Vieläkö on ihmisiä jotka eivät pääse aamulla liikkeelle ennen kuin juovat kahvia?
Vaari on vieläkin tuollainen harhainen joka tarttee kahvia ennen kuin muka pääsee puuhaileen eli liikkeelle. En tunne ketään muuta jolle aamukahvi on pakkomielle.
Kommentit (30)
Juon yleensä 2-3 kuppia teetä ennenkuin lähden töihin, ja siellä pari kuppia kahvia. Tällä hetkellä istun ja ihmettelen, miksi ihmeessä minun piti jakaa tämäkin elämää mullistava infopaukku teidän kanssanne.
Joku tuossa aikaisemmin kommentoi kuinka kahvi ja kannabis on hyvä tapa aloittaa aamu. Kuulostaa kyllä niin kertakaikkisen mukavalta että täytyypä kokeilla tänä viikonloppuna. Yleensä pöffäyttelen vain silloin tällöin, iltaisin.
N46
Pääsen toki, mutta viisasta se ei ole. Godzilla auton ratissa ei ehkä paras juttu ikinä.
Jos on riippuvainen kofeiinihuumeesta niin eihän se päivä ilman sitä käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
Päivä alkaa paremmin kahvilla.
Tämä. Pääsen kyllä liikkeelle ilmankin, miksi pitäisi? No ehkä, jos kilohinta nousee yli 20€😉
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tottunut kahvin kitkerään makuun. Ylös oon kuitenkin aina päässyt, eli on mahdollista :)
Kahviin laitetaan sen verran sokeria että kitkeryys katoaa. Ei niin paljoa että kahvista tulee makeaa.
420
Vierailija kirjoitti:
Yritän vierottautua. Säätelen pääkipua
loiventamalla kahvin voimakkuutta. Kyl tää tästä.
Tsemppiä! Kyllä se helpottaa👍
Yleensä kolmannen mukillisen jälkeen alkaa oleen hereillä, näin urheilutermein ilmaistuna.
Ap miksi nimität aamukahvia pakkomielteeksi? Minulle se on nautinto, kuumaa maitoa ja yksi espresso joukkoon ja hitunen sokeria.
Keitän jo illalla valmiiksi ja juon kylmänä aamulla. Olen kuullut että kylmä kahvi kaunistaa.
Päivä tai tarkemmin aamu alkaa kahvilla. Oikein täydellinen aamu onkin kahvia ja kannabista. Hyvä fiilis heti aamusta. Harmillisen harvinaista herkkua nuo täydelliset aamut.