Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisiä vaivaa, tulevat *ittuilemaan myynti-ilmoituksiin?

Vierailija
21.08.2024 |

Tämä on mun mielestä lisääntynyt enkä puhu edes omista ilmoituksista, vaan ihan muidenkin mitä vastaan tullut. On milloin *ittuilijan mielestä hinta väärin, toisen *ittuilijan mielestä postimaksut on liikaa ja joskus riittää pelkkä "väärä" väri triggeröimään. Eivät siis nämä tyypit ole yhtään ostoaikeissa tms., pakko vaan päästä jotain myyjille (tuotteista) *ittuilemaan.

Mikä hemmetti teitä ihmisiä oikein vaivaa nykyään?!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin tämänkin palstan tärähtäneillä: Pitää vain päästä mussuttamaan.

Vierailija
2/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ärsyttää ihmisiä. Liikenteessä se on helpointa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan en ymmärrä.

Vierailija
4/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on mieleltään sairaita ja kokevat oikeudekseen kiusata muita.

Vierailija
5/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun oli pakko erääseen ilmoitukseen laittaa kun pyynti oli 100€ vähän käytetystä, että tiedätkö että tasan saman tuotteen saa kaupasta uutena 70€ nykyään..

Vierailija
6/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun oli pakko erääseen ilmoitukseen laittaa kun pyynti oli 100€ vähän käytetystä, että tiedätkö että tasan saman tuotteen saa kaupasta uutena 70€ nykyään..

Ja laitoin vielä linkin perään. Haistattelua sain.

Vierailija
7/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sun asia ole?

Vierailija
8/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kuin postikuluihin ei myyjä voi vaikuttaa oikein mitenkään ellei sitten ole keksinyt hintaa itse.

Vierailija
9/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myyjän kuuluu alentaa hintaa jos myyntihinta ei itselleni sovi. 

Vierailija
10/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään koettua: romuauton myynti-ilmoitukseen (hp. oli 100e) tuli joku kysymään, että onko ruostetta yms. Ja kuvista tasan tarkkaan näkee, että 80-luvun auto on oikeasti romumiesten auto, eikä ole mikään katsastusvalmis kauppakassi, ja tästä aika moni mainitsi. Noh, tästä silti ostaja"ehdokas" suivaantui niin, että alkoi mussutus liian kovasta hinnasta plaa plaa.

Vierailija
11/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä on aivan kuutamolla vaikkapa hintapyyntinsä kanssa, niin välittävä vittuilu voi olla ihan paikallaan. Jos uuden saa kaupasta halvemmalla kuin "lähes uuden pari vuotta käytetyn". Tai jos kaupassa tonnin maksavaa puhelinta myy yksityishenkilö 990 €:lla.

Lähtökohtaisesti käytetty maksaa enintään noin puolet uuden hinnasta. Yksityiskohdat sitten tarkentavat, onko se sopiva hinta mahdollisesti jopa 70% tai vain 30 %.

Vierailija
12/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kuin postikuluihin ei myyjä voi vaikuttaa oikein mitenkään ellei sitten ole keksinyt hintaa itse.

Itse otan aina myös kulut mitä tulee paketin viemisestä ei se ilmaista ole

Vierailija
13/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kyllä naurattaa monet nettikirppari-ilmoitukset. Esim. koirankoppi oli myytävänä josta vähän jyrsitty oviaukkoa. Siitä oviaukosta oli kyllä jyrsitty enemmän kuin vähän. Lisäksi se oli kulahtaneen halpiskyhäelmän näköinen ilman eristyksiä eli kesäkäyttöön ja todella ruma hökötys. Kuka haluaa pihalleen kaatiskamaa?

Vierailija
14/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus laittoi hintavahkon tuotteen myyntiin, hyvällä hinnalla... Ensimmäinen viesti: "hullu on, jos ei puolta tarjoa"... Kaveri poisti ilmoituksen. 

Vierailija
15/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjä on aivan kuutamolla vaikkapa hintapyyntinsä kanssa, niin välittävä vittuilu voi olla ihan paikallaan. Jos uuden saa kaupasta halvemmalla kuin "lähes uuden pari vuotta käytetyn". Tai jos kaupassa tonnin maksavaa puhelinta myy yksityishenkilö 990 €:lla.

Lähtökohtaisesti käytetty maksaa enintään noin puolet uuden hinnasta. Yksityiskohdat sitten tarkentavat, onko se sopiva hinta mahdollisesti jopa 70% tai vain 30 %.

Nyt on kyse ihan tavallisista myynti-ilmoituksista, joissa ei ole mitään mistä pitäisi tulla erikseen *ittuilemaan tai pätemään tai ilmoittamaan, ettei todellakaan ostaisi.

Mutta ehkä olen outo, jos joku pyytää melkein uuden hintaa, niin en itse mene silti sille kommentoimaan, ei ole minun kauppani eikä asiani.

Ap

Vierailija
16/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vastaavan tehnyt, mutta saanut kiitoksen.  "Laitoin vaan jonkun hinnan"

Vierailija
17/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan oikein kun ollaan niin ahneita. Torissa String hylly 200 euroa. Maksaa uutena 170 euroa. 

Eläinreppu19 euroa. Itse myyn samaa reppua 10 euroa. Uutena maksaa 21 euroa. Myyn siis ihan uutta reppua.

En ole laittanut viestiä mutta lopetin Torista ostamisen ja ostan uutena sen String hyllyn.

Vierailija
18/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rikkinäiset merkkilenkkarit 20€, siis jos tuote on oikeasti niin rikki ettei sitä pysty käyttämään edes korjaamalla niin luuleeko joku että vain merkin takia silti menisi kaupaksi? 

Samaa näkee lasten haalareiden kanssa "polvissa reikä, pepusts puhki, hihat ja kaulukset syöty, vetoketju ei toimi" mutta koska siinä lukee Reima sen tulisi olla vielä ihan hyvä pihahaalari.

Vierailija
19/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otan aina myös kulut mitä tulee paketin viemisestä ei se ilmaista ole

Toki näin voit toimia. Itsellä ei tule mitään ylimääräisiä kuluja paketin viemisestä. Kauppareissuilla nuo hoituu ja pakkaamiseen löytyy aina kotoa jotain.

Vierailija
20/59 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin rikkinäiset merkkilenkkarit 20€, siis jos tuote on oikeasti niin rikki ettei sitä pysty käyttämään edes korjaamalla niin luuleeko joku että vain merkin takia silti menisi kaupaksi? 

Samaa näkee lasten haalareiden kanssa "polvissa reikä, pepusts puhki, hihat ja kaulukset syöty, vetoketju ei toimi" mutta koska siinä lukee Reima sen tulisi olla vielä ihan hyvä pihahaalari.

Sit vielä nämä ei estä käyttöä. Myynyt paljon eikä mulle kukaan vit kun myyn halvalla vaikka olisikin uusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän