Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen naisen tulemaan ETÄNÄ

Vierailija
21.08.2024 |

Noin kuukausi sitten tapasin deittisovelluksessa mukavan 40v naisen ja alkututustumisen jälkeen mennyt viime viikosta asti keskustelut tuhmemmiksi.

Eilen sitten kerroin yksityiskohtaisesti miten hyväilisin, suutelisin ja sormettaisin häntä ja miten paljon haluaisin ottaa hänet takapäin omalla keittiön pöydälläni. 10min seksiviestittelyn jälkeen hän sanoi että tuli ja "ihanasti". Nainen vielä ihmetteli että miten voin olla niin tuhma ja intohimoinen samaan aikaan. 

Olen hämmentynyt mutta ylpeä saavutuksestani 😂 terveisin virtuaalisormi

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah, haa - saitko naiselta kuviakin - entä lähetitkö sinä?

Vierailija
2/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ei voi kyseisessä sovelluksessa lähettää, koska muuten naisten inboxit täyttyisivät dickpickeistä. En siis saanut kuvia, mutta seisokin kyllä sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä uskot kaiken mitä sulle kirjoitetaan 🤭

Vierailija
4/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tyttöystäväni tulemaan lankapuhelimen kautta vuonna -96 ja tulin itsekin.

Vierailija
5/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa on saavutus. Tuommosta teen usein miesten kanssa, onhan se kiihottavaa ja kivaa. Hieroa pilluaan ja laueta mielikuville 

Vierailija
6/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eihän sitä tuu muuten kuin miehen avulla.

Mulla on tämmöinen viestittelysuhde. Ja no, mä olen sen verran ihastunut että voin ajatellakin mitä hänen kanssaan tekisin, muuten kyllä omin sormin on helpompaa saada kuin irl.

Kehun aina kuiteskin kuinka lämpenin. Ja kyllä mä sen ihastuksen vuoksi usein lämpenenkin, ei siinä.

Vierailija
7/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eihän sitä tuu muuten kuin miehen avulla.

Mulla on tämmöinen viestittelysuhde. Ja no, mä olen sen verran ihastunut että voin ajatellakin mitä hänen kanssaan tekisin, muuten kyllä omin sormin on helpompaa saada kuin irl.

Kehun aina kuiteskin kuinka lämpenin. Ja kyllä mä sen ihastuksen vuoksi usein lämpenenkin, ei siinä.

Ja siis mä kehun kyllä muutenkin, mutta hän ei juuri minua, joten kyllä tämä saadaan kohta loppuun, kun pääsen irti.

Vierailija
8/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi koitat jotain uutta ja koitat saada naisen tulemaan lankapuhelimella konkreettisesti 

Vierailija
9/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, sekä kirjeitse ysärillä kanssa.

Vierailija
10/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi koitat jotain uutta ja koitat saada naisen tulemaan lankapuhelimella konkreettisesti 

Tähän mäkin haluaisin jotain sanoa, mutta kun jäin miettimään tuota vuosilukua! Joo silloin oli kyllä lankapuhelimet mutta olisko ollut jo myös joku Nokia 2110. Tosi ihana puhelin kirjoittaa sen ajan tekstareita ja sääli että katosi ja muuttui joksikin huonommiksi. Ja joo, oli kyllä lankapuhelimet. Ei kuitenkaan tule mieleen mitään kummempaa tolta vuodelta joten ei tää sit mulle varmaan ollut vaan jollekin muulle tyttöystävälle.

Vierailija
11/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerralla tyydytettyä useamman naisen faxin kautta, olikohan vuonna 1997

Vierailija
12/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. Herää tähän päivään.

Vierailija
13/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokemuksen kartuttua huomaat, että samanlaisia naisia on paljon... minäkään en oikeastaan tarvitse kuin kuulla miehen äänen puhelimessa ja vähän vaan tarvii puhua tuhmia, niin tulen.  Mutta vain jos on vaikka kaukoseksistä sovittu, en nyt sentään ihan kenen tahansa kanssa tule vain siksi, että hän on mies.

Vierailija
14/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nykyisen vaimoni tulemaan puhelimessa ilman, että hän kosketteli itseään. En kyllä oikein meinannut uskoa, mutta tänä päivänäkin muistelee sitä oudoimpana hetkenä koskaan.

Vierailija
15/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain nykyisen vaimoni tulemaan puhelimessa ilman, että hän kosketteli itseään. En kyllä oikein meinannut uskoa, mutta tänä päivänäkin muistelee sitä oudoimpana hetkenä koskaan.

Respect

Vierailija
16/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran lehtimyyjän puhelun aikana. Oli niin miehekkään nuorekas ääni, että jatkoin hänen kanssaan niitä näitä juttelua, ja kuinka kävikään. Nuorimies ei kai huomannut mitään, saattoi olla vain ihmeissään kun viitsin niin kauan jutella hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän