Liityinpä sitten Vihreisiin
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Niin
Pekka Haavisto: Hitler olisi loppujen lopuksi voinut olla Saksalle ihan kelpo johtaja
Ylläoleva on autenttinen ja aito presidentti-ehdokas Pekka Haaviston lausuma.
Se ei ole mikään Pekan nuoruuden synti, twitter-tokaisu, humaltuneen videoklippi tai pukukoppi-puhetta.
Tässä ei tarvita noitavai-no-argumentteja. Ei mitään salatiedettä numeroista tai tietyistä nat-si-eläimistä. Ei symboleja,, jotka olisivat sitten rohkaisevia salaviestejä samanmielisille. Tässä ei tarvitse kelata musiikkinauhoja takaperin voidakseen kuulla hyväksyvää puhetta Hitleristä.
Pekan lause ei ole salaviesti.
Se on kirjoitettu avoimesti, toimitettu reilusti ja painettu kirjaan.
Pekka pohtii idealismia
Lähde on kirja nimeltä Sydänten presidentti (toim. Riikka Kämppi & Jussi Lähde) vuodelta 2012.
Pekan lauseen loppukohta
Haavisto yrittää (kärjistäen) osoittaa, että hyvän ja pahan välinen matka on joskus hyvin lyhyt (tämä on totuus, joka on helppo huomata kun asiaa tarkastelee vähänkään lähemmin). Poliittisilta näkemyksiltään hän on monta kertaa osoittanut vastustavansa kaikkea sortoa ja syrjintää jota Hi*ler ajoi.
Luukkanen tietysti ymmärtää tahallaan väärin, koska ilmeisesti häntä ei kiinnosta järkevä keskustelu vaan pyrkimys on mustamaalata poliittisia vastustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt jo "vihervasemmiston" kannattajaksi ja itse asiassa kiitos siitä kuuluu kyllä puhtaasti perussuomalaiselle puolueelle. Tarpeeksi kun ärsytitte typerällä käytöksellänne niin saitte tämän aikaiseksi.
Moni on tehnyt juuri päinvastoin. :)
Onneksi tyhmyys vie ennenaikaiseen hautaan
Vierailija kirjoitti:
Simpukkagate osoitti, että viherhörhöt ovat epätoivoisia, uskonnollishurmiollisen tunneälyn riivaamia ylimielisiä ja ihmisvihamielisiä paskiaisia.
Luonnonsuojelu osoitti tuon?
Äärimmäisen paha virhe. T. Ex - vihreä
Minä en liity mihinkään puolueeseen, koska ne on ihan perseestä ja oman edun tavoittelijoita kaikki. Sen sijaan olen kyllä luonnonsuojelija kuten myös jokaisen suomalaisen pitäisi olla vaikka olisikin niin idiootti, että maksaa jonkun puolueen jäsenmaksua.
Vihreät on menettänyt todella paljon äänestäjiä viime vuosina. Se oli myös minun nuoruuden puolue. Ei ole ollut vuosiin. Surullista, mutta vihreiden agenda muuttui pois luontopuolueesta. On paljon entisiä vihreiden äänestäjiä, jotka ottaisimme vastaan uuden luontopuolueen.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät on menettänyt todella paljon äänestäjiä viime vuosina. Se oli myös minun nuoruuden puolue. Ei ole ollut vuosiin. Surullista, mutta vihreiden agenda muuttui pois luontopuolueesta. On paljon entisiä vihreiden äänestäjiä, jotka ottaisimme vastaan uuden luontopuolueen.
Eli voisiko joku perustaa luonnon ja eläinten oikeuksia edistävän puolueen, joka ei olisi oikeisto-vasemmistoakselilla varsinaisesti värittynyt? Ei korostaisi niinkään (vähemmistöjen) ihmisoikeuksia, vaan painopiste olisi luonnossa.
Vai lähdetäänkö tässä suunnittelemaan uutta puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli voisiko joku perustaa luonnon ja eläinten oikeuksia edistävän puolueen, joka ei olisi oikeisto-vasemmistoakselilla varsinaisesti värittynyt? Ei korostaisi niinkään (vähemmistöjen) ihmisoikeuksia, vaan painopiste olisi luonnossa.
Vai lähdetäänkö tässä suunnittelemaan uutta puoluetta?
Eläinoikeuspuolue on olemassa.
Otan osaa!
Rahaa saa seinästä ja sähkö pistorasiasta. Kokouksissa onkin mukavaa virkata sateenkaarenvärisiä pipoja.
Paskanruskeisiin voisin minäkin liittyä, vihreisiin en koskaan.
Sellaista mielenhäiriötä ei kohdalleni satu!
enää on jäljellä kysymys miksi? Itse en keksi yhtään syytä
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofia Virran rikossyyte edennyt?
Poliisi ei aloita esitutkintaa vihreiden puheenjohtajasta Sofia Virrasta
Vierailija kirjoitti:
Paskanruskeisiin voisin minäkin liittyä, vihreisiin en koskaan.
Sellaista mielenhäiriötä ei kohdalleni satu!
Mitään järkiargumentteja sinulla tuskin on.
Erosin vihreistä noin 19 vuotta sitten. En ehtinyt olemaan pitkään jäsen.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis 💩💩
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa!
Rahaa saa seinästä ja sähkö pistorasiasta. Kokouksissa onkin mukavaa virkata sateenkaarenvärisiä pipoja.
Mistäs sinun sähkösi tulee?
Turvesoita ja maasta revittyjä kantoja polttamalla? Venäläinen raakaöljy ja uraani myös vallan perinteikkäitä vaihtoehtoja.
Aate on sama kuin sen väri: shit.