voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan
Biologi todisti, kun metsäkone jyräsi uhanalaisten simpukoiden yli: Kuljettaja totesi, että voisit ottaa rintaliivit pois
Rauhoitetulla joella liikkuneet metsäkoneet aiheuttivat jopa tuhansien uhanalaisten simpukoiden kuoleman Suomussalmella, arvioi Metsähallitus.
https://yle.fi/a/74-20106446
Kommentit (76)
aika asiaton kommentti biologilta suunnata keskustelu rintoihinsa
taitaa olla ilmeisen isot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo törkimys saa kunnon seuraukset!
No, rauhoitettujen eläinten tappaminen hinnoitellaan kappalemääräisesti laissa https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2002/20020009#Pidm46111191417712
Vuollejokisimpukan hinta on 50 €/kpl. Jos äijä liiskasi niitä tuhat, se on 50 donaa + oikeudenkäyntikulut. Lisäksi päiväsakkoja.
Kaivinkoneenkuljettaja on muikku joka ansaitsee rangaistuksensa. Sen takana on kuitenkin joku vielä mulkumpi esimies joka käski äijän kaivaa. Ei ne itse valitse mihin rakennetaan.
Joo, ihan särki veturin kuljettaja.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä yksinkertainen yksikkö. Miten saatanatuollainen voi edes olla työelämässä. Ihan täysivajakki.
Ihan tavallinen heteroseksuaalinen perussuomalainen mies. Syyttää kiinalaisia ilmaston muutoksesta ja raakkujen kohdalla kysyy, että entäns sitten Venäjällä sitten? Siellä niitä jyrätään Teboilin baaripojujen mukaan miljoona tunnissa ja kaadetaan öljyä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on mänttipersujen pohjaton, äärimmäinen typeryys.
Miksi arvuutella jonkun metsäkonekuskin äänestyskäyttäytymistä? Itse olen vuosien aikana äänestänyt 6-7 eri puoluetta. Mikäli hölmöilisin, niin kenen piikkiin tekoni menisivät? Tekeekö se metsäkonekuskin tekemisistä erilaista, jos hän on äänestänyt SDP:tä, Kokoomusta, Vihreitä, Keskustaa, Kristillisiä tai Persuja?
Minulle saa kuka tahansa nainen tulla juttelemaan ilman rintaliivejä, ulkonäköön, ikään ja kokoon katsomatta.
Tissimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta linnaa ja Stora Ensolle 50 miljoonan sakot.
Tekijä hekottelee baarissa, että tulipa vähän sanomista hohohoho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtiölle sakot, jos heillä ollut ohje miten toimia ja työntekijä päättänyt rikkoa annettuja ohjeita?
Tekijä hekottelee paikallisessa, että pääsimpäs sanomaan, että näytä tissit, öhööhörehrehreh.Minuahan ei akat komentele.
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa kuka tahansa nainen tulla juttelemaan ilman rintaliivejä, ulkonäköön, ikään ja kokoon katsomatta.
Tissimies
Mitä hyödyt moukka aamusta tälläisesta möläytyksestäsi ..raasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surku raakkuja ja ihan törkeää toimintaa metsäyhtiöltä/urakoitsijalta. Toivottovasti tulee tuntuvia sanktioita eikä pelkästään jotain sakkoja.
Mua rupesi kuitenkin täällä kotona kamalasti naurattamaan näiden kahden maailman kohtaaminen; tutkija: "tuhoat raakut"
Kuljettaja: "ota rintsikat pois"
Kaksi maailmaa kohtaavat Suomussalmella
Jep, kaksi ihmistä jotka elävät täysin eri todellisuuksissa....
Ja sitten vielä ihmetellään miksei korkeakoulutetut sinkkunaiset lähde etsimään kumppania maaseudun matalasti koulutetuista sinkkumiehistä (ja toisinpäin).
Tuli kyllä itsellekin mieleen perus-persu tuosta kuskista. Tämän kaltaisten ihmisten takia on kurja kuulua samaan, persuja äänestävään porukkaan. Jospa SDP nyt ryhdistäytyisi, sanoutuisi irti woke-feminismistä, me miehetkin voisimme palata takaisin sosialistien kannattajakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Surku raakkuja ja ihan törkeää toimintaa metsäyhtiöltä/urakoitsijalta. Toivottovasti tulee tuntuvia sanktioita eikä pelkästään jotain sakkoja.
Mua rupesi kuitenkin täällä kotona kamalasti naurattamaan näiden kahden maailman kohtaaminen; tutkija: "tuhoat raakut"
Tosta saisi hyvän elokuvan, jossa molemmat oppisivat ymmärtää toisen maailmankuvaa ja rakastuisivat ...alkaisivat yhdessä suojella raakkuja ja harjoittaa perinteistä metsätaloutta hevospelillä, kirveellä ja justeerilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä hekottelee baarissa, että tulipa vähän sanomista hohohoho.
Kiroaa vihreät ja ituhipit kun häiritsevät hänen "oikeaa työntekoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta saisi hyvän elokuvan, jossa molemmat oppisivat ymmärtää toisen maailmankuvaa ja rakastuisivat ...alkaisivat yhdessä suojella raakkuja ja harjoittaa perinteistä metsätaloutta hevospelillä, kirveellä ja justeerilla
Tiedä hyvästä, mutta sellaisen "romanttinen komedia" genreen menevän amerikkalaisen hömppäelokuvan juonikuvioksi sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kovin harvinaisia voi olla jos tuhansia kuolee hetkessä, kun vähän koneella myllää.
Ne on uhanalaisia ja hinnoiteltu Ympäristöministeriön asetuksessa 9/2002 hintaan 589 egeä/kpl.
Tämä neropatti jyräsi yhden harvinaisista yhdyskunnista vaikka erikseen varoitettiin.
Sitä se typeryys teettää. Paljonko vetoa, että pälli äänestää persuja?
Persujen syy siis tämäkin? 😂 Oliko Purra?
Käytös kertoo kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli urakoitsia?
Leikitkö salapoliisia? Etkö ole saanut tarpeeksi salapoliisileikeistä?
Tissit tiskiin sastanan ituhippi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaksi ihmistä jotka elävät täysin eri todellisuuksissa....
Ja sitten vielä ihmetellään miksei korkeakoulutetut sinkkunaiset lähde etsimään kumppania maaseudun matalasti koulutetuista sinkkumiehistä (ja toisinpäin).
Mutta onhan niillä mönkijä, tatuointeja ja partakin letillä. Kilttejäkin ovat kuin nallekarhut ja pysyvät tossun alla.
Tuosta kommentista ajattelin, että Myyri on miehen nimi