M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Niille joilla ei ole mahdollista lukea tuota twitter-ketjua syystä tai toisesta, jossa on siis selostusta hänen haastiksesta, tässä poiminta viime viikon tapahtumasta:
Joost says: A political anger was born in which he was unable to live his life normally. Death threats, hate. He hardly realizes how much of the stuff he does angers so many people nowadays.
Talks about his behavior at the Televizierring awards gala, which also angered people. Regrets some of the stuff he did but he didnt realize it came across this way to many people. He was just in the moment.
Gover: they had a plan and everything for 2025 but realized this weekend that the stress would be too much.
(Toi "Televizierring awards gala" on siis se gaala mistä Joost on nyt joutunut ryöpytykseen)
Miten koville noi ihmiset joutuukaan, Euroviisujenkin pitäs olla iloinen ihmisiä ja eri maita yhdistävä tapahtuma. Nuoret artistit antavat kaikkensa ja sitten heitä haukutaan ja arvostellaan, he ovat kuin yleistä riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten koville noi ihmiset joutuukaan, Euroviisujenkin pitäs olla iloinen ihmisiä ja eri maita yhdistävä tapahtuma. Nuoret artistit antavat kaikkensa ja sitten heitä haukutaan ja arvostellaan, he ovat kuin yleistä riistaa.
Ihan oma vika
Taitaa olla turha odotella Kärppysen keikalta kiveä. Ymmärrän kyl asian, ei sillä. Tottakai on ihan parasta et yleisö paikan päällä nauttii ja joraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma vika
Älä viitsi
Bojan niin söpis pinni tukassa. 😭🥰
https://x.com/dariavkv/status/1849142267086241889?t=5tJ9C7garpP-j6uKy8s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut <3
https://www.tumblr.com/leopardom/765148989877354496/vita-orehek
Ootan innolla tuota musavideota, näyttää niin hyvältä. 🤩
Onhan nuo kuvat tietysti tyylikkyydessään valovuosien päässä Käärijän hikisistä ja irvistelevistä kuvista.
Joksujen promokuvat niin tyylikkäitä. Kris on kuin maalaus.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä odotan, että mikä toi tarina tossa musavideossa on 🤩
Joo kyllä se on puku joka miehen tekee eikä mitkään puolitangossa roikkuvat piikkipöksyt.
Kellohan on vasta 19 Briteissä, ei kai K:n keikka vielä ala? Vai onko se erityisen aikainen tänään?
Mä katsosin mieluusti koko Kärpyn keikan, alusta loppuun. Vaikka joka ilta. Jopa Häärijän osuuden. Kuuntelisin ne Kärpyn välispiikit. Aiemmin en innostunut niistä, nyt ne on musta suloisia. Rakastan sitä sen enkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kellohan on vasta 19 Briteissä, ei kai K:n keikka vielä ala? Vai onko se erityisen aikainen tänään?
Siellä ne kuitenkin on jo lavan äärellä ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se on puku joka miehen tekee eikä mitkään puolitangossa roikkuvat piikkipöksyt.
Kyllä sua nyt taas kaivelee miten kuuma jäpä Jerppu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä odotan, että mikä toi tarina tossa musavideossa on 🤩
No naisiin tuossa selvästi vedotaan
No vähän ehkä pelkään sitä perinteistä rakkaustarinaa, mut mulle tuli mieleen, että ehkä tossa on otettu joku ihan toinen näkökulma eikä se liity rakkauteen tai rakkaustarinoihin mitenkään🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne kuitenkin on jo lavan äärellä ihmiset
Tarkistin, ja ovet oli näköjään jo 18:00 (tai 18:30, ristiriitaista tietoa taas keikkapaikalta...) paikallista aikaa. Eli tosiaan vähän aikaisempi aika tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brighton näyttää kivalta. Oon joskus vuosia sitten käynyt mutta on ehkä muuttunut sittemmin. Kärtsä näyttää hyvinvoivalta. 😌
Ei ole koskaan tullut käytyä, mutta näyttää kohteelta, jossa kiinnostaisi vierailla.
Olen käynyt, ihan kiva paikka, mutta siellä kesällä se Brighton Pier on hirveä turistirysä. Itse kävin sesongin ulkopuolella, jolloin sai myös rantahotellin tosi edullisesti (ainakin silloin). Sehän on myös tunnettu LGBT-kaupunkina jo vuosikymmeniä.
Olen kyllä myös huomannut että nyt on käytetty enemmän sloveenia postauksissa ja stooreissa, mutta lienee tosiaan lähestyvän Balkan-tourin takia. Mutta kyllä mä myös vähän veikkaan että se ehkä hieman suuruudenhullu viime kevään kiertue valtavine saleineen joita vaihdettiin pienempiin on saanut ehkä heidät hieman miettimään strategiaansa.
Varmaan Eurooppaan joo myös, mutta hiukan maltilla. Ilmeisesti jossain haastattelussa myös sanoneet et ens vuonna enemmän keikkoja Sloveniassa kuin tänä vuonna. Ollaankos menossa nyt kohti sitä Bojanin viime vuonna jossain lausumaa, että talvet Balkanilla ja kesät vois kiertää festareita Pohjoismaissa (kröhöm..) 😇😅/vitsi, ehkä