M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy on täydellinen 🥴
No ei minun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Joost ei lähde viisuihin. Laittoi postauksen. Kärtsä kommentoinut sydämellä.
Eikö se jo aiemmin antanut ymmärtää lähtevänsä? Vai halusiko vaan kartoittaa faniensa mielipidettä mahdollisesta osallistumisesta?
Vaikuttaa kyllä siltä, että hänelle on saatettu tarjota jopa suoraa finaalipaikkaa korvauksena tämän vuoden täysin idioottimaisesta viime hetken diskauksesta. Vai onkohan häntä vaan kosiskeltu uudelleen maansa edustajaksi.
Samaa mieltä siitä, ettei uusi osallistuminen todennäköisesti kannata, sillä ei ole helppoa tehdä uutta biisiä joka siinä kisassa menestyisi.
Vierailija kirjoitti:
Oon discordissa, mutta en pahemmin keskustele. En ymmärrä miksi tässä jatkuvasti vedetään ihmeellistä heitteriä heitä kohtaan? Eihän siellä ole puhuttu kuin lähinnä lepposasti keikoista ja jaettu tumppu/twitter juttuja. Kummasti yritetään luoda jotain illuusiota pahasta paikasta, jossa on jotain ikävää menossa.
Tylsää siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy on täydellinen 🥴
No ei minun silmissä.
Niissä onkin pahasti vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Osallistuisiko K ikinä TTk:hon jos joskus Klla olisi siihen paremmin aikaa
Voisin hyvinkin kuvitella hänet osallistumassa. Häärijä olisi myös erinomainen osallistujakandidaatti. Hänhän on myös luonteva liikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon discordissa, mutta en pahemmin keskustele. En ymmärrä miksi tässä jatkuvasti vedetään ihmeellistä heitteriä heitä kohtaan? Eihän siellä ole puhuttu kuin lähinnä lepposasti keikoista ja jaettu tumppu/twitter juttuja. Kummasti yritetään luoda jotain illuusiota pahasta paikasta, jossa on jotain ikävää menossa.
Koska kiusaajia ketuttaa, kun palstoilla hiljaista eivätkä uskalla discordissa kommentoida normaalia negaansa anonyymiytensä menettämisen pelossa 😂 Yrittävät saada porukan palaamaan tänne tappelemaan.
Minkäs takia sinä olet täällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy on täydellinen 🥴
No ei minun silmissä.
Niissä onkin pahasti vikaa.
Kaihi on yleinen vanhuksilla. Se on hoidettavissa.
Joksut muuten postailee nykyään kaikki instapostauksensa sloveeniksi ja harvoin on enää enkkukäännöstä mukana tai alunperin pelkkää englanninkielistä tekstiä. Balkanin keikkojen promonko takia vai ollaanko lähdetty sille linjalle että ei sittenkään yritetä enää esim. laajentaa kansainvälistä kuulijakuntaa vaan keskitytään takaisin kotikonnuille? Jotenkin on alkanut tulla fiilis, että eivät edes halua ns. kasvaa tuosta enää suuremmaksi bändiksi, jos sellaisia haaveita nyt koskaan sitten kunnolla olikaan. Ja tää kaikki siis Joksu-fanina. Ihmetyttää toisaalta se vuoden vaihteen jälkeinen parin kuukauden taukokin, kun ei nyt syksylläkään paljoa keikkoja ole. Mutta kai he tietävät mitä tekevät.
Eli Tomppa represents! Hän taitaa sinne yhä pyrkiä.
Kyllä mä luulen että joksut vaihtaa englantiin sit kun tulee euro tour mahdollisesti ens vuonna. Audienssin mukaan mennään.
Munkin mielestä Kärtsä on täydellinen. Siis tietenkään oikeasti kukaan ei ole täydellinen. Mutta siis, se hänen olemus, musiikki, persoona, kaikki. 💯 Rakastan!
Vierailija kirjoitti:
Joksut muuten postailee nykyään kaikki instapostauksensa sloveeniksi ja harvoin on enää enkkukäännöstä mukana tai alunperin pelkkää englanninkielistä tekstiä. Balkanin keikkojen promonko takia vai ollaanko lähdetty sille linjalle että ei sittenkään yritetä enää esim. laajentaa kansainvälistä kuulijakuntaa vaan keskitytään takaisin kotikonnuille? Jotenkin on alkanut tulla fiilis, että eivät edes halua ns. kasvaa tuosta enää suuremmaksi bändiksi, jos sellaisia haaveita nyt koskaan sitten kunnolla olikaan. Ja tää kaikki siis Joksu-fanina. Ihmetyttää toisaalta se vuoden vaihteen jälkeinen parin kuukauden taukokin, kun ei nyt syksylläkään paljoa keikkoja ole. Mutta kai he tietävät mitä tekevät.
No siis viimeksi kaksi päivää sitten tehdyssä julkaisussa on teksti sloveeniksi ja sitten englanniksi, kuten on ollut pitkään. Voi kauhea että parista julkaisusta se itsetehty englanninnos on nyt jäänyt pois.
Täällä on vielä lisää siitä track lististä ennen Autiomaata. Ilmeisesti joku nauhoitus hänen puhuessa terapeutille. Toi fani oli niiden joukossa joille Kärppä soitti niitä uusia biisejä. https://x.com/eikohanjatketa/status/1849129236835311914
Eli hän meni sinne terapiaan kuten taisi mainita haastatteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sen tekstin käännettyä tuosta noin vain instassa ja he varmaankin tietävät sen. Missä ongelma siis. Eihän Kärtsäkään juurikaan höpöttele instassaan enkuksi kun on kotimaan kiertueella tai ei kiertueella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja itseä siinä siis rasittaa eniten se, että en halua viedä keskustelua itseeni tai että siellä ihmiset jankkaavat millainen minä olen, vaikka se olisi puolusteluakin, kun se on niin turhaa eikä kuulu mihinkään."
No lakkaa kirjoittelemasta itsestäsi, niin ongelma ratkeaa. Discordin parhaimmistoa taas.
Mene sanomaan tämän suoraan Discordiin äläkä täysin selkärangattomana pelkurina huutele täällä anonyymisti 🙄.
Varsinkin kun tuo olmi lainasi vain osan tekstistä ja irrotti asiayhteydestään
Bojan tykännyt Kärtsän tracklist-postauksesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joost ei lähde viisuihin. Laittoi postauksen. Kärtsä kommentoinut sydämellä.
Samaa mieltä siitä, ettei uusi osallistuminen todennäköisesti kannata, sillä ei ole helppoa tehdä uutta biisiä joka siinä kisassa menestyisi.
Onko kukaan muu ajatellut, että Käärijän tuotannosta mm. Ruoska olisi hyvinkin todennäköisesti menestynyt myös Euroviisuissa. Samoin esim. Bananas ihan vaan siitä kuullun pätkän perusteella vaikuttaa biisiltä, jossa olisi ollut menestyspotentiaalia myös Euroviisuissa.
Osallistuisiko K ikinä TTk:hon jos joskus Klla olisi siihen paremmin aikaa