M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki, kantsisko toi Discordin kirjoittelijoiden henkilökritiikki heittää Puutarhaan (tai Kompostiin), kun sieltä ei viestejä eikä ketjuja poistu? Ymmärrän, että osaa ketuttaa, ette ole ainoita.
Miksi discordissa kirjoittelevia pitäisi kritisoida?
Vinkki, kantsiiko pysytellä pois sieltä Discordista jos joku siellä ärsyttää? Nyt saitte ajetuksi porukan sinne niin pysykää sitten halukkaat täällä
No jos yksi tai kaksi kirjoittajaa ärsyttää niin ei se vielä ole syy jättäytyä pois keskustelusta. On siellä kuitenkin 50 ihmistä jo linjoilla. Nimimerkit kun näkyy niin valitettavasti se ärsytys henkilöityy tosi vahvasti johonkuhun eikä huku anonyymiuden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko keksiä jotain uutta ilkeää sanottavaa Bojanista
Se harmaus näyttää vaan kivalta. Mitä ilkeää siinä edes on.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta nyt on pakko sivusta todeta että harmaantumisessa ei ole mitään vikaa. Jos asian mainitseminen on sinusta ilkeää, niin kertoo vain omista fiiliksistäsi eli et pidä itse harmaantumisesta. Boitsua se ei omien sanojensa mukaan haittaa ja hyvä niin.
Oon discordissa, mutta en pahemmin keskustele. En ymmärrä miksi tässä jatkuvasti vedetään ihmeellistä heitteriä heitä kohtaan? Eihän siellä ole puhuttu kuin lähinnä lepposasti keikoista ja jaettu tumppu/twitter juttuja. Kummasti yritetään luoda jotain illuusiota pahasta paikasta, jossa on jotain ikävää menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun täällä puhutaan jostain kaljusta kohdasta, et se on kalju eikä harmaa. Keskity vähän.
Vierailija kirjoitti:
Oon discordissa, mutta en pahemmin keskustele. En ymmärrä miksi tässä jatkuvasti vedetään ihmeellistä heitteriä heitä kohtaan? Eihän siellä ole puhuttu kuin lähinnä lepposasti keikoista ja jaettu tumppu/twitter juttuja. Kummasti yritetään luoda jotain illuusiota pahasta paikasta, jossa on jotain ikävää menossa.
Koska kiusaajia ketuttaa, kun palstoilla hiljaista eivätkä uskalla discordissa kommentoida normaalia negaansa anonyymiytensä menettämisen pelossa 😂 Yrittävät saada porukan palaamaan tänne tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama havainto minulla, itse olen vielä ollut sivustaseuraajana keskustelussa, mutta tosi positiivinen fiilis ko. paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta nyt on pakko sivusta todeta että harmaantumisessa ei ole mitään vikaa. Jos asian mainitseminen on sinusta ilkeää, niin kertoo vain omista fiiliksistäsi eli et pidä itse harmaantumisesta. Boitsua se ei omien sanojensa mukaan haittaa ja hyvä niin.
Voi vttttuu miten tyhmää porukkaa täällä on. HARMAA ei ole se "ongelma" vaan se et jotkut tyypit väittää et se on K A L J U kohta Bojanin päässä eikä harmaa raita. Argh.
No ei ole kukaan väittänyt kaljuksi?
Kärtsä ja Härtsä, uus stoori! 😀👙
https://www.tumblr.com/niini5/765145745983717376/yeah-okay-photo-paidat…
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä liikkuu niin ihanasti. Siinä uudessa tiktokissa. Oon ihan myyty. 💚
Käärijä on tosiaan todella luonteva liikkeissään ja karismaattinen esiintyjä. Ehkäpä hänet nähdään jossain vaiheessa myös TTK-parketilla?
Brighton näyttää kivalta. Oon joskus vuosia sitten käynyt mutta on ehkä muuttunut sittemmin. Kärtsä näyttää hyvinvoivalta. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä liikkuu niin ihanasti. Siinä uudessa tiktokissa. Oon ihan myyty. 💚
Käärijä on tosiaan todella luonteva liikkeissään ja karismaattinen esiintyjä. Ehkäpä hänet nähdään jossain vaiheessa myös TTK-parketilla?
Tää ois unelmaa, mut täytyis tän hulabaloon ensin vähän laantua ensin.
Vierailija kirjoitti:
Brighton näyttää kivalta. Oon joskus vuosia sitten käynyt mutta on ehkä muuttunut sittemmin. Kärtsä näyttää hyvinvoivalta. 😌
Ei ole koskaan tullut käytyä, mutta näyttää kohteelta, jossa kiinnostaisi vierailla.
Joost ei lähde viisuihin. Laittoi postauksen. Kärtsä kommentoinut sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun täällä puhutaan jostain kaljusta kohdasta, et se on kalju eikä harmaa. Keskity vähän.
Ei päänahan näkyminen hiusten seasta tarkoita, että henkilö olisi kalju tai hänellä olisi vain vähän tukkaa. Itselläni on runsas hiuslaatu ja juuri noin voi näkyä päänahkaa otsalla jos siinä on pyörre tai hiukset on otsalla vähän hujan hajan ja kuvakulma on ylhäähkö.
Vierailija kirjoitti:
Ja Härtsä kommentoinut myöskin keltaisella sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä paras ratkaisu hänen itsensä kannalta ettei lähde viisuihin uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jota Joost kiinnostaa varmaan seuraa häntä instassa.idioottimaista nää postaus- ja tykkäyskommentoinnit🙄
I'm so excited for the album to come out. Also because 10/29 is my birthday, this will seem like a slightly belated birthday present. I fell in love with "bananas", but I will definitely like them all. He is an amazing artist, I love him so much. Made in Italy