Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni uskovainen oikeesti on odottanut hääyöhön saakka?

Vierailija
08.02.2007 |

ei monikaan luulen.. ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se asia voi monista tuntua mahdottomalle, että ei muka pystyis odottaan naimista hääyöhän asti??? Ihmettelen! Meillä ainakin oli selvät pelisäännöt mieheni kanssa seurustellessa, missä kulkee puhtaan seurustelun raja. Kädestä pidettiin kiinni, halailtu ei juurikaan. Pussaamista ei tietenkään harrastettu. Senhän tietää mihin homma johtaa, jos antaa tunteilleen vallan! Kyllä sitä hyvää kannattikin odottaa! Seurusteltiin siis n. 9kk. Ja tunnettiin toisemme n, pari vuotta ennenkuin tunteet kypsyivät tuon seurustelun alkamiseen :) .

Vierailija
2/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei ainakaan odotettu olemme lestoja ja kaveriporukka ainakain harrastaa melkoisesti heti kun tunnetan. Vanha teesi odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis raamatun toivomus olisi että aviovuoteessa ei vaihdeltaisi sukupuolitauteja. Ei se neitsyyttä edellytä.

Joo, olen omalta osaltani uskovainen ja n.kymmenen läpi käynyt ennen avioliittoa. Ei kaikki uskovaiset johonkin aktiivilahkoon kuulu.

Vierailija
4/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ottaa sen hunnun käteen ja länttää sen sinne päähän. Ei kai siinä muuta tarvita?! Voi teitä sovinnaisia!

Vierailija
5/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on että mies ja nainen saa yhtyä vasta kun ovat pariskunta. Avioliitto on jumalan pyhä instituutio, sitä tulee kunnioittaa.

Vierailija
6/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisen huntuni ja olen siitä ylpeä! :)

Vierailija
7/15 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä Raamatuss muuten anneta eri ohjeita miehille ja naisille, siis että nimenomaan NAISEN tulisi olla neitsyt. Kyllä ne Raamatun neuvot koskeva yhtälailla miehiä kuin naisia, ja Raamatun mukaan seksielämä kuuluu vain ja ainoastaan avioliittoon.

Vierailija
8/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa harrastin seksiä, eikä oltu naimisissa. Ei tosin uskossakaan varsinaisesti vielä.

Vierailija
9/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule, meitä on hyvin, hyvin pajon täällä.

Vierailija
10/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mania täällä on oikein päällä?

Jos jollakulla on ongelmia uskovaisten kanssa niin sano vain suoraan. Jos avauksilla halutaan todistaa, että uskovaiset eivät ole " synnittömiä" tai ovat " kaksinaismoralisteja" niin aika läpinäkyviä pellejuttuja. Terveisin vakaumuksellinen ateisti, jolla ei kuitenkaan ole patologista inhoa uskovaisia kohtaan.

Vierailija
11/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin yhden uskovaisketjun (toisiin ihastumisesta jne) ja olen itsekin uskovainen.

Vierailija
12/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutaman päivän hääyön jälkeen;) Oltiin niin älyttömän puhki itse järkätyistä häistä, että ei jaksettu ku nukkua ja syödä hääkakun jämiä seuraavat vuorokaudet... Mutta hyvää kannatti odotaa!:0

Vierailija
13/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kohdin Raamatussa mainitaan, että naisen tulee olla neitsyt naimisiin mennessään ja seksi ennen hääyötä on syntiä?

On jäänyt tuo koko Raamattu lukematta, mutta uskossa olen silti (entinen ateisti)

Jokainen elää, uskoo tai on uskomatta tavallaan, pääasia ettei toisille sillä pahaa tee.

Vierailija
14/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä ois voinu seisoa alttarilla huntupäässä jos ei ois ollu netsyt? sitä kannatti odottaa! avioon se sukupuolielämä kuuluu tosiaan! Jaksakaa odottaa vaikka monesti on vaikeaa, sitte teidät palkitaan!

Vierailija
15/15 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta yhdessä tällä hetkellä ollaan oltu