Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla Pms oireita, vaikka menkat jäis tulematta? Olen 50+

Vierailija
22.08.2024 |

Tähän asti on ollu säännölliset ja edellispäivänä olis pitänyt alkaa. Ja olo on vieläkin semmonen että ne alkaa koska tahansa, oon räjähtämispisteessä mutta helpotusta ei näy. Olohan heti helpottuis kun alkaisivat. 

Entä jos ne nyt jääkin välistä, olen jo niin vanha. Kysyn siis että voiko oireet olla kuin vähän ennen menkkoja, vaikka niitä ei tällä kertaa tuliskaan? Ja loppuisiko nämä oireet sitten kuin olis ollut menkat? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin käy joskus noin. N53

Vierailija
2/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häipyykö nämä oireet sitten itsestään, kuin olis menkat olleet? Alkaa jo ärsyttää kun ei vuotoa näy, sillon aina tämä "pinkeä" olo poistuu. Jos vuotoa ei tulekaan, millon tämä loppuu. 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häipyykö nämä oireet sitten itsestään, kuin olis menkat olleet? Alkaa jo ärsyttää kun ei vuotoa näy, sillon aina tämä "pinkeä" olo poistuu. Jos vuotoa ei tulekaan, millon tämä loppuu. 😩

Joo mutta itsellä ikävän kauan kestää ja tuntuu ilkeältä kun sitä vuotoa ja "laukeamista" ei tapahdu. Kai se helpottuu sitten kun kuukautiset jää ihan kokonaan pois.

Vierailija
4/5 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta itsellä ikävän kauan kestää ja tuntuu ilkeältä kun sitä vuotoa ja "laukeamista" ei tapahdu. Kai se helpottuu sitten kun kuukautiset jää ihan kokonaan pois.

Ok. Kiitos kun vastasit. Jään tarkkailemaan tilannetta. Hyvin sanottu toi "laukeaminen", sitä se on kun jännite purkautuu ja pato aukeaa. 

Toivotaan juu että sitten ei olis näitä oireita kun loppuvat kokonaan. 

Vierailija
5/5 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.