S-mobiili tuntuu olevan aika kevyesti suojattu, yhden pin-koodin takana pääsy suoraan tileihin
Esim. Dansken mobiilipankki vaatii käyttäjätunnuksen, salasanan ja vielä erillisen hyväksynnän eri salasanan takana olevassa ID-sovelluksessa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dansken mobiili vaatii vain pin-numeron.
Verkkopankki tietokoneella haluaa sitten ne tunnukset ja QR-vahvistukset ID:n kautta.
Jos ottaa käyttöön helpon kirjautumisen, niin silloin noin.
S-mobiilissa pelkkä pin jo oletuksena.
Eli ns. Luotettu laite -moodin. Sama
Kyllä ja tästä huomauttanut kaksi kertaa. Tuottotiliä ei saanut piiloon. Ei kiinnostanut s-pankkia joten perintörahat meni Nordeaan. Siihen tiliin ei ole korttia eikä mitään mobiilipankkia. Milloin noi katuryöstäjät tajuaa tämän.
Kuulemma sama jos vie kortin ja pakottaa antamaan tunnukset. Ei ole sama sillä silloin ei näy tuottotiliä. En ole johdateltavissa. S-pankki menetti mun perintörahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu käyttää S-pankkia rahojensa säilytykseen.
Paras pankki
Köyhälle paras pankki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni avaa pankin sivun pelkällä sormenjäljellä.
No sormenjälkeä ei voi arvata eikä feikata.
Puukko kaulalle niin se kyllä riittää. Sormesi toimii sen jälkeen vikkelästi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja tästä huomauttanut kaksi kertaa. Tuottotiliä ei saanut piiloon. Ei kiinnostanut s-pankkia joten perintörahat meni Nordeaan. Siihen tiliin ei ole korttia eikä mitään mobiilipankkia. Milloin noi katuryöstäjät tajuaa tämän.
Kuulemma sama jos vie kortin ja pakottaa antamaan tunnukset. Ei ole sama sillä silloin ei näy tuottotiliä. En ole johdateltavissa. S-pankki menetti mun perintörahat.
Minäkin toivoisin mahdollisuutta, että osan tileistä voisi pitää niin, ettei verkkopankissa ole mitään tietoa niiden olemassaolosta.
Nykyään suhtaudun asioihin vakavasti kun mun sähköposti hakkeroitiin. Välinpitämätön olin sitä ennen.
Jos ottaa käyttöön helpon kirjautumisen, niin silloin noin.
S-mobiilissa pelkkä pin jo oletuksena.