Jokaiselle miehelle ja naiselle tulee teini-ikäisenä vaihe, jolloinka he tavalla taikka toisella samaistuvat toiseen sukupuoleen
Tää on ihan normaali vaihe ihmisen elämässä, se voi tapahtua tosi sillee hienovaraisesti, tai sit se voi näkyä niin, että tytöt alkaa pukeutumaan poikien huppareihin ja viihtymään enemmän poikien seurassa, kaikki poikamaiset asiat kiinnostaa
Se on ihan normaali vaihe jokaisen elämässä
Tän takia nuorelle ihmiselle ei saisi koskaan alkaa tuputtamaan mitään sukupuolenkorjaus juttuja
koska nämä asiat KUULUVAT kehitykseen. Ne asiat tasapainottuu IÄN MYÖTÄ!
<3
Kommentit (4)
No itse en ollut edes ajatellut sukupuolta ennen kuin joskus ala-asteen loppupuolella.
Kun on pelkkiä veljiä niin ei siinä kauheasti tyttöjen jutut kiinnosta kun niihin ei ole mitään pohjaa. Jos joku olisi antanut minulle vauvanuken ja käskenyt leikkiä kotia niin olisin varmaan ollut ihan ihmeissäni. Vasta yläasteella aloin käyttää meikkiä ja pukeutua naisellisemmin ja nyt aikuisena olen ulkoisesti naisellinen nainen mutta edelleen pidän enemmän niistä ns. poikien harrastuksista.
Jotenkin itseä inhottaa koko jaottelu, antakaa ihmisten olla ihmisiä ilman että luotte lapsillenne mitään ennakkoasenteita toista tai omaa sukupuoltaan kohtaan.
Niinkö luulet?
T. Aseksuaali, joka ei ole koskaan tuntenut vetoa kumpaankaan sukupuoleen tai mitään kiinnostusta omaansa, mulle on aivan se ja sama olenko mies vai nainen vai jotain muuta. Jos yhteiskunta haluaa tehdä vessoissa mies/naisjaon, niin ok, mutta ei se asia ole koskaan minua tai mielenkiinnon kohteitani määritellyt, mitä jalkovälissä on.
Osa tietää jo hyvin nuorena tykkäävänsä tytöistä, pojista, molemmista, olevansa poikia tytön tai tyttöjä pojan vartalossa. Tai sitten aseksuaalisia kuten minä. Ei kaikilla ole välttämättä sitä normaalia teini-iän huuruista etsikkoaikaa ja osalla, jotka ovat jo tietoisia "väärässä sukupuolesta elämisestä" ne teinivuodet voivat olla huomattavasti vaikeampia.
Apeen keksittyjä teorioita ....mukatietoa ..huuoohh.