Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, joka käytät lapsellasi minihametta:

17.05.2008 |

Ihan vain uteliaisuuttani, en saarnatakseni, MIKSI? Olin juuri 6v synttäreillä. Siellä oli aika tunteita herättävää katsella pikkutyttöjä, joilla hameet peitti juuri ja juuri pakarat. Kun leikiessä helmat nousi, oli alkkarit näkyvillä. Yksi ainoa tyttö, jonka äiti oli LTO, oli varustettu polvipituisella helmalla. Omasta mielestäni kireä ja pyllyn paljastava pukeutuminen on irvokasta, niin isoilla kuin pikkutytöillä. Taidan olla tiukkapipo. Ja voitaisiinko ihan keskustella. Ettei menisi tyypilliseen av:n tapaan taas poskensoittamiseksi :)

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä itseäni eikä heitä häiritse se millään lailla. Helpompi leikkiäkin, kun ei ole helmat häiritsemässä. t. Kolmen tyttären äiti

Vierailija
42/44 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö sitten olisi hyvä!

Itse olen 60-luvun kasvatti ja kuvien perusteella hame ei aina ylettynyt edes siihen vesirajaan. Eli suorana seisoessakin näkyivät alushousut hameen alta. Kesäisin oltiin pelkää likaista kinttua ja jos hame oli edellisenä keväänä housut peittänyt ei se enää toisen vuoden syksyllä sitä voinut tehdä.

Aikuisen olen työskennellyt mielenterveyskuntoutujien parisssa ja kyllä niitä pedoja oli jo 60-luvullla, lähipiiristä ne vaan tahtovat, niin silloin kuin nytkin, löytyä vaikka sitten olisi tytön hameenmitta mikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä ne leikki-ikäisetki leikkiessään konttailee ja istuskelee lattialla!

Vierailija
44/44 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa LTO?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi