HS: Häätöjen määrä noussut 44% vuodessa Tampereella - "Valtaosa häädetyistä tavallisia töissäkäyviä"
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010645468.html
"
Häätöjen määrä on Suomessa kääntynyt voimakkaaseen nousuun. Ulosottolaitoksen mukaan häätöjen määrä on kasvanut Tampereella 44 prosenttia verrattuna viime vuoteen. Kasvuprosentti on isojen kaupunkien tilastoissa suurin.
Sosiaaliturvaan tehdyt tiukennukset ja asumiskustannusten nousu ovat vaikuttaneet häätöjen määrän kasvuun, kertoo Tampereen kaupungin Kestävä asuminen ja rakentaminen -yksikön kehittämiskoordinaattori Elina Pekkarinen. Esimerkiksi pienipalkkaisilla aloilla työskentelevillä pätkäduunareilla ei välttämättä ole enää varaa edes vaatimattomaan asumiseen pienessä asunnossa."
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinä taidat olla niin tyhmä ettet edes ymmärrä kuinka tekopyhää paskaa juuri kirjoitit vi-tun elättihän sinä olet, kelan syöttöporsas, ooks ikinä ansainnut mitään?
Ja minä muuten tiedän missä sinä asut, tyhmä kun olet doxasit itses sillä häätöjutulla lehdistä.
Mitäs jos minä tulen käymään?"
Älä mene, isot rattaat pyörii jo ja toi roisto on päätymässä vastuuseen sanoistaan, ajan kysymys enää, lupaan sen.
Tule vaan niin isommat hoitaa asian=)
Sinä tiedät varsin hyvin että sinulla ei ole mitään pelimerkkejä uhota, susta ja sun kyvykkyydestä on olemassa aikamoiset kansiot jo ja ne kertoo surullista kieltä sinusta . :' D
Tasan ainoa syy miks sun naamaa ei ole vielä yhdistetty julkisesti sun maanpetturi tekstien kans on koska meidän toimitukset asianajaja ei uskonu että me pystyttäis näyttään todeks se että sinä olet julkisuuden henkilö, se oli hidaste, ei este.
Kannattaa perustaa toiminimi, nettikauppa tms niin heti saa VTS:ltä sosiaalisen asumisen asunnon vaikka toimistoksi tai nettikaupan varastoksi.
OSint porukka jahtaa taas maanpetturia, aika ottaa popparit esiin! Jee!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on OSint?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan duunari voi maailman onnellisimmassa maassa telttailla -25 asteessa ja mennä sieltä käsin sinne 9,50€/tunti työhön jotta omistaja saa ensi vuoden mersuun lisää käsirahaa. Ruokaa saa jäisistä marjoista ja lumesta.
Duunari vois kesällä poimia marjoja! Mustikoista sai 50-80€ sangolta ja nyt alkaa piaan puolukkakausi niin 40€/sanko. Ei luonto laiskaa elätä!
Viikonloppuna tuttu kävi puolukassa, 20 minuuttia ja 10 litraa puolukkaa. Eli eihän tuo edes työstä käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on OSint?
Open source intelligence.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyväksi kutsuu itseään sekin, joka kerran kuukaudessa tekee 4 h töitä eikä ole aikomustakaan tehdä enempää.
Itse teen 16h kuukaudessa ja haluaisin tehdä 40-60 mutta työnantaja ei suostu antamaan koska ei kuulemma ole varaa.
Ei kukaan vapaaehtoisesti mene vain neljäksi tunniksi töihin kun se leikkaa kaikkia mahdollisia tukia. Työmarkkinatuen 300€ suojaosuuskin pudotettiin 0 euroon eli se leikkaa sitäkin tukea.
Jokainen joka kynnelle kykenee eikä ole esim. opintolainaa nostava opiskelija, ottaisi mielummin 40 tuntia jos niitä vain tarjottaisiin.
Itse pyydän joka kuukausi lisää työtunteja eikä niitä heru. Työnantaja tekee mielummin osan vuoroista itse että säästää palkkakuluissa
Et sitten voi hankkia myös toista työtä tai hakea koko päivä työtä ?
Vierailija kirjoitti:
Jos jättää vuokrat maksamatta niin ihan oikein, että lentää ulos kämpästä!
vaikea maksaa vuokraa kun pankki ei annna maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyväksi kutsuu itseään sekin, joka kerran kuukaudessa tekee 4 h töitä eikä ole aikomustakaan tehdä enempää.
Itse teen 16h kuukaudessa ja haluaisin tehdä 40-60 mutta työnantaja ei suostu antamaan koska ei kuulemma ole varaa.
Ei kukaan vapaaehtoisesti mene vain neljäksi tunniksi töihin kun se leikkaa kaikkia mahdollisia tukia. Työmarkkinatuen 300€ suojaosuuskin pudotettiin 0 euroon eli se leikkaa sitäkin tukea.
