Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
2301/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna lainata, mutta edelliselle joka sanoi "ei sinun siitä kuulukaan hyötyä".

Siis hyöty on tässä koko shippauksessa se tunne, joka tulee kun saa sitä ihanaa yhteismatskua pojista. En usko, että sitä matskua, eli hyötyä tulis juuri enempää, vaikka he olisi yhdessä, joten siksi en tiedä hyödyttääkö mun toivoa heidän seurusteluaan.  

Vierailija
2302/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko musavideo olla / ois kiinnostavaa, jos video olisi toteutettu niin, että siinä ois vain miehiä, ja rakkauden kohde ois häivytetty, ettei näy videolla ollenkaan 😊

Oikeasti vtuttaa jos siitä tehdään heteronormatiivinen🤐

Miksi?

Siksi, että antaisivat periksi balkanilaiselle ahdasmielisyydelle. Lisäksi se olisi tylsää ja ennalta-arvattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko musavideo olla / ois kiinnostavaa, jos video olisi toteutettu niin, että siinä ois vain miehiä, ja rakkauden kohde ois häivytetty, ettei näy videolla ollenkaan 😊

Miksi?

Oon eri mutta aika pitkään ois sit annettu tilaa kaikenlaisille muille käsityksille. Miksi vaivautua sanoittamaan kappaleita sp-neutraalisti, jos videolla osoitellaan, että ne ovat naisesta? Miksei Bojan väläyttele muulloinkin, että on kiinnostunut naisista, jos sitten olisi? Siis se ois ihan normaalia osoittaa sitä muutenkin, jos niin olisi. Miksi leikkii jotain muuta jos ei ole? Ja ihan heterona sanon tämän. En toivo häneltä mitään minkään agendan nimissä, vaan koska fanina luon hänestä kuitenkin kuvaa, ja ärsyttää, jos se on vähän ristiriitainen ilman syytä. 

Vierailija
2304/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna lainata, mutta edelliselle joka sanoi "ei sinun siitä kuulukaan hyötyä".

Siis hyöty on tässä koko shippauksessa se tunne, joka tulee kun saa sitä ihanaa yhteismatskua pojista. En usko, että sitä matskua, eli hyötyä tulis juuri enempää, vaikka he olisi yhdessä, joten siksi en tiedä hyödyttääkö mun toivoa heidän seurusteluaan.  

No en minä kyllä tajunnut vieläkään muutakuin taidat olla itsekäs ihminen sitten.

Vierailija
2305/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ostanut tuolta afrikkalaisesta tililtä videot niin Käärijälle kuin Jokereillekin. Tekevät noita rahasta. 

Vierailija
2306/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nää toisille naureskelijat on siellä Discordissa?

Vierailija
2307/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Oon eri mutta aika pitkään ois sit annettu tilaa kaikenlaisille muille käsityksille. Miksi vaivautua sanoittamaan kappaleita sp-neutraalisti, jos videolla osoitellaan, että ne ovat naisesta? Miksei Bojan väläyttele muulloinkin, että on kiinnostunut naisista, jos sitten olisi? Siis se ois ihan normaalia osoittaa sitä muutenkin, jos niin olisi. Miksi leikkii jotain muuta jos ei ole? Ja ihan heterona sanon tämän. En toivo häneltä mitään minkään agendan nimissä, vaan koska fanina luon hänestä kuitenk

No ei hän kyllä väläyttele yhtään mitään kiinnostumisiaan suuntaan tai toiseen mun mielestä missään 😅🤔. Sukupuolineutraaliin sanoittamiseen syynä voi olla ihan sekin, että hän on humaani ja suvaitsevainen ihminen ja haluaa jollain tavalla, omalla tavallaan, ottaa kantaa esim seksuaalivähemmistöjen puolesta. Ei tarvitse silti itse kuulua niihin.

Vierailija
2308/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä kyllä tajunnut vieläkään muutakuin taidat olla itsekäs ihminen sitten.

Toivottavasti et toivo tuon musiikkivideon ei-heteronormatiivisuudelta mitään. Sinun logiikallasi se olisi kovin itsekästä.

