Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus voisi kasvattaa ykkösasemaansa vaihtamalla Orpon

Vierailija
21.08.2024 |

Häkkänen ja Valtonen olisi hyviä, molemmat 10x pätevämpiä kun P. Orpo

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori orpon tilalle. Viimeistelee varmanpäälle talouden täystuhon.

Vierailija
2/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaavasti vihreät voisi vaihtaa Fatima Darran johtoon, lähtisi kannatus vielä alemmas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaavuori orpon tilalle. Viimeistelee varmanpäälle talouden täystuhon.

Pelkäät tukiesi puolesta?

Vierailija
4/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vois tuoda Timon kaksoisveljen rakentamaan tunnin juna Viron alkoholikauppaan jotta saatas mahollisimman nopeesti Riikkakin juhlatunnelmaan

Vierailija
5/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, että Orpo on voittanut jo vaikka kuinka monet vaalit, mutta Marin hävisi puheenjohtajakautensa kaikki vaalit.

Vierailija
6/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella  maksanut itse nuo helikopterilennot rajavartiolaitoksen mökille?

Vierailija
7/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertonut täsmälleen missä oli 18.7.?

Vierailija
8/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Satonen olisi oikea mies Kokoomuksen johtoon. Puolue olisi tukevissa käsissä.

Vierailija
9/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkäsen ja Valtosen ajat tulee kyllä vielä Kokoomuksen johdossa, jos vaan itse haluavat johtotehtäviin. Häkkäsellä ilmeisesti ainakin tavoitteita siihen suuntaan on. Tosin en tiedä, miten vaikuttaa puolueen sisäisesti, nämä ilmeisesti ovat molemmat tietyllä tapaa vahvempia persoonia, aiheuttaako puolueen sisällä klikkiytymistä. Orpo on siinä määrin hajuton ja mauton, että onnistuu pitämään puolueen rivit yhtenäisinä vaikka ulkopuolella kuohuu. 

Vierailija
10/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon bruttokuukausitulot ovat yli 20 000 euroa, siinä ei yksi helikopterilento merkkaa yhtään mitään.

Vierailija
11/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ellei toisin todisteta.

Vierailija
12/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpon bruttokuukausitulot ovat yli 20 000 euroa, siinä ei yksi helikopterilento merkkaa yhtään mitään.

Kokoomuksessa periaate on rahaa tärkeämpi. Se minkä voit muilla maksattaa, on kunnia-asia myös maksattaa. Toki siellä on enemmän kokemusta kuin vaikka Persuissa, että osataan varoa jäämästä kaikesta kiinni, mutta muuten ovat ihan sikoja hekin kansan rahojen suhteen.

Vierailija
13/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi nyt selvinnyt ettei mitenkään ole patikoinut siinä määrin kuin kertoo. Puhuuko tuo ukko mistään mitään totta. Naama ei ole kuntoilijan naama, mahakin vain kasvaa.

Vierailija
14/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä onneksi ton korkeammaksi kasva, järjenköyhiä ja veropakolaisiakin on vain tietty vakiomäärä, jotk noita äänestää. 

Vierailija
15/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokoomuksella pitäisi olla suurempi kannatus, nytkin on jo aivan liian suuri siihen nähden, mitä tolkuttomuutta edustavat. 

Vierailija
16/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on matalan kengän kaljaveikko, eikä mikään eräjorma.

Vierailija
17/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä, että Orpo on voittanut jo vaikka kuinka monet vaalit, mutta Marin hävisi puheenjohtajakautensa kaikki vaalit.

Paskanpuhumisen taito Orpolla parempi.

Vierailija
18/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ovat kadonneet sivistys-kokoomuslaiset?

Vierailija
19/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkkäsen ja Valtosen ajat tulee kyllä vielä Kokoomuksen johdossa, jos vaan itse haluavat johtotehtäviin. Häkkäsellä ilmeisesti ainakin tavoitteita siihen suuntaan on. Tosin en tiedä, miten vaikuttaa puolueen sisäisesti, nämä ilmeisesti ovat molemmat tietyllä tapaa vahvempia persoonia, aiheuttaako puolueen sisällä klikkiytymistä. Orpo on siinä määrin hajuton ja mauton, että onnistuu pitämään puolueen rivit yhtenäisinä vaikka ulkopuolella kuohuu. 

Ei naiset kelpaa kokkareiden puheenjohtajiksi. Rahakkaiden ja mahakkaiden setämiesten puolue se enimmäkseen on.

Vierailija
20/26 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä Häkkänen ja Valtonen ole samanlaisia perässävedettäviä kuin Orpo. Mainiosti oli sanottu että Kokoomus on Persujen panttivankina. Tottahan se on, Orpo hinnalla millä hyvänsä haluaa psyä pääministerinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi