M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Löytääkö tossa jotain pölyä tarkotuksella tai vahingossa, kun Bojan "lyö" tota yhtä?
Jokeroutsubsit kääntäneet sen Janin kahvinjuontiklipin. Eli se tappelu syntyy siellä baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nauta fandom ei tunnu enään samalta kuin ennen, mutta jokin on muuttunut
Pahimmat tosishipparit meni maan alle eli sinne Discordiin keksimään suhdejuttuja ja jakamaan toisille samanmielisille.
Eihän mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun teoria on että shippaus vähän lässähti sen Kyproksen jälkeen. Kliimaksi tavallaan saavutettiin ja sitten nuupahti koska mitäs nyt sitten.
Tavallaan. Itsekin huomasin sen aikana, että unohdin koko Bojeren hetkeksi kokonaan, mitä ei ollut tapahtunut 1,5 vuoteen 😅
Eli jos he olisivat nyt yhdessä en oikein tiedä... olisinko millä mielellä. Siis onnellinen toki heidän puolestaan, mutta tuntuisiko se vähän sille, että ei kuulu enää minulle.. kun ne oikeasti olisivatkin pari. Ois vähän hassua spekuloida enää millään. On tää vähän hölmöä touhua, koska miksi se heidän kuvittelunsa yhteen nyt tuntuu ok:lta? No, he (tai ainakin Kärtsä) itse ikään kuin johtavat koko larppia.
Ihan samoja mietteitä! Olen ajatellut kuinka ihanaa olisi, että k&b olis oikeesti pari. MUTTA mitäs minä siitä sitten hyötyisinkään, tuskin paljoa näyttäisivät elämästään. Ehkä se onkin parempi, että homma pysyy ihan vaan fantasiatasolla ja oikeaa elämää ei kannata tähän sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Jokeroutsubsit kääntäneet sen Janin kahvinjuontiklipin. Eli se tappelu syntyy siellä baarissa?
Mistä sen klipin löytää?
Voisko musavideo olla / ois kiinnostavaa, jos video olisi toteutettu niin, että siinä ois vain miehiä, ja rakkauden kohde ois häivytetty, ettei näy videolla ollenkaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen klipin löytää?
Vierailija kirjoitti:
Voisko musavideo olla / ois kiinnostavaa, jos video olisi toteutettu niin, että siinä ois vain miehiä, ja rakkauden kohde ois häivytetty, ettei näy videolla ollenkaan 😊
Mä myös mietin et jospa se on vähän kaikkein rakkauden kohde. Ettei oltaisi määritelty kenen se on vaan keskitytty tekemään mielenkiintoinen video.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä luulen, että siinä on vaihteeksi taas joku naishahmo.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti vtuttaa jos siitä tehdään heteronormatiivinen🤐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun teoria on että shippaus vähän lässähti sen Kyproksen jälkeen. Kliimaksi tavallaan saavutettiin ja sitten nuupahti koska mitäs nyt sitten.
Tavallaan. Itsekin huomasin sen aikana, että unohdin koko Bojeren hetkeksi kokonaan, mitä ei ollut tapahtunut 1,5 vuoteen 😅
Eli jos he olisivat nyt yhdessä en oikein tiedä... olisinko millä mielellä. Siis onnellinen toki heidän puolestaan, mutta tuntuisiko se vähän sille, että ei kuulu enää minulle.. kun ne oikeasti olisivatkin pari. Ois vähän hassua spekuloida enää millään. On tää vähän hölmöä touhua, koska miksi se heidän kuvittelunsa yhteen nyt tuntuu ok:lta? No, he (tai ainakin Kärtsä) itse ikään kuin johtavat koko larppia.
Ihan samoja mietteitä! Olen ajatellut kuinka ihanaa olisi, että k&b olis oikeesti pari. MUTTA mitäs minä si
No ei sinun siinä kuulukaan hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
kiveä kiitos
Ei taida löytyä tällä kertaa... Englantia kiertäneet vakkarit on kai jättäneet tän väliin ettei tarvitse matkustaa Skotlantiin asti.
Bojan on varmaan kaikista kovin tässäkin (tappelussa). Tai ainakin halu ollut kova, voittaa😅 Krisiä vaikea nähdä edes nyrkit pystyssä.
https://www.instagram.com/stories/joker_out_official/348467429413256025…;
🧐😂😂 Afrikkalaiset tekee tässä mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti vtuttaa jos siitä tehdään heteronormatiivinen🤐
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli-näkijät siirtyivät Discordiin! Lol, lempi päiväni! 👌🤣
Kummasti sielä ei ole ollut mitään riitaa eikä sanaa trolli ole mainittu
Niin kun kirjoitatte sievistelevästi sinne.
Normaalia keskustelua eikä tuollaista muiden loukkaamista
Ai niinku että joka toinen viesti on joku kuva johon toinen vastaa jotain että onpa kuuma ja sitten kolmannessa viestissä juostaan kylmiöön.
Et ole selkeästi sielä kun et tiedä mitä sielä oikeasti on. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Toivottaa hyvää huomenta Joker Outille.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään linkissä
Sanonko missä sulla on heteronormatiivinen baaritappelu?