Liityinpä sitten Vihreisiin
Kommentit (78)
Onko Sofia Virran rikossyyte edennyt?
Eihän Vihreitä äänestä enää kukaan. Jopa Vasemmistoliitto on mennyt ohi.
Olen siirtynyt jo "vihervasemmiston" kannattajaksi ja itse asiassa kiitos siitä kuuluu kyllä puhtaasti perussuomalaiselle puolueelle. Tarpeeksi kun ärsytitte typerällä käytöksellänne niin saitte tämän aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän liityit T.PeruS äänestäjä.
Niinpä. Itse liityin perussuomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kouluampuja on vihreä radikaali. Vihreän liikkeen osa.
Tiedätkö kenen idoli Aatu??
Vierailija kirjoitti:
Tällä ei ole mitään tekemistä vihreän puolueen kanssa, ja sinä tiedät sen.
Voinhan minäkin väittää että Kankaanpään nasseterot ovat perussuomalaisia radikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kirjansa mukaan Pekka Haaviston
Kui?
Persujen vihapuhe vihreitä kohtaan lisää vihreiden kannatusta. Lisäksi keskustan kannatus nousee ihan hyvää vauhtia mitä enemmän te vihaatte. Eli jatkakaa samaan tapaan..
Persujen trollitoimisto löysi ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Koiria on miljardi
Niille on oma, turhia vaatteita leluja ja mössöö tekevä teollisuusMiljardeja koiran leluja!!!!
Jos olet aito vihreä
Tapat koirasi
#Vihreät
Miksi sinua kiinnostaa "aito vihreys" niin paljon, kun itse olet persu?
Vierailija kirjoitti:
On ilmastoteko - tappaa oma koiransa
Teet niin jos rakastat luontoa! Koira on luonnoton jalostettu mutantti 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kirjansa mukaan Pekka Haaviston
Kui?
Eiköhän tuo ole hieman väärä vastaus. Aatuhan oli fasisti kuten tiedät. Hänen arvoistaan tuskin tarvitsee muistutella? No faktabaari kertoo persuista jotain tällaista:
https://faktabaari.fi/fakta/perussuomalaiset-on-osa-laitaoikeistoa-tois…
Vierailija kirjoitti:
Mieheni vei lapsilekkin rakkaan nuoren ja terveen koiran piikille kysymättä minulta.
Koira oli kyllä miehen. Sanoi, että se on ilmastoteko. Ja hän kertoi ilmastohädästä ja siitä kuinka koiria on miljardi. Kuinka koira on vain sudesta jalostettu epäterve mutantti. Ilmeisesti hurahtanut viher-kulttiin.
Ei ilmaston pelastaminen ole vain kylmiä suihkuja ja pahaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt jo "vihervasemmiston" kannattajaksi ja itse asiassa kiitos siitä kuuluu kyllä puhtaasti perussuomalaiselle puolueelle. Tarpeeksi kun ärsytitte typerällä käytöksellänne niin saitte tämän aikaiseksi.
Tämä polarisoituminen on kyllä ikävää, mutta ikävä kyllä olen osa ongelmaa. Itse äänestän nykyään perussuomalaisia aika lailla samoista syistä, eli vihervasemmiston käytös on alkanut liikaa ärsyttämään. Viisi vuotta sitten äänestin vielä vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ja vihreät ovat täysin poissuljettuja. En pidä kapinoinneista ja häiriköinnistä, mitä he kannustavat. Asioista on keskusteltava , ei rettelöitävä. Tämä raakkuasia on tietysti ikävä, kuljettaja taisi välittää viis säännöistä. Mutta se ei saa minusta poliittisesti vasemmalle.
Mielenosoittaminen on tarpeellista "häiriköintiä". Samaa muuten on kaikissa puolueissa.
onhan se jotain tapahtumaa tylsään elämään. mieluummin miettisin rehellisesti, miten itse voisin vaikuttaa turhautumiseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan sinimusta eli äärioikeistolainen
Virheisiin siis