Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aloitin minipillreit ja olen nyt lihonut 3kg

Vierailija
21.08.2024 |

mistä se siis johtuu?? Pakko oli aloittaa endometrioosin hoitoon nuo. Mutta jatkuuko se lihoaminen nyt vielä? Mulla vatsa pömpöttää eli kai nestettä kertyy, muita sivuoireita ei ole ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä helpottaa, kun menee suihkuun ja katsoo niitä paksuja pillukarvojaan sekä valkoista mahaansa.

Vierailija
2/5 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla niitä joilla keltarauhashormoni lihottaa. Seuraa vielä ja hoida mahd ummetus, mutta jos nousu jatkuu niin juttele gynen kanssa oisko mitään muuta mahdollisuutta. Minipillereissäkin voi olla eroja, Slinda kai paras painon kannalta ja androgeeniset vanhimmat pillerit huonoimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla niitä joilla keltarauhashormoni lihottaa. Seuraa vielä ja hoida mahd ummetus, mutta jos nousu jatkuu niin juttele gynen kanssa oisko mitään muuta mahdollisuutta. Minipillereissäkin voi olla eroja, Slinda kai paras painon kannalta ja androgeeniset vanhimmat pillerit huonoimpia.

Slindakin kyllä nostaa usein painoa, ja laittaa kaiken lisäksi elektrolyytit päin peetä  nesteenpoiston vuoksi. Ja se nestehukka taas turvottaa 🙃 Itse juon paljon vettä mutta ei auta, poistuu vaan liian tehokkaasti nesteet. Kalium liian korkea ja natrium liian matala. Rytmihäiriöitäkin on siksi jonkin verran, ja muuta "kivaa" oiretta.

Vierailija
4/5 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ummetusta lainkaan mutta vatsa alkanut pömpöttää, onkos e sitten sitä neste turvotusta?

Vierailija
5/5 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ummetusta lainkaan mutta vatsa alkanut pömpöttää, onkos e sitten sitä neste turvotusta?

Kai se mahdollista on, mutta maha/suolisto voi myös sivuvaikutuksena turvota. -eri