Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ärsyttää että mimut yritetään pakottamaan miettimään onnistumisia epäonnistumisesta, kirjaimellisesti

Vierailija
21.08.2024 |

Kaikki jotka kohdistavat tätä minuun eikä kunnioita historiaa niin voivat painua helvettiin mielestäni.

Minä elän elämäni vahvuuksillani enkä heikkouksillani, sen teidän paskiaisten pitää ymmärtää ennen kuin puhutte minulle sitä että miten pitää elää ja kelle pitää elää

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kannattaa kehittää myös niitä heikkouksia eikä keskittyä pelkistään vahvuuksiin.

Vierailija
22/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kannattaa kehittää myös niitä heikkouksia eikä keskittyä pelkistään vahvuuksiin.

Minä uskon johonkin viellä parempaan

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä on kyse? Jostain työväenopiston selkosuomenkurssista?

Ei. En rupeaa avaamaan mistä on kyse. Tämä oli viesti yhdelle

// YHDELLE - ELI SIIS KENELLE???

Oliskohan tämä viesti minulle? Voisin ottaa tämän todellakin itseeni. Minäkin olen tehnyt avauksia joista joku voisi tuntea että liittyvätkö ne ehkä häneen. Sanoisin että luultavasti hän ainakin on erittäin taitava ja menestynyt henkilö eli täynnä vahvuuksia. Sitten on jotain omituista 'mokaa' tai jotain eli jonkunlaista heikkoutta - toivottavasti vain menneisyydessä. Ei hän tietenkään voi 'elää' näiden mahdollisten 'heikkouksien' kautta tai edes niitä mitenkään muistellen. 

Jos hän kokee näitä 'mokia' joksikin heikkouksiksi niin jospa siinä onkin sitten kehittymisen ja kasvamisen paikka niin että hänen elämäkokemuksensa muuttaa nekin vahvuuksiksi? Ja tietysti on ihan tervettä että elää ja rakentaa elämäänsä vahvuuksistaan ja onnistumisistaan käsin. Mutta ehkä tilannetta voisi kuitenkin ajatella niin että joku kysyy että onko menestys ja onnistumiset liittyneet enemmänkin esimerkiksi työelämään ja nuo 'harmaat pisteet' esimerkiksi vanhoihin ihmissuhteisiin, jotka ymmärrettävästi varmaan haluaisi unohtaa. Kuka nyt jotain vanhoja ihmissuhteita miettisi sillä eihän niillä ole mitään merkitystä ja arvoa - roskiin vain!?

Nyt voi kuitenkin olla niin että kaikkea ei voi unohtaa ja jotain tarttee jopa ronkkia koska jossain on ihmisiä jotka yhä vain voivat huonosti noista asioista ja ehkä hän itsekin jos ne tulevat pintaan ja mieleen edes joskus mitä kyllä voisi olettaa. Jos on jopa traumoista ja traumatakaumista kyse niin on todella vakavista asioista kyse eikä mistään 'pelleilystä' toisten heikkouksista ja / tai vahvuuksista. Silloin ei edes puhuta vahvuuksista tai heikkouksista vaan siitä että asiat selvitetään ja parannutaan. Ehkäpä tämmöisissä kohdin on nimenomaan kasvamisen paikka ja tämmöisestä oikeasti kasvetaan. Näyttää siltä kuin loppupeleissä ihmissuhteiden hoito on ihmiselämässä todella tärkeää - tärkeämpää kuin voimme edes kuvitella. Joidenkin kohdalla esimerkiksi uran luomisen, menestymisen ja rahan tienaamisen arvo jää kauas jälkeen. Kukin tavallaan, ajatusmaailmallaan ja sydämellään!

Vierailija
24/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon johonkin viellä parempaan

Ap

Ap! Mitä ajattelet kun viittaat johonkin vielä parempaan? Kerro lisää! Kiinnostaa.

Vierailija
25/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa päätä pakottaa, kun joku kirjoittaa, että yritetään pakottamaan miettimään.👀👀👀👀👀

-mitä ihmeen kielioppia käytät?

Vierailija
26/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän pakko vittuilla AP:lle?

Joo, sillä voi olla joku vikana, mut kiinnostaako teitä se nyt nii paljon?

Vierailija
27/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hieman pelottavalta.

Olisiko sinun mahdollista käydä juttelemassa jossakin?

Koet, että sinua pakotetaan. Se ei ole hyvä tunne.

Jokainen kuitenkin hetkessä tekee ne omat valinnat. Ei niitä kukaan muu tee, vaikka vaikuttaa yrittävätkin.

Vierailija
28/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 ja 24 jatkaa... sori jos olen teille ihan häiriöksi...

Tämä keskeltä viestiä 27:

'Koet, että sinua pakotetaan. Se ei ole hyvä tunne.'

Joo, ei todellakaan ole hyvä tunne että pakotetaan. On ymmärrettävää jos Ap tuntee painostusta eli siinä mielessä pakotetaan. Voi olla että asiat ja elämä ovat kypsyneet siihen pisteeseen että on ikään kuin pakko kun vaihtoehto on että mennään jopa hautaan saakka ilman että sovinto on tehty. Jos on tajunnut että on päätynyt tämmöiseen tilanteeseen niin se pakotus ja / tai pakottaminen voi tulla siis itseltä sisältäpäin. Saatetaan jo olla kilparadalla ajan kanssa jos ei ole enää nuorista ihmisistä kyse. Moni on sitä mieltä että koskaan ei edes kannattaisi lähteä kämpästä ulos ja vielä ovet paukkuen ennen kuin on sopinut jonkun riidan siellä elävien ihmistensä kanssa sillä ei voi tietää vaikka elämä päättyisi siten että tämä jäi viimeiseksi kohtaamiseksi - tämä että lähti vetämään jopa ovet paukkuen. Jos Ap on oikeasti se henkilö joka tulee mieleeni tästä avauksesta niin voisi sanoa että hän on kerran lähtenyt ovet vähintään paukkuen ja ihan hajalle menneinä ja nyt pitäisi päästä takaisin kämppään hieromaan sovintoakin... Ovi pitäisi korjata heti ja sitten nostaa paikoilleen. Onks liikaa pyydetty?

Ja todellakin! Älkää mitenkään kiusatko Ap:tä vaan jos kommentoitte tai kirjoitatte muuta niin kirjoittakaa 'kivasti'. Tämä siksi että jos tässä oikeasti on kyse tosta keissistä josta puhun niin tämä aloitus ei ole mikään provo ja hölmöily vaan tässä on vakavista asioista kyse vaikka lukijat eivät sitä ymmärtäisi. Ja tarkoituksella kirjoitettu 'vähän hämärästi'.

Kiitos kaikille! T. 23 ja 24 kirjoittaja... 

Vierailija
29/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tuosta aloituksesta Pätkän vertaa.

Vierailija
30/30 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Toivottavasti näit kirjoitukset ja ymmärsit! On paljon tekstejä joista ulkopuoliset eivät oikein tajua mitään tai kehittävät niistä jonkun toisen jutun oman kokemusmaailmansa ja käsityskykynsä mukaan. Usein se on myös erittäin mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi