Mies! Pisamat naisella - hot or not?
Kommentit (37)
Hot sanon minä, vaikka olen nainen.
Ovat söpöjä. Omalla tyttöystävällä on, vaikka on tumma, eikä mikään porkkanapää. Yläasteella oli tyttö, jolla oli mahtavin punainen tukka ikinä. Se oli burgundi tai viininpunainen ja uskomattoman paksu; pitkä ja kähärä.
Vierailija kirjoitti:
Multa tuli.
Kekkilän musta multa vai jotain muuta?
Mulla on kasvoissa ja käsivarsissa paljon pisamia. Talveksi haalenevat vähän ja kevätauringon myötä tulevat salamannopeasti esiin 😀 En kyllä itse ajattele että olisivat yhtään hot. En ole punapää vaan tavallinen suomalainen blondi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kasvoissa ja käsivarsissa paljon pisamia. Talveksi haalenevat vähän ja kevätauringon myötä tulevat salamannopeasti esiin 😀 En kyllä itse ajattele että olisivat yhtään hot. En ole punapää vaan tavallinen suomalainen blondi.
Vielä hotimpi kuin punapää!
Tavallinen blondi minäkin jolla ollut pisamia ja tulee heti auringosta. Missähän ne on nyt kun en ole uskaltanut olla auringossa yhtään. En yhtään arvellut että ne vois jonkun mielestä olla hot.
Mulla äidillä vihreät silmät (ei punanen tukka) ja isä täysblondi mutta jos kasvatti parran niin se oli punertava. Näin ollen 'jotakin' on geeneissä.
Jos naisella on niin huonot tissit, että ehtii naamaakin katella, niin siinä vaiheessa jollain pisamilla ei ole enää väliä suuntaan tai toiseen - peli on menetetty.
Ja jos taas on hyvät tissit, niin silloinkaan pisamilla ei ole väliä, koska ei niitä huomaa tissejä katellessa.
Jos on isot Tissit ja hyvä perse niin pisamat on vain kirsikka kakun päälle...
Kauniilla naisella mikä vaan voi olla hot. Oikein epäkaunista ei kauniiksi saa millään
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisella mikä vaan voi olla hot. Oikein epäkaunista ei kauniiksi saa millään
Tämä. ap:n kysymyksen lukiessaan ihmiset ajattelee automaattisesti niitä muutamaa naista jotka kaikki ovat nähneet ja unohtavat, että naapurin Pirkolla voi olla pukamien vieressä pisamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. ap:n kysymyksen lukiessaan ihmiset ajattelee automaattisesti niitä muutamaa naista jotka kaikki ovat nähneet ja unohtavat, että naapurin Pirkolla voi olla pukamien vieressä pisamia.
Pirkko on silloin Hot 😍
On se hot. Usein punahiuksisilla, ja silloin tuplahot