Millaisia tarjoiluvaunuja teillä on käytössä, kun tulee vieraita ja viette sillä kahvit olohuoneen puolelle?
Kommentit (23)
Jos on ns. tavisviereita, Ikean tarjoiluvaunu käy ihan hyvin. Jos taas on vähän parempia, niin tietty sellainen design-kärry on ihan must. No.. jos on vielä arvovaltaisempaa viereilijaa poliitikkoa ja sen semmoista, niin kullalla ja hopealla koristellut kärryt tietty.
Mutta siis ittehän en niitä kärryjä työntele, meillä on erikseen palkattu henkilö, alamainen, siihen hommaan ;)
Ei meillä siellä ole edes pöytää. Saa kelvata hienommillekin vieraille ihan ruokapöydän ympärillä keittiössä :).
että on ihan superjunttia juoda kahvit olohuoneessa, meillä on siihenkin tarkoitukseen ihan sisutussuunnittelijan kanssa sisustettu päiväkahvihuone. Ja siks meillä on alamaisia, koska tää meidän tontti on julistettu omaksi kuningaskunnakseen. Nih.
Meillä on ihan tavallinen pumppukärry. Mies sitä kyllä vähän stailasi spraymaaleilla.
https://nostalgiacentral.com/pop-culture/fads/hostess-trolley/
Tuollainen luonnollisesti.
Meillä ei koskaan käy vieraita. Sukulaisia vain, he tulevat itse hakemaan keittiöstä kahvit, jos on jotkut juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä jengi keksii näitä aloituksia 😃👏🏻
Äläpä 😉
Vierailija kirjoitti:
No eipä käytetä mitään tarjoiluvaunuja... Kyllä minä sen kahvikannun saan kädessä kannettua. Toki olen pöydän jo kattanut valmiiksi ennen vieraiden tuloa.
Hah hah hah! Ei kukaan voi oikeasti olla noin köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän mahtavin aloitus :D
Aloitus vuodelta 2007 😁
No eipä käytetä mitään tarjoiluvaunuja... Kyllä minä sen kahvikannun saan kädessä kannettua. Toki olen pöydän jo kattanut valmiiksi ennen vieraiden tuloa.