Syötävä, josta kuuluisi pitää, mutta sinä et pidä?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko! Tylsempää ruokaa ei varmaan olekaan (ja ei, koskenlaskija tai curry tai tomaattisose ei sitä pelasta). Tai en nyt tiedä pitääkö kukaan muukaan erityisesti makaronilaatikosta vai syödäänkö sitä vain kun ei parempaakaan viitsi tehdä.
Ei se mikään herkku ole, vaan ihan ok arkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko! Tylsempää ruokaa ei varmaan olekaan (ja ei, koskenlaskija tai curry tai tomaattisose ei sitä pelasta). Tai en nyt tiedä pitääkö kukaan muukaan erityisesti makaronilaatikosta vai syödäänkö sitä vain kun ei parempaakaan viitsi tehdä.
Mutta Aurajuusto pelastaa. Ja se, että jättää puolet makaronista pois. NJAM!
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään "kuulu" pitää.
Mä esim oon saanut ihmettelyä, kun kieltäydyn lätyistä ja kaikesta uppopaistetusta. Lätyt ja munkit kun ovat "kaikkien" herkkua. Niin. Kaikkien paitsi mun.
Kesäkuritsan lötköt kappaleet esim. lihapadassa. Yök! Ja korianteri, jolla pilataan nykyään lähes kaikki ruuat. Ruoka ruokana ja saippua saippuana.
Vierailija kirjoitti:
Merilevä (muuten shushi olisi ok)
Kannattaa kokeilla erilaisia nigireitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merilevää ei ole kaikissa susheissa. :D
Ei niin. Itse syön vaan lohinigirejä, koska merilevä on niin kammottavan makuista.
Liha, hampurilaiset, pizza, oliivit, homejuusto
Makkarat. Oksettaa nähdä kun ihmiset syövät grillattua makkaraa. Teurasjätekansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään herkku ole, vaan ihan ok arkiruokaa.
No ei kai mansikat tai sushikaan mitään harvinaista herkkua ole vaan ihan tavallisia syötäviä. Miksi söisin arkiruokana jotain mistä en pidä?
Ei ole syötävää mutta inhokkina sokerittomat virvoitusjuomat (ei Vichy), järkyttävän makuisia keinotekoisesti makeutettuja, yök.
Vierailija kirjoitti:
Shushi 😂😂 tää on joku uus juttu.
Joulupöydän antimet. Kyllä mä niitä syön jos joku kutsuu syömään, mutta jouluähkystä ei ole tietoakaan enkä kotiini jouluruokia osta.
Sienet. Olen yrittänyt vaikka mitä, mutta en vaan siedä niitä. Syynä ei ole edes maku, vaan joku muu. Niitä tuputetaan joka suunnasta ja tykkään itse myös kerätä niitä muille, mutta en koskaan esim ravintolassa valitsisi annosta missä on sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Lehtikaali. Ihan hirveä tuote.
Niin on! Ostin sitä, kun sitä niin hehkutetaan, ja laitoin johonkin ruokaan. Oli eka ja vika kerta 🤮
Jäätelö, mansikat, kanansiivet.