Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa: Bruce Dickinson Helsingin kulttuuritalolla (13.6.2024)!

Vierailija
22.08.2024 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mahtava keikka! Volumet ja bassot täysillä ai että...

Vierailija
2/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kyseinen keikka olisi ollut ulkona. Volumet oli sen verran kovalla että kaikki lähellä lenkkeilevät ihmisetkin ja puistossa istuvat olisivat saaneet kuulla Taidetta!

Vierailija
4/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei Maiden esiinny tänä vuonna Euroopassa :( 

Luulis että ens vuonna tulee jotain erikoista tai ainakin kiertue kun on Maidenin 50-vuotis syntymäpäivät.

Vierailija
5/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että ens vuonna tulee jotain erikoista tai ainakin kiertue kun on Maidenin 50-vuotis syntymäpäivät.

Varmasti tulee jotain erikoista, toivottavasti uusi albumi.

Vierailija
6/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brucen soolotuotanto on mielenkiintoisempaa kuin Iron Maiden Seventh Sonin jälkeen.   Toki vanhat biisit toimivat edelleen.

T: nimim. Assburger, 53v 

Vierailija
7/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brucen soolotuotanto on mielenkiintoisempaa kuin Iron Maiden Seventh Sonin jälkeen.   Toki vanhat biisit toimivat edelleen.

Eikö muka Brave New World albumi ollut hyvä? Omasta mielestä erinomainen ja sen jälkeen laatu kieltämättä vähän laskenut.

Vierailija
8/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystynyt nauttimaan siitä keikasta täysillä. Tottakai jotenkin kun Bruce Dickinson oli kyseessä. Olen nuori mies. 

Jo jonotusvaiheessa minua mulkoiltiin/katseltiin oudosti vaikka ei minussa pitänyt olla mitään vikaa. Olin kaikille kohtelias. Suihkussa käynyt, normi kesävaatteet mutta rock-henkiset jne.. tupakkaa polttelin odotellessa ja yritin vähän jutella muille mukavia. Olin eristäytynyt kotio juuri tällaisten tilanteiden takia ja kerrankin sain itseni ulos yrittämään nauttia elämästä, mutta enpäs nauttinutkaan. Myös sen keikan jälkeen eristäydyin kotio kirosin kaiken. Piti kai taas oppia kantapään kautta etten enää käy julkisissa tapahtumissa, kun en sinne muiden mielestä kuulu.

En tiedä mikä minussa mättää, ilmeisesti minulla ei olisi heidän mielestään ollut sijaa edes Brucen keikalle (suurimman idolini). Virnuilut, supattelut selän takana ja omituinen suhtautuminen olemassa-olooni, ikään kuin olisin joten

Mitäköhän ihmettä

Vierailija
9/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystynyt nauttimaan siitä keikasta täysillä. Tottakai jotenkin kun Bruce Dickinson oli kyseessä. Olen nuori mies. 

Jo jonotusvaiheessa minua mulkoiltiin/katseltiin oudosti vaikka ei minussa pitänyt olla mitään vikaa. Olin kaikille kohtelias. Suihkussa käynyt, normi kesävaatteet mutta rock-henkiset jne.. tupakkaa polttelin odotellessa ja yritin vähän jutella muille mukavia. Olin eristäytynyt kotio juuri tällaisten tilanteiden takia ja kerrankin sain itseni ulos yrittämään nauttia elämästä, mutta enpäs nauttinutkaan. Myös sen keikan jälkeen eristäydyin kotio kirosin kaiken. Piti kai taas oppia kantapään kautta etten enää käy julkisissa tapahtumissa, kun en sinne muiden mielestä kuulu.

En tiedä mikä minussa mättää, ilmeisesti minulla ei olisi heidän mielestään ollut sijaa edes Brucen keikalle (suurimman idolini). Virnuilut, supattelut selän takana ja omituinen suht

Ymmärrän reaktiosi sillä et ollut tilanteessa mukana. Omat lääkkeet eivät siinä paljoa auta.

Vierailija
10/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka Brave New World albumi ollut hyvä? Omasta mielestä erinomainen ja sen jälkeen laatu kieltämättä vähän laskenut.

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen, vanhat biisit toimivat edelleen.

be quick or be dead 

Vierailija
11/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn edelliseen mielipiteeseen, vanhat biisit toimivat edelleen.

be quick or be dead 

En yhdy siihen mielipiteeseen. 

Vierailija
12/16 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn mielipiteeseen että MaidenRules

Vierailija
13/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn mielipiteeseen että MaidenRules

Yhdyn mielipiteeseen. 

Vierailija
14/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yhtyy mielipiteeseen???

Vierailija
15/16 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen lähinnä uusia enää nykyään. Onneksi bändi tehnyt paljon uudempia hyviä levyjä.

Vierailija
16/16 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. Bruce Dickinson on viisas herrasmies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme