Syötävä, josta kuuluisi pitää, mutta sinä et pidä?
Kommentit (136)
Beluga-kaviaari, en tykännyt yhtään. Normaali lohen ym. mäti menee kyllä ok.
Sushi on aivan turhaa. Voin syödä sitä, mutta miksi? Syön mieluummin jotain muuta.
Kermamunkki. Beriinin munkki ei myöskään mikään suosikki.
Joulutorttu menee nykyään alas, mutta ei mikään voitaikinaleivinnainen ole kovin hyvä.
Mars-patukka
kirpeät irtokarkit
Liha
Juomia:
roseviini
useimmat oluet
Nyhtökaura, Härkis, Vöner yms lähes kaikki oikean lihan korvikkeet. Tuntuvat vain rahat pois -meiningiltä eli asiakkaiden huijaukselta.
T paljon kasviksia syövä sekaani.
Berliininmunit, ketchuppi, shushi.
Moni ei taida pitää oikeinkirjoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sushi on kyllä yksi mistä saa aina suureen ääneen ihmettelyä, kun se on niin in ja pop ja parasta evö.
Mun mielestä ne on pääsääntöisesti mauttomia, ja sitten kun laittaa sitä wasabia niin potkaisee niin että mikään muu vähäinenkään maku ei tule esille.
Hankalia syödäkin kun pitää vissiin oikeaoppisesti pelleillä niillä puikoilla.
Pelleillä puikoilla?
Viikko sitten söin ekan kerran niitä haarukalla ja viduiks meni. Puikoilla se on helpompaa.
- Sushi, siinä erityisesti riisiviinietikka ja merilevät. Eikä raaka kalakaan nappaa. Eikä soijakastike.
- Perunat missä tahansa muodossa. Kyllästynyt lapsuudessa, meillä syötiin joka päivä lihaa ja perunaa.
- Kaikenlaiset äyriäiset, myös tavis katkarapu. Ällöttää jotenkin ihan valtavasti.
- Pulla. Kuivikasta ja tylsän makuista.
- Kokoliha. Inhoan koostumusta. Pihvi on minulle ällötys. Jauheliha maistuu kyllä.
- Hapanmaitotuotteet. Hyi ällötys se oksennusmainen hapan maku.
- Ruisleipä. Kitkerää ja pahaa.
- Maito sellaisenaan. Erityisinhokki lämmin maito kuten kesäkeitossa. Juustoista kyllä tykkään.
- Etikka. Laitan vinegrettiinkin sitruunamehua, koska etikka on minusta kamalaa pieninäkin määrinä.
- Korianteri. Maistuu siltä miltä Fairy vihreä tiskiaine haisee. Yök.
Katkaravut ja simpukat. Niin iso matofiilis niistä, että ei pysty. Sushi, homejuusto, oliivit, halvat makkarat ja myös ne kalliit, missä on klönttejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura, Härkis, Vöner yms lähes kaikki oikean lihan korvikkeet. Tuntuvat vain rahat pois -meiningiltä eli asiakkaiden huijaukselta.
T paljon kasviksia syövä sekaani.
No nuo ei ole normaalia ruokaa. 🙄
Inhosin aina mämmiä - nyt en voi syödä keliakian vuoksi.
En voi sietää maksalaatikkoa enkä Fazerin sinistä.
Tazza-kaakao. Kaikki aina hehkuttaa sitä laskettelurinteissä tms, mielestäni siinä on outo sivumaku. Ihan perus-oboy on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Berliininmunit, ketchuppi, shushi.
Moni ei taida pitää oikeinkirjoituksesta.
Ja Beriinin munkki.
On se vaikeaa.
Mä ymmärrän sen että jostakin ei tykkää. Mutta miksi pitää moittia ja haukkua ruokaa? Aikuinen ihminen käyttäytyy kuin kakarat.
Tuo sushi on kyllä yksi mistä saa aina suureen ääneen ihmettelyä, kun se on niin in ja pop ja parasta evö.
Mun mielestä ne on pääsääntöisesti mauttomia, ja sitten kun laittaa sitä wasabia niin potkaisee niin että mikään muu vähäinenkään maku ei tule esille.
Hankalia syödäkin kun pitää vissiin oikeaoppisesti pelleillä niillä puikoilla.