Vetoomus teinien vanhemmille!!!!
Ottakaa niiltä puhelimet illalla pois, joka torstai ja sunnuntai!
Yksikään oikeasti loistava esiintyjä ei saa tippua idolsin semifinaaleista!
Nyt ovat jo Panu ja Kristiina päässeet jatkoon, ei anneta enää teinien päättää jookos!!!
Ensimmäisessä pienryhmässä kaikki muut olivat parempia kuin Panu.
Ja toisessa, Mia veti paljon paremman esityksen kuin Kristiina, sorry nyt vaan...
Ei uusittaisi Ilkka finaalia, tahdommehan jotain paljon parempaa kuin kiiltokuvia...
Kiitos!
Kommentit (6)
Sen mitä minä olen teinien juttuja kuunnellut, niin kaikki ovat olleet syvästi järkyttyneitä Panun ja Kristiinan jatkoonmenosta. Taitaa olla niin, että av-mammat ovat heitä äänestäneet, ja mummot.
eivätkä tiedä ketään joka olisi Kristiinaa tai Panua äänestänyt.. =(
No mielestäni idols ei ole suunnattu pelkästään teineille.. eihän se muuten tulisi parhaaseen katseluaikaan...
että ainoat jotka laulovat hyvin pääsivät jatkoon, eikös se ollutkaan tarkoitus.
Mia yritti liian vaikealla laululla, verratkaapa alkuperäiseen ja kehukaa vasta sitten. Ei päässyt tarpeeksi alas eikä ylös vaan esitti loistavan ja vaikean biisin tasapaksusti.
teini-idolia niin hehän ovat saaneet haluamansa jatkoon :). Itsekin äänestin Panua ja Kristiinaa eikä tuomarien sanoilla ollut mitään vaikutusta.
Idolit ole nimenomaan teinien juttu? Olen ymmärtänyt, että koko ohjelma on nimenomaan niille tarkoitettu. Puhelimet pitäisi ottaa joiltain muilta pois?