M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
United by Käärijä ig viimeinen stoori 😅
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bnin ja K:n pitää saada joku palkinnon heidän kemiasta
Tekeekö ne jotain tutkimusta tai jotain ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kattelin noita Discordin sääntöjä, niin missään ei kyllä kielletä linkkien tai minkään muunkaan jakamista sieltä, mikä siis olisi tiukempaa, kuin jakaa esim. tältä palstalta. Eihän sellaista kieltoa nyt voisi olla olemassakaan, jos esim. joku linkittää sinne vaikka jonkun videon, niin miten se voisi olla kiellettyä jakaa muualle, kun se videokin sijaitsee muualla, heh.
Tarkoitatko palstan oman Discordin omia sääntöjä, jotain muuta Discord-palvelinta tai Discordia ylipäätään? Aika monessa Discordissa on säännöt, että sieltä ei saa jakaa ulkopuolelle materiaalia, mutta tosiaan vaikkapa joku sinne jaettu Tumppu/Insta/YouTube-video on tosiaan jo "ulkopuolella" eikä palvelimen omaa sisältöä.
Tarkoitin Discordia ylipäätään. Täällä on viita
Kaikki minkä nettiin laitat voi levitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyllä taitaa myös tänä vuonna keikat loppua jo ennen joulua, joten lähtiskö jo jouluksi lämpöön, mun mielestä viime vuonna sanoi jossain haastattelussa, että olivat miettineet jouluksi matkaa mutta päätyneet mökkeilyyn.
Niin ne oli koko iso perhe siellä ihanalla mökillä, tätä monet varmaan ihaillen vähän kadehti, esimerkiksi minä. Tää heidän tiivis iso perhe ja yhteinen joulunvietto noissa puitteissa on vaan niin ihana asia eikä monella tällaista ole.
Kuule. Toi toisten elämän kadehtiminen varsinkin somen perusteella on täysin turhaa. Sä et koskaan tiedä, et hyvässä etkä pahassa mikä on todellisuus ja mitä on taustalla.
Hohhoijaa älä viitsi. Tää on keskustelupalsta. Ja täällä fiilistellään muutenkin ko. tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
United by Käärijä ig viimeinen stoori 😅
Jesse ja Järtsä kalterien takana. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei anna lainata, mutta edelliselle joka sanoi "ei sinun siitä kuulukaan hyötyä".
Siis hyöty on tässä koko shippauksessa se tunne, joka tulee kun saa sitä ihanaa yhteismatskua pojista. En usko, että sitä matskua, eli hyötyä tulis juuri enempää, vaikka he olisi yhdessä, joten siksi en tiedä hyödyttääkö mun toivoa heidän seurusteluaan.
Voi sua pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärpyllä taitaa myös tänä vuonna keikat loppua jo ennen joulua, joten lähtiskö jo jouluksi lämpöön, mun mielestä viime vuonna sanoi jossain haastattelussa, että olivat miettineet jouluksi matkaa mutta päätyneet mökkeilyyn.
Niin ne oli koko iso perhe siellä ihanalla mökillä, tätä monet varmaan ihaillen vähän kadehti, esimerkiksi minä. Tää heidän tiivis iso perhe ja yhteinen joulunvietto noissa puitteissa on vaan niin ihana asia eikä monella tällaista ole.
Kuule. Toi toisten elämän kadehtiminen varsinkin somen perusteella on täysin turhaa. Sä et koskaan tiedä, et hyvässä etkä pahassa mikä on todellisuus ja mitä on taustalla.
Hohhoijaa älä viitsi. Tää on keskustelupalsta. Ja täällä fiilistellään
Lensikö ohi ?
Kärtsä kirjoitti europassiin että on vähän travel fatigue, matkaväsymystä. Tänään Brighton, huomenna Birmingham. Sitten parin päivän tauko kunnes sunnuntaina taas Lontoo ja maanantaina Amsterdam.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä kirjoitti europassiin että on vähän travel fatigue, matkaväsymystä. Tänään Brighton, huomenna Birmingham. Sitten parin päivän tauko kunnes sunnuntaina taas Lontoo ja maanantaina Amsterdam.
Miten kiitti onnitteluista? Vaikuttiko että oli kuitenkin hyvällä fiiliksellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kiitti onnitteluista? Vaikuttiko että oli kuitenkin hyvällä fiiliksellä?
Joo, tosin ei hän sinne nyt tulisi myöskään avautumaan, että ttu mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa älä viitsi. Tää on keskustelupalsta. Ja täällä fiilistellään
Minäkin tunnistan ihan rehellisen kateuden itsessäni. Yritän tietysti päästä siitä eroon, mutta sitkeässä on.
Itse tykkään olla täällä, koska täällä on muitakin jotka shippaa tai fiilistelee K:ta ja Btä ja myös sen takia, että tykkään heidän väleistään, jotka tuo mulle iloa ja hyvyyttä ja myös iloinen siitä, että ovat löytäneet toisensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa älä viitsi. Tä
Kadehtiminen on ihan inhimillistä. Eikä se Pöyhösten elämä muutenkaan ihan tavallista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bnin ja K:n pitää saada joku palkinnon heidän kemiasta
Tekeekö ne jotain tutkimusta tai jotain ?
Kannattaako näin hölmölle vastata edes mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Nuuskamuikkusesta ja Muumipeikosta kirjoitettu fanficcejä? Kiinnostelis. Se on selvää kumpi siinä combossa on bottom.
Onhan niitä paljonkin https://archiveofourown.org/tags/Mumintrollet%20%7C%20Moomintroll*s*Snu…
Onko eilisen keikanvälispiikeistä mitään hauskaa?
Kateus on tunne jota varmasti kaikki kokee joskus. Mutta sinänsä, Kärtsällä on sitten vastavuoroisesti ollut myös kaikenlaista ikävää elämässään. Kävi lähellä kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on tunne jota varmasti kaikki kokee joskus. Mutta sinänsä, Kärtsällä on sitten vastavuoroisesti ollut myös kaikenlaista ikävää elämässään. Kävi lähellä kuolemaa.
Olen käynyt lähellä kuolemaa lukuisia kertoja ja minulla ei ole perhettä tai läheisiä, joten väistämättä toisinaan tunnen kateutta sekä Kärtsän että Bojanin elämästä. Yritän kuitenkin olla keskittymättä siihen liikaa, ja yleensä onnistunkin (ja yleisesti ottaen välttää kirjoittamatta aiheesta palstoille, koska siitä ei ole hirveästi iloa kellekään, edes minulle). Eri ihmisillä on kateuksia eri aiheista. Moni haluaisi olla rocktähti, tai kohtuullisen varakas, tai erittäin hyvännäköinen, tai seurustella erittäin hyvännäköisen miehen kanssa, tai matkustaa paljon jne. Ja varmasti moni tiedostaa, että näissä on myös varjopuolia. Tähteydenkin monet varjopuolet lienevät tähän mennessä tulleet kaikille selviksi.
-eri
Julkkisten kadehtiminen nyt ei ainakaan kannata. Liian monen elämä on täyttä helvettiä ja monet päätyy ikäviin loppuihin.
Joo, Discordissa ylipäätään ei ole mitään sellaisia sääntöjä, mutta useiden fandom-Discordien omissa säännöissä on. Itse olen esim. yhdessä fani-Discordissa, jossa ihmiset ovat jakaneet myös esim. selfieitä omasta elämästään, niin ei mikään ihme, etteivät toivo niiden päätyvän muualle.