Vierailija
2309/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Oon eri mutta aika pitkään ois sit annettu tilaa kaikenlaisille muille käsityksille. Miksi vaivautua sanoittamaan kappaleita sp-neutraalisti, jos videolla osoitellaan, että ne ovat naisesta? Miksei Bojan väläyttele muulloinkin, että on kiinnostunut naisista, jos sitten olisi? Siis se ois ihan normaalia osoittaa sitä muutenkin, jos niin olisi. Miksi leikkii jotain muuta jos ei ole? Ja ihan heterona sanon tämän. En toivo häneltä mitään minkään agendan nimissä, vaan koska fanina luon hänestä kuitenk

Mietin samaa. Tuntuu, että on nähnyt ison vaivan häivyttää itsestäänselviää odotusta enkä tuossa oikein näe järkeä tuossa mittakaavassa jossei syy ole aika henkilökohtainen. 

Vierailija
2310/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nää toisille naureskelijat on siellä Discordissa?

Jep. Suurin osa otsasuonta pullistavista tyypeistä meni sinne 😅

Vierailija
2311/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei jos kiveä ei tuu, toivottavasti Jerellä on kiva keikka, hän (ja muutkin) ovat terveinä ja kaikki menee hyvin. Mä meen itse nukkumaan ja katselen huomenna keikkataltiointeja ja fiilistelen ja joskus sitten taas lisää Miken vlogeja. 

Hyvää yötä kaikille 💚🤍

Vierailija
2312/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ei hän kyllä väläyttele yhtään mitään kiinnostumisiaan suuntaan tai toiseen mun mielestä missään 😅🤔. Sukupuolineutraaliin sanoittamiseen syynä voi olla ihan sekin, että hän on humaani ja suvaitsevainen ihminen ja haluaa jollain tavalla, omalla tavallaan, ottaa kantaa esim seksuaalivähemmistöjen puolesta. Ei tarvitse silti itse kuulua niihin."

Samalla lailla voi tehdä videonkin sukupuolineutraaliksi, kuuluu tai ei.

-eri

Vierailija
2313/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Te ootte ostaneet tän palstan tulkinnat heistä. Bojan ei oo leikkinyt mitään. On kaikkia huomioivaa puhua asioista neutraalisti, se on hyvä asia, henkilökohtaisia asioitaan ei oo avannut, eikä tarvitsekaan. Kukaan täällä ei tiedä heidän seksuaalisuuttaan, se on hyvä muistaa.

Vierailija
2314/10482 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä ei ole pelkät sanoituksen vaan paljon enemmän. Kaikkinaisessa olemisessa alleviivaa sitä. 

Vierailija
2315/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella palstalla sanottiin, että joksuilla on vuoden alusta kahden kuukauden tauko ja sitten alkaa kv-keikat. Osaako joku sanoa mistä tämä tieto löytyisi?

Vierailija
2316/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella palstalla sanottiin, että joksuilla on vuoden alusta kahden kuukauden tauko ja sitten alkaa kv-keikat. Osaako joku sanoa mistä tämä tieto löytyisi?

En ehtinyt katsoa vielä, näin vaan pätkän, mutta Jan puhui jotain tulevista suunnitelmista eilisessä radiohaastattelussa, oisko ollut siinä? Löytyy JokerOutSubsin youtubesta.

Vierailija
2317/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt katsoa vielä, näin vaan pätkän, mutta Jan puhui jotain tulevista suunnitelmista eilisessä radiohaastattelussa, oisko ollut siinä? Löytyy JokerOutSubsin youtubesta.

Katoin jonkin haastattelun, mutta siinä ei ollut mielestäni mitään tarkkoja aikatauluja annettu oikein millekään (paitsi Balkan-kiertue ja Bluzan mv). 

Vierailija
2318/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä käännetyssä ainakaan minusta tälläistä ollut.

Vierailija
2319/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin jonkin haastattelun, mutta siinä ei ollut mielestäni mitään tarkkoja aikatauluja annettu oikein millekään (paitsi Balkan-kiertue ja Bluzan mv). 

Sanotaan siinä toisessa radiohaastattelussa jossa on mukana koko bändi.

Vierailija
2320/10482 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan kuin Kärpyllä 😅 Ehtii ainakin brrraderit nähdä toisiaan.

Ketju on lukittu.