voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan
Biologi todisti, kun metsäkone jyräsi uhanalaisten simpukoiden yli: Kuljettaja totesi, että voisit ottaa rintaliivit pois
Rauhoitetulla joella liikkuneet metsäkoneet aiheuttivat jopa tuhansien uhanalaisten simpukoiden kuoleman Suomussalmella, arvioi Metsähallitus.
https://yle.fi/a/74-20106446
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Biologilla oli mielestäni outo tulkinta. Minä olisin tehnyt rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta
Jotkut navanalusidiootin perus "höhö, tissi mainittu" -tasoiset ääliökommentit eivät tilanteessa varmaankaan olleet se suurin ongelma ja rikosilmoituksen aihe..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti poliisi tutkii huolella ja oikeus tuomitsee asianmukaisesti. Raakun korvaushinta on 589 €/ yksilö. Lisäksi virkamiehen uhkailu.
Ketä uhkailtiin?
Virkamiestä. Se on koventamisperuste.
Miten uhkailtiin? Tuo oli seksuaalista ahdistelua
Virkamieheen kohdistettuna koventamisperuste.
Vierailija kirjoitti:
Yhden raakjn hinnaksi määritelty 589€. Jos tuhatkin kuollut niin aika kallis keikka tuli amikselle.
Eiköhän tuokin elämäm koululaine ole mennyt kansakoulusta suoraan työelämään.
Jäi vieläkin epäselväksi miten sitä virkamiestä uhkailtiin.
Minkä tahansa rikoksen kohdistamiben työtään tekevään virkamieheen on nykyään yleisen syytteen alainen.
Lisäksi tahallinen luonnonsuojelurikos, jossa tapetut simpukat on erikseen asetuksessa hinnoiteltu yli 500 euron kappalehintaan.
Siinähän miespaska maksaa tai itkee ja maksaa
Tapahtumapaikka Suomussalmi. Suomen juntein paikka. Eipä taas yllättänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä oikein pskaläjä kuljettajaksi.
Oikea junttipösilöitten junttipösilö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli urakoitsia?
Timo Holappa on Storaenson metsäasiantuntija joka johtaa ja ohjeistaa Suomussalmen länsipuolen hakkuita.
On kyllä yksinkertainen yksikkö. Miten saatanatuollainen voi edes olla työelämässä. Ihan täysivajakki.
Surku raakkuja ja ihan törkeää toimintaa metsäyhtiöltä/urakoitsijalta. Toivottovasti tulee tuntuvia sanktioita eikä pelkästään jotain sakkoja.
Mua rupesi kuitenkin täällä kotona kamalasti naurattamaan näiden kahden maailman kohtaaminen; tutkija: "tuhoat raakut"
Kuljettaja: "ota rintsikat pois"
Kaksi maailmaa kohtaavat Suomussalmella
Semmosta taas, setämiehet edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Surku raakkuja ja ihan törkeää toimintaa metsäyhtiöltä/urakoitsijalta. Toivottovasti tulee tuntuvia sanktioita eikä pelkästään jotain sakkoja.
Mua rupesi kuitenkin täällä kotona kamalasti naurattamaan näiden kahden maailman kohtaaminen; tutkija: "tuhoat raakut"
Jep, kaksi ihmistä jotka elävät täysin eri todellisuuksissa....
Onko vastaavasti ok sanoa metsäkonemiehelle että voisit laittaa rintsikat päällesi ettei noi sun manboobsit hytky?
Metsäkoneen kuljettajalla ei vissiin tarvi olla ihan mahdottoman korkea äo?
Fudut persuksiin moiselle jyrääjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaksi ihmistä jotka elävät täysin eri todellisuuksissa....
Ei varmaan kauheati kosketuspintaa näillä ihmisillä...
Olisi kiva lukea seurantajuttu näistä ihmisistä. Lapsuus, opiskelut, mielipiteet jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo törkimys saa kunnon seuraukset!
No, rauhoitettujen eläinten tappaminen hinnoitellaan kappalemääräisesti laissa https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2002/20020009#Pidm46111191417712
Vuollejokisimpukan hinta on 50 €/kpl. Jos äijä liiskasi niitä tuhat, se on 50 donaa + oikeudenkäyntikulut. Lisäksi päiväsakkoja.
Kaivinkoneenkuljettaja on muikku joka ansaitsee rangaistuksensa. Sen takana on kuitenkin joku vielä mulkumpi esimies joka käski äijän kaivaa. Ei ne itse valitse mihin rakennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kovin harvinaisia voi olla jos tuhansia kuolee hetkessä, kun vähän koneella myllää.
Kerro minulle, että olet tietämätön ja kuutamolla ilman, että sanot olevasi tietämätön ja kuutamolla
Kuten jutusta voi lukea (jos osaa), idiootti metsäkonekuski olisi hyvinkin halunnut nähdä. Ja niin haluat sinäkin. Mutta se ei ollut pointti. Pointti on mänttipersujen pohjaton, äärimmäinen typeryys.