Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estääkö rikosrekisteri matkan kiinaan?

Vierailija
23.08.2024 |

8 kk ehdollista.

En halua kysellä asiasta kiinan  suurlähetystöstä

En löydä tietoa googlettamalla.

Kopaisen nyt kysymällä eri keskustelupalstoilla.

Kiitos etukäteen.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä= peruskoulu, lukio, ammattikoulu

Olen laiska=6pv viikko töitä, harrastus

Olen tehnyt virheen, yritän nyt selvittää miten asia vaikuttaa elämäämme seuraavat 5 vuotta.

Voidaanko jatkaa ilman jankkausta että olen em mainittuja asioita

Ap

Vierailija
22/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääset ja varmempaa tietoa saat kun otat sinne suurlähetystöön yhteyttä ja kysyt sieltä. Jos  ei hotsita niin ei taida reissukaan hotsittaa paljoa. 

Miksi?

5 vuoden päästä päästään varmasti.

Miksi hankkisin miehelleni pysyvän matkustuskiellon , jos ei ole ookoo?

Jenkkeihin mennään vasta 5v päästä.

Ap

Älä jaksa olla ihan täysidari. Mikä siinä on niin vastenmielistä selvittää asiaansa suoraan niiltä jotka varmasti siitä tietää ja osaa auttaa ja neuvoa? Koska joku ihme pelko p*rseessä? Koska laiskuus? Ei ne siellä mitään matkustuskieltoa lätkäise jos ei maahanpääsylle ole estettä. 

Mt ongelmasi ja alhainen koulutustasosi saavat minut surulliseksi.

Ottaako noin koville kun ei keksi tuon parempaa argumenttia? Tunnut itse kärsivän noista mainitsemistasi ongelmista.. ihan asenteesikin siitä viitteitä antaa mutta sitähän sinä et kykene itsellesi myöntämään vaan kuvittelet jotenkin "hyppiväsi silmille" noilla sönkötyksilläsi kun ei muutakaan argumenttia päästäsi satu löytymään.. Voe voe..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa kysyä miten kympillä saa viikon ruuat, mutta minä olen tyhmä jos kysyn tästä?

Ap

Up

Vierailija
24/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa hakemuksene rehellisesti jos siinä kysytään onko rikosrekisteriä. Matka ei välttämättä kaadu siihen.

Vierailija
25/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommalla pääset ja varmempaa tietoa saat kun otat sinne suurlähetystöön yhteyttä ja kysyt sieltä. Jos  ei hotsita niin ei taida reissukaan hotsittaa paljoa. 

Miksi?

Ap

Älä jaksa olla ihan täysidari. Mikä siinä on niin vastenmielistä selvittää asiaansa suoraan niiltä jotka varmasti siitä tietää ja osaa auttaa ja neuvoa? Koska joku ihme pelko p*rseessä? Koska laiskuus? Ei ne siellä mitään matkustuskieltoa lätkäise jos ei maahanpääsylle ole estettä. 

Mt ongelmasi ja alha

Harjoittele empatiaa

Kirjoitat, koska haluat minulta huomiota.

Onko sinulla lemmikkiä?

Lapsia ei ole, jos on..niin minun empatiat sinua kohtaan loppuu..

Voin kuvitella miten sinä nimittäisit lapsia i.diooteiksi, surullulista

Vierailija
26/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa hakemuksene rehellisesti jos siinä kysytään onko rikosrekisteriä. Matka ei välttämättä kaadu siihen.

Maahantulokielto pysyvästi kiinaan?

Jenkkeihin ei pääse, jos jää kiinni rajalla edes kerran ja käännyttävät.

Viisumi ei estä käännytystä .

Ap

Vierailija
27/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Miksi kuvittelet minun haluavan mennä Jenkkeihin?

Vierailija
29/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Minun yksityisasiani eivät kuulu sinulle enkä ole sinulta yhtään mitään vailla. Sinä esitit kysymyksen ja annoin sinulle siihen varman vastauksen olla yhteydessä suoraan kiinan suurlähetystöön asiassasi ja sinä aloit vänisemään kuin keskenkasvuinen. Mieti itse omaa asennettasi ja kykyäsi vastaaanottaa asioita ennenkuin alat esittää jotain mitä et ole. 

Vierailija
30/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa enää trollille.

Voimia, elämäsi on hirveää,

Ei tule koskaan matkaa, ei edes 5 vuoden päästä, vain lisää trollausta

Vierailija
31/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomatkojen mainos?

Algoritmi seuraa keskusteluja:)

Vierailija
32/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tässä et taida päästää yhtään mihinkään.. jos tyyli on tuo. Minä sen sijaan pääsen matkustelemaan jo ihan työni puolesta eikä ole rikosrekisteriä jonka puolesta tarvitsisi olla pelko p*rseessä minkään matkustuskieltojen tai muiden mahdollisten ongelmien vuoksi. Mutta kehitä sinä siellä omassa ontossa päässäsi ihan vapaasti mitä kuvitelmia tahansa ja mistä tahansa, vaikka tuikituntemattomista ihmisistä jotka eivät leiki sinulle mieluisia leikkejä kanssasi vaan julkeavat mm. kehoittaa oma-aloitteisuuteen virallisia tahoja myöten niin saa sitä oikeaa ja varmaa tietoa.. 

Vierailija
34/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
37/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tässä et taida päästää yhtään mihinkään.. jos tyyli on tuo. Minä sen sijaan pääsen matkustelemaan jo ihan työni puolesta eikä ole rikosrekisteriä jonka puolesta tarvitsisi olla pelko p*rseessä minkään matkustuskieltojen tai muiden mahdollisten ongelmien vuoksi. Mutta kehitä sinä siellä omassa ontossa päässäsi ihan vapaasti mitä kuvitelmia tahansa ja mistä tahansa, vaikka tuikituntemattomista ihmisistä jotka eivät leiki sinulle mieluisia leikkejä kanssasi vaan julkeavat mm. kehoittaa oma-aloitteisuuteen virallisia tahoja myöten niin saa sitä oikeaa ja varmaa tietoa.. 

Oot siis rikas?

Ne harvoin trollaa ja kiroilee palstalla:)

Köyhyys on hirveää.

Lennän kohta puoleen thaimaaseen..

Käymme siellä ja meksikossa , kun odotamme että 5 vuotta kuluu

Lisäksi vietnam, eurooppa..kyllä tekemistä riittää:)

Vierailija
38/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot siis rikas?

Ne harvoin trollaa ja kiroilee palstalla:

Tuo kaikki on ihan omaa kuvitelmaasi, myös trolliksi nimittäminen, ja minun puolestani saat ihan vapaasti kuvitelmasi pitää. Ei kosketa minun elämääni mitenkään. Aivan kuten ei matkustuskieltonnekaan. 

Vierailija
39/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyhmä= peruskoulu, lukio, ammattikoulu

Olen laiska=6pv viikko töitä, harrastus

Olen tehnyt virheen, yritän nyt selvittää miten asia vaikuttaa elämäämme seuraavat 5 vuotta.

Voidaanko jatkaa ilman jankkausta että olen em mainittuja asioita

Ap

:D tällä koulutustaustalla ei kyllä voi päteä ja todistella olevansa fiksu.

Vierailija
40/56 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot siis rikas?

Ne harvoin trollaa ja kiroilee palstalla:

No miksei samantien koko Thaimaaseen? Kaunis maa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän