Estääkö rikosrekisteri matkan kiinaan?
8 kk ehdollista.
En halua kysellä asiasta kiinan suurlähetystöstä
En löydä tietoa googlettamalla.
Kopaisen nyt kysymällä eri keskustelupalstoilla.
Kiitos etukäteen.
Kommentit (56)
Yritän selvittää pääsisikö kiinaan sanghaih7n mun kanssa.
Ap
En halua suurlähetystöihin töihin enkä diplomaatiksi olkootpa mikä maa tahansa kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
En halua suurlähetystöihin töihin enkä diplomaatiksi olkootpa mikä maa tahansa kyseessä.
Onko sulla paha olo?
Puratko minuun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ei saa tietoa.
Tuomio on miehellä, mutta ei ole rikollinen.
Riitelimme humalassa 5v sitten ja syyttäjä päätti että mies on minut pahoinpidellyt.
En saanut puolustaa miestä o7keudessa:(
Ap
En ole mikään diplomaatti, kansanedustaja, kirjeenvaihtaja, sihteeri, valtiotieteilijä, lakimies, poliisi enkä edes pappi.
Ei vauvapalstalaiset matkusta, kuin porvooseen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitelimme humalassa 5v sitten ja syyttäjä päätti että mies on minut pahoinpidellyt.
Ap
En ole mikään diplomaatti, kansanedustaja, kirjeenvaihtaja, sihteeri, valtiotieteilijä, lakimies, poliisi enkä edes pappi.
Kerro mikä/kuka olet?
Ap
Helpommalla pääset ja varmempaa tietoa saat kun otat sinne suurlähetystöön yhteyttä ja kysyt sieltä. Jos ei hotsita niin ei taida reissukaan hotsittaa paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oon roiccopalli jocce
Kerro mikä/kuka olet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääset ja varmempaa tietoa saat kun otat sinne suurlähetystöön yhteyttä ja kysyt sieltä. Jos ei hotsita niin ei taida reissukaan hotsittaa paljoa.
Miksi?
5 vuoden päästä päästään varmasti.
Miksi hankkisin miehelleni pysyvän matkustuskiellon , jos ei ole ookoo?
Jenkkeihin mennään vasta 5v päästä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei estä.
Petustelu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten matkustavat mutta eivät koe olevansa kenenkään laiskamadon tietotoimistoja valmiin tiedon kanssa koska ao ei itse viitsi/jaksa itse selvittää asiaansa sieltä virallisista lähteistä.
Yritän ensin selvittää muita reittejä.
Kokemuksia, ym.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten matkustavat mutta eivät koe olevansa kenenkään laiskamadon tietotoimistoja valmiin tiedon kanssa koska ao ei itse viitsi/jaksa itse selvittää asiaansa sieltä virallisista lähteistä.
Olen laiska?
Ok...toki
Tyhmä
Ok..toki
En hanki miehelleni matkustuskieltoja soittelemalla esim jenkkilähetystöön.
Yritän löytää jotain tietoa, ennen kuin soitan anonyymisti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Älä jaksa olla ihan täysidari. Mikä siinä on niin vastenmielistä selvittää asiaansa suoraan niiltä jotka varmasti siitä tietää ja osaa auttaa ja neuvoa? Koska joku ihme pelko p*rseessä? Koska laiskuus? Ei ne siellä mitään matkustuskieltoa lätkäise jos ei maahanpääsylle ole estettä.
Täällä saa kysyä miten kympillä saa viikon ruuat, mutta minä olen tyhmä jos kysyn tästä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa kysyä miten kympillä saa viikon ruuat, mutta minä olen tyhmä jos kysyn tästä?
Ap
Koska VIRALLISET asiat voi selvittää suoraan VIRALLISISTA lähteistä ja parempikin niin jolloin saa ihan sitä OIKEAA JA VIRALLISTA tietoa ja opastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Älä jaksa olla ihan täysidari. Mikä siinä on niin vastenmielistä selvittää asiaansa suoraan niiltä jotka varmasti siitä tietää ja osaa auttaa ja neuvoa? Koska joku ihme pelko p*rseessä? Koska laiskuus? Ei ne siellä mitään matkustuskieltoa lätkäise jos ei maahanpääsylle ole estettä.
Mt ongelmasi ja alhainen koulutustasosi saavat minut surulliseksi.
Älä trollaa, vaan mene ulos pikku kävelylle, ota lämmin suihku, mieti elämän tarkoitusta.
Ap