" KOPUTA" tms. kyltti oveen
Mistäköhän voisi tilata tuollaisen kyltin missä lukisi koputa tai jotain muuta vastaavaa? Vaikka sellainen minkä saisi oven kahvaan roikkumaan tms. On nimittäin aika v-mäistä kun on just saanut pojan nukkumaan niin joku tulee soittamaan ovikelloa =( Ja poikahan on salmana heti pystyssä ja uudestaan on ihan turha yrittää nukuttaa.
Kommentit (6)
Espoon keskuksen lahjatavaraliikkeessä näin kerran sellaisen vanerista tehdyn kyltin, jossa oli muistaakseni nallen kuva ja teksti " täällä nukutaan" . Kyltin yläosassa oli ripustamista varten reikä, saa roikkumaan esim. ovenkahvaan. Hinta oli muistaakseni jotain 6 euron paikkeilla, mutta valmistajaa en tietenkään enää muista.....
niin laitoin maalari-teipillä lapun ovikellon päälle. Eihän ne pienet osaa lukea mutta tästä tajus koputtaa.
laittaa vaikka ilmastointiteippiä ovikellon päälle aina kun odottaa jotain ja pikkuinen on nukkumassa =)
meillä teipattiin iso lappu oveen, ÄLÄ SOITA OVIKELLO,
nyt jälkeenpäin olen jossain nettikaupassa nähnyt tuommoisen kahvaan ripustettavan kyltin, mutta en nyt muista missä. Laitan viestiä jos sen nettikaupan jälleen löydän.
...jossa NALLE PUH nukkuu ja siinä lukee ÄLÄ SOITA OVIKELLOA! Opetimme kaikki lähialueen lapset että kun tämä nalle lappu roikkuu niin EI SAA SOITTAA OVIKELLOA - SIIS KOPUTA!
Lappu oli tietokoneella tehty ja laitettu muovitaskuun, jossa naru. Nostan sen aina sisälle naulaan kun ei meillä nukuta.
TOSIN NYKYÄÄN KUKAAN EI ENÄÄ SOITA OVIKELLOA VAAN KAIKKI KOPUTTAVAT AINA - oli lappua tai ei! Samoin minä koputtelen aina ystävien ovia - jäänyt päälle tämä tapa!
juuri nytkin tässä kyttäilen ikkunasta kun isommalle lapselle on tulossa leikkikaveri, ettei hän vaan pimputa ettei pienempi herää!!
Mä olen kysellyt monista lahjatavaraliikkeitä ym. missä myydään esim wc ovi kylttejä tervetuloa ovikylttejä ym. mutta ei oota sanotaan. meinasin jo että teen itse!