Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö on ihmisiä jotka eivät pääse aamulla liikkeelle ennen kuin juovat kahvia?

Vierailija
22.08.2024 |

Vaari on vieläkin tuollainen harhainen joka tarttee kahvia ennen kuin muka pääsee puuhaileen eli liikkeelle. En tunne ketään muuta jolle aamukahvi on pakkomielle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä tai tarkemmin aamu alkaa kahvilla. Oikein täydellinen aamu onkin kahvia ja kannabista. Hyvä fiilis heti aamusta. Harmillisen harvinaista herkkua nuo täydelliset aamut.

Vierailija
22/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yleensä 2-3 kuppia teetä ennenkuin lähden töihin, ja siellä pari kuppia kahvia. Tällä hetkellä istun ja ihmettelen, miksi ihmeessä minun piti jakaa tämäkin elämää mullistava infopaukku teidän kanssanne. 

Joku tuossa aikaisemmin kommentoi kuinka kahvi ja kannabis on hyvä tapa aloittaa aamu. Kuulostaa kyllä niin kertakaikkisen mukavalta että täytyypä kokeilla tänä viikonloppuna. Yleensä pöffäyttelen vain silloin tällöin, iltaisin.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen toki, mutta viisasta se ei ole. Godzilla auton ratissa ei ehkä paras juttu ikinä.

Vierailija
24/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riippuvainen kofeiinihuumeesta niin eihän se päivä ilman sitä käynnisty.

Vierailija
25/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä alkaa paremmin kahvilla.

Tämä. Pääsen kyllä liikkeelle ilmankin, miksi pitäisi? No ehkä, jos kilohinta nousee yli 20€😉

Vierailija
26/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tottunut kahvin kitkerään makuun. Ylös oon kuitenkin aina päässyt, eli on mahdollista :)

Kahviin laitetaan sen verran sokeria että kitkeryys katoaa. Ei niin paljoa että kahvista tulee makeaa.

420

Vierailija
27/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän vierottautua. Säätelen pääkipua 

loiventamalla kahvin voimakkuutta. Kyl tää tästä. 

Tsemppiä! Kyllä se helpottaa👍

Vierailija
28/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kolmannen mukillisen jälkeen alkaa oleen hereillä, näin urheilutermein ilmaistuna.

Vierailija
29/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi nimität aamukahvia pakkomielteeksi? Minulle se on nautinto, kuumaa maitoa ja yksi espresso joukkoon ja hitunen sokeria. 

Vierailija
30/30 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän jo illalla valmiiksi ja juon kylmänä aamulla. Olen kuullut että kylmä kahvi kaunistaa.