Suosittele hyvää sänkyä
Tosi vaikeaa tietää, mikä pitäisi ostaa. Toki eri ihmisille sopivat erilaiset, mutta kysyn kuitenkin :)
Kommentit (11)
Mee sänkykauppaan ja selvittävät sulle mikä vois toimia.
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllisestä mikä on hyvä. Mene kivijalkaliikkeeseen, vaikka Unikulmaan. Neuvovat ilmaiseksi. Liian vaikeaa?
Onko liian vaikeaa olla ystävällinen?
Sellainen missä on vankat jalat ja patja.
Sänkykaupat ovat aika kalliita. Muistan lukeneeni eräälle näistä julkisuudessa paljon olevista unitutkijoista tehdyn henkilöhaastattelun, jossa kysyttiin mm. omasta sängystä. Vastauksena oli jokin ihan supervaatimaton vaihtoehto, mutta sijauspatjaan hän mainitsi satsanneensa vähän enemmän.
Ostin kesällä uuden sängyn (Vera runkopatja 120 cm) Maskusta, suht edullinen, mutta napakka ja hyvä nukkua.
Mulla on kokemusta puusängyistä. :D Pidän niistä yleensä. Mutta ongelmana on että jossain vaiheessa puu alkaa nitistä ja rytistä, ryskiä. Kun aikaa kuluu tarpeeksi. Jokainen liike on ryskäys tai narinat naapurille. Ruuvit ovat hyvin paikoillaan. Onneksi ei ihan kauhean kova. Ihan hirvittää. Toivon että olisi rahaa ostaa ja uusia, olen jo kauan toivonut sitä.
itse tilasin tuolta LÄhdesmäen sänkykauppa... Runkopatjasängyn. taisi olla jotain 400e. On ollut hyvä sänky
Itselläni on Familonin hotel runkopatjasänky ja lux-petauspatja. Voin suositella lämpimästi. Ei ole törkykallis, mutta ei myöskään ihan halvimpia rimpuloita. Tuolla lux-petauspatjalla tuntumaa voi muuttaa, kun kääntää petarin ympäri. Kätevä tilata heidän nettikaupastaan, tulee toimitettuna kotiovelle.
Sängyn etsiminen voi olla haastavaa ja vaikka kuinka ihmiset sanoo, että mene sänkykauppaan, niin itseäni ei kiinnostanut tippaakaan lähteä minnekään unikulmaan testailemaan ylihintaisia sänkyjä.
Ostin muutama vuosi sitten Tempur-patjan vanhaan sänkyyn. Aivan huippuhyvä patja, suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yksilöllisestä mikä on hyvä. Mene kivijalkaliikkeeseen, vaikka Unikulmaan. Neuvovat ilmaiseksi. Liian vaikeaa?
Onko liian vaikeaa olla ystävällinen?
Onkohan liian vaikeaa kertoa aloituksessa jotain millainen olet tai mitä sängyltäsi odotat tai minkä hintaluokan sänkyä etsit? AV on joka päivä täynnä aloituksia tyylliin Suosittelua mulle autoa, Suosittele lomakohdetta, Suosittele hotellia, Suosittele asuinaluetta. Näiden aloitusten ongelma on, ettei aloittaja kerro itsestään, toiveistaan tai tarpeistaan yhtään mitään. Siis yhtään mitään. Vastausten laatu tuppaa valitettavasti korreloimaan aloituksen laatuun.
Mutta komppaan aiempaa kirjoittajaa, että itse sänkyä tärkempi on se petauspatja.