Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta jos tiskikone on päällä vieraitten aikana?

Vierailija
14.02.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan normaalisti olisi vieraita, musta ei ole mitenkään epäkohteliasta laittaa tiskikonetta päälle. Meidän kone on ainakin niin hiljainen, ettei se häiritse. Ja yleensä kun on syöty tai juotu kahvit siirrytään olohuoneeseen eikä sinne tiskikonetta edes pysty kuulemaan, vaikka huoneet ovat vierekkäin. Ja voisin periaatteessa laittaa koneen päälle kesken juhlienkin, jos vieraat eivät oleskelisi keittiössä. Eihän sitä sieltä kukaan huomaisi. (Meillä siis ihan " oikea" keittiö, ei avokeittiötä tms.)

Vierailija
2/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä loukkaantuisin tuommosesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän käsin tiskaamista vähemmän vierasystävällisenä vaihtoehtona kuin pienen pöytätiskarin sihinää.

Vierailija
4/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en laittaisi päälle.

Vierailija
5/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tänään päivällä lapsen kanssa kaverin lapsiperheessä kylässä ja heillä oli tiskikone päällä. Minusta se oli ihan luonnollista. Kone keittiössä ja me olkkarissa. Kesken juhlien en laittaisi konetta päälle.

Vierailija
6/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keittiöpöydälle kerniliina, riviin sininen (huuhtelu), punainen (pesu) ja valkoinen (loppuhuuhtelu) vati. Siinä mukavasti akkain kielet liplattavat ja tiskivuori häviää pöydältä.

Vierailija
7/7 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ystäviä kylässä niin kyllä tiskone pyörii mikäli on tarvetta. Samoin myös jos itse olen ystävillä käymässä.

Kesken juhlien en konetta laittaisi päälle.