Tein emämokan ja menin exän kanssa sänkyyn..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se oli moka? Jos ex on hyvä sängyssä ja kumpikin on sinkku, niin eikös se ole vain parempaa ja turvallisempaa? Harrastin seksiä eksän kanssa pari kertaa eron jälkeen, eikä se tuntunut virheeltä.
Miksi lopetitte?
Ap
Ai seksin vai suhteen? Suhteen siksi että halusimme pitkällä tähtäimellä eri asioita. Hän halusi edetä, minä en. Seksi loppui siksi että halusin keskittyä muihin asioihin elämässäni ja löytää uuden miehen, enkä tykännyt ajatuksesta että olisi useampi kierroksessa samaan aikaan.
No siis me halutaan samoja asioita. Seksi oli hyvää ja mies tiesi mistä pidän. Käytti aikaa minun syttymiseeni. Mitä eron aikana tapailemani miehet ei tehneet. Tästä ei ole kovinkaa
Varmaan mietit ensin itse mitä haluat. Mistä ero johtui, haluatko hänet takaisin, onnistuuko pelkkä seksi, jne. Ja sitten jos herää kysymyksiä joihin hän voi vastata, esität ne hänelle.
Joo munkin typerä exä sanoi jo seurusteluaikana, että voidaan sitten jatkaa panemista jos erotaan. Niin varmaan! Kuullosti muutenkin siltä, että mies jo hautoi eroa, eli punaiset valot vilkkui. Varmaan pilaisin elämäni jonkun idiootti exän takia ja antaisin sitä mitä oli vain vailla. En ole mikään arvoton pano.