M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Oli kyllä kiva se uus vlogi! Bäkkäriltä kiitettävästi matskua - Joostia ja Kristaa. Ja Kärtsä live-selosti bussista käsin ohimenevää liikennettä. Kuten ohi menevää skootteristia.
Jeresusta shopattuna taideteoksiin! 😂
https://www.tumblr.com/stealthywing/765237388027019264?source=share
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kiva se uus vlogi! Bäkkäriltä kiitettävästi matskua - Joostia ja Kristaa. Ja Kärtsä live-selosti bussista käsin ohimenevää liikennettä. Kuten ohi menevää skootteristia.
"Tyttelistä" puhui hauskasti
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu mitä Joost joi, kun tuli niin kiire selitellä, että Monster energiajuomaa tässä vaan? 😄
Vierailija kirjoitti:
Ette te viitsitte tosta discordista koko ajan :D Joo ei siellä mitään suurta ryntäystä ole, mutta kivaa puhetta. Jokainen valitsee missä olla. Keneltäkään ole mitään pois. Enemmän tuntuu, että on hätä discordin suhteen.
Ja mä oon kirjoitellut sekä siellä että täällä tänään. 😱 Mistäs tiedätte etten mä vastaa täällä suurimmasta osasta viestejä? Mind fuckkkkk...🤯
Niin se sitten shippikin näyttää korisevan viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Hääväki on hajaantunut kuka minnekkin omiin bileisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Shippi elää ja voi hyvin! Are you?
Vierailija kirjoitti:
Housus korisee viimesiään
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on jumalainen. 😍
Jumalainen pikku diiva 💜
Jotenkin tuntuu, että Miken kritisoijat ovat harrastajakuvaajia tms. jotka haaveilee siitä, että pääsisivät Miken paikalle. Mikke on Kärtsyn keikkakuvaaja, mutta on niitä muutkin ottaneet silloin, kun Mikke ei ole ollut mukana. Ja kyllähän Kärpystä ottaa muutkin ammattilaiset kuvia eri tarkoituksiin, esim. levynkansi on tän yhden naiskuvaajan jne. Sitä paitsi luulen, että Kärtsä on itse varmaan mukana linjaamassa millaisia kuvia otetaan ja miten hän haluaa itsensä esitettävän. Ei ne some- tai keikkakuvat mitään of-matskua ole ja toi Jodelin keskustelu, että pitäis olla seksikkäämpiä kuvia on kyllä aika esineellistävää. Sitä paitsi onhan Mikke jo "keltaisella" kaudella ottanut aika sexyjä kuvia, joten ei ole siitä kiinni osaako sellaisia ottaa.
Siitä olen samaa mieltä, että Mikke voisi noissa videoissa aavistuksen hillitä heilumista. Se on kuitenkin ihan tahallinen tyylikeino, ei taitamattomuutta, joten en valita sen kummemmin. Tämän kiertueen kuvaustyyli on ihan erilainen kuin kesällä ja nyt on ihan selvästi otettu inspiraatiota Joostin kuvaajan tyylistä. Hän käyttää vanhan mallin videokameraa ja hyppii ja tanssii lavalla sen kanssa. Miken stoorissa näkyi kerran kameralaukussa 2 pientä vanhantyylin hd-videokameraa ts. näiden videoiden lowfi-estetiikka on tyylikeino. Veikkaan, että tää kiertue tehdään tällä tyylillä ja sitten taas keksitään jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tylsin tähän astisista, liikaa tekopirteää Kristaa esimerkiksi.
Jere jo väsähtänyt, ei jaksa enää vlogissa höpötellä.
Vierailija kirjoitti:
Jere jo väsähtänyt, ei jaksa enää vlogissa höpötellä.
Siellähän se höpötteli menemään. 😀Mutta toki on ollut väsynyt, travel fatigue. Kuten itsekin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsin tähän astisista, liikaa tekopirteää Kristaa esimerkiksi.
Mä tykkään Kristasta. Ja ihanasti puhui Kärtsälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te viitsitte tosta discordista koko ajan :D Joo ei siellä mitään suurta ryntäystä ole, mutta kivaa puhetta. Jokainen valitsee missä olla. Keneltäkään ole mitään pois. Enemmän tuntuu, että on hätä discordin suhteen.
Ja mä oon kirjoitellut sekä siellä että täällä tänään. 😱 Mistäs tiedätte etten mä vastaa täällä suurimmasta osasta viestejä? Mind fuckkkkk...🤯
Itse en ole discordiin juuri kirjoitellut, mutta kiitos teille, jotka olette. Positivinen fiilis on ollut siellä koko ajan :)
Samaa mieltä. Onhan ennenkin jakauduttu mutta siltikin porukkaa riittänyt alkuperäisellä paatilla myös.