Vieläkö on ihmisiä jotka eivät pääse aamulla liikkeelle ennen kuin juovat kahvia?
Vaari on vieläkin tuollainen harhainen joka tarttee kahvia ennen kuin muka pääsee puuhaileen eli liikkeelle. En tunne ketään muuta jolle aamukahvi on pakkomielle.
Kommentit (30)
No totta kai sitä pakon edessä pääsisi, mutta mieluiten käynnistän päiväni kahvilla aina kun se on mahdollista. On se vaan ihana ja myöskin harmiton rituaali.
Mä juon energiajuoman aamulla. Sit mentiin!
Vielä. Juon päivän ainoan kupillisen maustamatonta vihreää teetä parin tunnin kuluttua heräämisestä, aina tasan klo 9.
N65
Kyllä mä nyt liikkeelle pääsen ilman kahvia tarvittaessa, mutta olen tottunut juomaan aamukahvit.
Ei ole pakko juoda kotona. Juon töissä.
Juon jos ehdin mutta ei ole pakollista. Jos on aikaa niin teen sämpylän tai voikkarin seuraksi.
Miksi kuvittelet ettei päivänselviä asioita tapahdu? Onko sulla joku mt-ongelma?
Oon raskaana viikoilla 38+3. En todellakaan jaksa lähteä liikkeelle ilman aamukahvia.
Yritän vierottautua. Säätelen pääkipua
loiventamalla kahvin voimakkuutta. Kyl tää tästä.
En juo kahvia mihinkään aikaan vuorokaudesta. Joskus iltateetä. Kahvi on pahaa ja epäterveellistä.
Murut kuppiin ja hanasta kuumaa vettä päälle. Ystävät väittävät ettei se ole kahvia mutta kyllä se on. Joka aamu mukillinen niin vatsa toimii kuin junan vessa.
Onko muka muunlaisia (selväjärkisiä)?
En ole ikinä tottunut kahvin kitkerään makuun. Ylös oon kuitenkin aina päässyt, eli on mahdollista :)
Riippuvuus tuokin. Tämä ei siis ollut tuomio, vain huomio.
Jos on tottunut aamukahviin niin varmasti hankala saada päivää käyntiin ilman. Jos taas ei juo kahvia, niin sitten pärjää ilmankin.
Vieläkö on ihmisiä, jotka kysyvät tyhmiä?
Tarvitsen mukillisen kahvia aamupäivällä jo ihan sen takia, että jos en saa sitä, niin iltapäivällä alkaa kova jysäri, joka kestää pitkälle iltaan. Noin kolmen päivän vierotuksella pääsisin kyllä tästä eroon, mutta minulle kahvi on hyvä aamupalan juoma, yhdessä voileivän tuorepuristetun mehun kanssa.
🙋