Jokainen joka kynnelle kykenee eikä ole esim. opintolainaa nostava opiskelija, ottaisi mielummin 40 tuntia jos niitä vain tarjottaisiin.
Itse pyydän joka kuukausi lisää työtunteja eikä niitä heru. Työnantaja tekee mielummin osan vuoroista itse että säästää palkkakuluissa
Et sitten voi hankkia myös toista työtä tai hakea koko päivä työ
Et sitten osaa ajatella itse mitään? Vttu sä olet tyhmä, kaikki tarvii vääntää rautalangasta ja silti et tajua mitään, edes vahingossa.
Tommoseks kyvyttömäks kusimulkuks maanpetturiks menee paska-aivo kun nepovauvana elää pumpulissa.
Mitä eikö laiskat työttömät vain menneetkään töihin, kun tukia leikattiin?
t. Kok
Aivan järkyttäväksi on mennyt tämä touhu nykyajan Suomessa. Ja rikkaat vaan rikastuu ja naureskelee köyhille. Taivaanportilla tavataan, raamatussa lukee että helpompi on kamelin päästä neulansilmästä läpi kuin rikkaan taivasten valtakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Me muutettiin tampereelta länsi suomeen yksiöön. Vuokra on nyt 378 euroa sisältää saunan ja veden. Ennen vuokramme oli 749 euroa kk. Piti vaan myydä tavaroita ja huonekaluja että mahdumme yksiöön. Meillä on työ ja pärjäämme pparemmin.
ai mä aikuisena työtätekevänä asun omakotitalossa velattomassa enkä missää hiton vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan duunari voi maailman onnellisimmassa maassa telttailla -25 asteessa ja mennä sieltä käsin sinne 9,50€/tunti työhön jotta omistaja saa ensi vuoden mersuun lisää käsirahaa. Ruokaa saa jäisistä marjoista ja lumesta.
Jos nöyrästi pyytää, niin Rajavartiolaitos voi lainata luksusmökkiä, mihin voi lennähtää helikopterilla. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asunnottomuus onxsiinä mielessä vapaaehtoista että rahaa pystyy tekeen kun vaan hyväksyy että lahtarit ei ole Suomalaisia eikä ihmisiä, ihan niinkun ne näkee meidät.
Ne on teuraskarjaa, haluavat sitä ihan itse, ei täälä kukaan hankeen aio jäädä makaan.
Eipä kauheesti kiinnosta lähtä puolustamaan jos itä tulee tänne
sitä ei sulta kysytä kiinostaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä taidat olla niin tyhmä ettet edes ymmärrä kuinka tekopyhää paskaa juuri kirjoitit vi-tun elättihän sinä olet, kelan syöttöporsas, ooks ikinä ansainnut mitään?
Ja minä muuten tiedän missä sinä asut, tyhmä kun olet doxasit itses sillä häätöjutulla lehdistä.
Mitäs jos minä tulen käymään?"
Älä mene, isot rattaat pyörii jo ja toi roisto on päätymässä vastuuseen sanoistaan, ajan kysymys enää, lupaan sen.
Tervetuloa. Lämmitän saunan ja laitan jakuzzin päälle. Juomatkin tarjoan. Mistä kyseinen vihamielisyys? Tarjosin teille asunnot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö laiskat työttömät vain menneetkään töihin, kun tukia leikattiin?
t. Kok
ei ne on lisäksi tyhmiä niin kukaan ei palkkaa.
Ajoin hesassa yhden ison lähiön joka tummasta väestöstään on tunnettu, läpi. Ilman ennakkoajatuksia tai käsityksiä. Uudenkarheata asuntoa ja lisää rakennetaan. Myytävät asunnot olivat 1960 lopussa rakennetuissa taloissa, näillä porukoilla oli maksimissaan 10v vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, asunnottomuus onxsiinä mielessä vapaaehtoista että rahaa pystyy tekeen kun vaan hyväksyy että lahtarit ei ole Suomalaisia eikä ihmisiä, ihan niinkun ne näkee meidät.
Ne on teuraskarjaa, haluavat sitä ihan itse, ei täälä kukaan hankeen aio jäädä makaan.
Eipä kauheesti kiinnosta lähtä puolustamaan jos itä tulee tänne
sitä ei sulta kysytä kiinostaako vai ei.
Menny vi-ttuun, me liitytään vaikka suohirviöiden puolelle jos ne antaa meille aseet tapella lahtareiden kans, ne rintamalle pakotetut köyhät tulee sieltä takas ampumaan sut pyccan aseilla.
Siinä menee kaikki entiset lojaaliudet romukoppaan kun teiltö lahtareilta ei voi odottaa enää muuta kun ylimielistä maanpetosta.
Ei ne rys-sätkää
En usko koska mä en ole ikinä joutunu vastuuseen mistään ja mun isi aina pelastaa mut pulasta, tyhmä köyhä!
Otat häädetyn tietysti luoksesi asumaan, varsinkin jos hän on nainen ja uhri.