Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoomus teinien vanhemmille!!!!

Vierailija
08.02.2007 |

Ottakaa niiltä puhelimet illalla pois, joka torstai ja sunnuntai!

Yksikään oikeasti loistava esiintyjä ei saa tippua idolsin semifinaaleista!

Nyt ovat jo Panu ja Kristiina päässeet jatkoon, ei anneta enää teinien päättää jookos!!!

Ensimmäisessä pienryhmässä kaikki muut olivat parempia kuin Panu.

Ja toisessa, Mia veti paljon paremman esityksen kuin Kristiina, sorry nyt vaan...

Ei uusittaisi Ilkka finaalia, tahdommehan jotain paljon parempaa kuin kiiltokuvia...

Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idolit ole nimenomaan teinien juttu? Olen ymmärtänyt, että koko ohjelma on nimenomaan niille tarkoitettu. Puhelimet pitäisi ottaa joiltain muilta pois?

Vierailija
2/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä minä olen teinien juttuja kuunnellut, niin kaikki ovat olleet syvästi järkyttyneitä Panun ja Kristiinan jatkoonmenosta. Taitaa olla niin, että av-mammat ovat heitä äänestäneet, ja mummot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä tiedä ketään joka olisi Kristiinaa tai Panua äänestänyt.. =(

No mielestäni idols ei ole suunnattu pelkästään teineille.. eihän se muuten tulisi parhaaseen katseluaikaan...

Vierailija
4/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä sä syksynsävelessä.

Vierailija
5/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainoat jotka laulovat hyvin pääsivät jatkoon, eikös se ollutkaan tarkoitus.

Mia yritti liian vaikealla laululla, verratkaapa alkuperäiseen ja kehukaa vasta sitten. Ei päässyt tarpeeksi alas eikä ylös vaan esitti loistavan ja vaikean biisin tasapaksusti.

Vierailija
6/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-idolia niin hehän ovat saaneet haluamansa jatkoon :). Itsekin äänestin Panua ja Kristiinaa eikä tuomarien sanoilla ollut mitään vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi