Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä kotimaista laulajaa fanitit -60 tai -70 luvulla? Aloitan itse: Irwiniä

Vierailija
22.08.2024 |

Koko kansan renttu ja hänen tarinansa koskettaa yhä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Peitsamoa. Myöhemmin hän on kyllä pilannut itsensä.

Vierailija
42/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska, koko vauvapalsta, ette osaa muuta kuin sensuroida. Terveisiä perseestä teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomon, Jukka Kuoppamäki

Vierailija
44/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hector, Carola, Danny, Anki.

Vierailija
45/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwiniä ja Baddingia

Minä sain Baddingistä niin tarpeekseni, ettei ole tosikaan. Kuviksen tunnilla ope soitti samoja levyjä koko tunnin! Ääh! Henkistä pahoinpitelyä!

Vierailija
46/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irwiniä ja Baddingia

Minä sain Baddingistä niin tarpeekseni, ettei ole tosikaan. Kuviksen tunnilla ope soitti samoja levyjä koko tunnin! Ääh! Henkistä pahoinpitelyä!

Badding on cool, Juice on lame. Ihmiset eivät ymmärrä mitään musiikista.

Vierailija
47/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badding oli kyllä aika kauhea loppuaikoina, näin jonkun keikan 80-kuvulla ja Rauli oli aivan naamat.

Vierailija
48/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, joka lauloi "ei, ei, ei Dilaila". Oliko Danny.  Olin 10v. ja isoveljeni kuunteli iskelmiä, poppia ym. Ihastuin Dilailaan. 

Ei ollut Danny vaan taisi olla joku häntä vanhempi mies. Käsittääkseni siinä lauletaan Dylailan kuolinvuoteella. Sanoissa on et jättää mua saa, katson kasvojas kalpenevaa. Olin itse hyvin nuori, mut niin käsitin sen. Korjatkoon joku paremmin tietävä.

Vierailija
49/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badding, Hector, Viki Rosti, Muska, Juice, bändeistä Hassisen kone ja Hurriganes

Vierailija
50/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kinnusta, mutta vain 1960-luvun puolelta. Seuraavalla vuosikymmenellä hän oli kaikin puolin pelkkä varjo itsestään.

Vierailija
51/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Badding oli kyllä aika kauhea loppuaikoina, näin jonkun keikan 80-kuvulla ja Rauli oli aivan naamat.

Joo, mutta Badding osasi laulaa studiossa, kun oli selvinpäin. Live-esiintyminen ei ollut hänen juttu esiintymispelkojen vuoksi.

Vierailija
52/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laila Kinnusta, mutta vain 1960-luvun puolelta. Seuraavalla vuosikymmenellä hän oli kaikin puolin pelkkä varjo itsestään.

Valitettavasti. Laila oli ilman muuta kansainvälisen tason artisti.

Vierailija
53/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irwin rais ka si nuoren tytön! Kai olette lukeneet? Ja itse sen myönsi. Vieläkö fanitatte?

Kyse oli fanittiko  60 ja 70 luvulla

Vierailija
54/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, kotimaista. Suklaasydän tinakuoret. Kuka lauloi, en tiedä mutta pidin biisistä. Katri Helenalla oli monta kuunneltavaa biisiä vaikka en nyt muista yhtäkään. Baddingista pidin kun lauloi rokkia.

Lauloikohan Suklaasydän tinakuoret entinen missi, heistähän siihen aikaa tehtiin laulajia ja ässävika piti olla, niin tämä, joka on naimisissa Göran Stubbin kanssa? Jotenkin vaan tuli mieleen, en tiedä varmasti.

Vierailija
55/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fredi

Vierailija
56/67 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, joka lauloi "ei, ei, ei Dilaila". Oliko Danny.  Olin 10v. ja isoveljeni kuunteli iskelmiä, poppia ym. Ihastuin Dilailaan. 

Ei ollut Danny vaan taisi olla joku häntä vanhempi mies. Käsittääkseni siinä lauletaan Dylailan kuolinvuoteella. Sanoissa on et jättää mua saa, katson kasvojas kalpenevaa. Olin itse hyvin nuori, mut niin käsitin sen. Korjatkoon joku paremmin tietävä.

Tapsa Kansa

ja mustasukkaisuudesta tappoi, siis laulussa

Vierailija
57/67 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen vastata mutta nyt ehdin. Irwin. Olen hiukan nuorempaa ikäluokkaa kuin Irwin mutta olin todella ihastunut häneen henkilönä. Irwin oli hyvännäköinen renttu joka pani monen tytön pään pyörälle nuorena. Hän oli aito ja sellainen vilkkuvasilmäinen hurmuri. Kuuntelin kaikki levynsä - kasettinsa - puhki, ja kävin keikoilla aina kun hän esiintyi lähistöllä.

Jossain vaiheessa ihastus hiipui, iän myötä toki. Mutta seurasin hänen elämäänsä lehdistä loppuun saakka. Irwin kuoli hyvin nuorena, muistaakseni 47 vuotiaana. Pidän edelleen hänen levytyksistään ja kuuntelen aina kun voin.

Vierailija
58/67 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapsa Kansa. On muuten 6 v nuorempi kuin Danny.

Vierailija
59/67 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurriganesia. Deatline soitettiin puhki.

Vierailija
60/67 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, kotimaista. Suklaasydän tinakuoret. Kuka lauloi, en tiedä mutta pidin biisistä. Katri Helenalla oli monta kuunneltavaa biisiä vaikka en nyt muista yhtäkään. Baddingista pidin kun lauloi rokkia.

Lauloikohan Suklaasydän tinakuoret entinen missi, heistähän siihen aikaa tehtiin laulajia ja ässävika piti olla, niin tämä, joka on naimisissa Göran Stubbin kanssa? Jotenkin vaan tuli mieleen, en tiedä varmasti.

Joku jo kirjoitti, että oli Brita Koivunen, joka ei ollut missi.