Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

James Bondit tulee ensi viikosta lähtien

Vierailija
22.05.2023 |

uusintana. Tätä on odotettu. Ihanaa. Tai ne Daniel Craigin leffat kiinnostaa itseä. Ne vanhemmat 60-70 -luvun on jo vähän vanhentuneet.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva on. Mutta mitä me katsotaan loppukesällä, kun nämä tulee jo nyt. Bridget Jonesitkin ovat jo ruudussa. Tai tietysti nämä kaikki voidaan katsoa silloin uudestaan, taitavat olla vuoden ympäri ohjelmistossa. Ja minä kun olen luullut, että maailma on pullollaan elokuvia.

Vierailija
2/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ne ovat niin nähtyjä. En jaksa enään niitää. Onneksi on kesä ja voi tehdä muutakin kun tuijottaa telkkarii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva on. Mutta mitä me katsotaan loppukesällä, kun nämä tulee jo nyt. Bridget Jonesitkin ovat jo ruudussa. Tai tietysti nämä kaikki voidaan katsoa silloin uudestaan, taitavat olla vuoden ympäri ohjelmistossa. Ja minä kun olen luullut, että maailma on pullollaan elokuvia.

Mulla on sääntö että voin katsoa vain telkkarista ilmaisista kanavista katsottavia. Vie liikaa aikaa jos alkaa jotain maksulliselta kanavalta katsoa leffoja. Netflixistä ja Viaplaysta katson vain sarjoja.

Vierailija
4/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ne ovat niin nähtyjä. En jaksa enään niitää. Onneksi on kesä ja voi tehdä muutakin kun tuijottaa telkkarii.

Helteellä on kiva katsoa elokuvia.

Vierailija
5/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt. Onko ne hyviä??

Vierailija
6/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä suomen televisolla on tarjottavaa, samoja vanhoja uusintoja vuodesta toiseen.

Vierailija
7/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus.

Vierailija
8/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, niiden jälkeen näytetään sit Tappava ase, Die Hard, Poliisiopisto, Harry Potter yms. leffasarjat. 🤮

Vierailija
9/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaaaaas. Joka ikinen kesä samat leffat. Blaah.

Vierailija
10/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai Uunotkin tulee taas?

Vierailija
11/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin niitä nauhalle jo ysärin alussa kun rupesivat televisiosta näkymään... silloin jaksoi innostua.

Vierailija
12/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaaaaas. Joka ikinen kesä samat leffat. Blaah.

Jotenkin kyllä nostalgista ajatella, että sitä katseltiin jo ysärin alussa näitä samoja bondeja kesäisin telkkarista.

Nämä vanhimmat jaksaa katsoa, mutta sitten Pierce Brosnanin jälkeen tehtyjä ei.

Vierailija
13/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla bonditkin, mutta pistäisivät vaihteeksi beck-elokuvatkin pyörimään alusta asti tai edes nyt siitä saakka kun haber aloitti beckin roolissa ja persbrandt gunvald larssonin.

Ja näistä tv-sarjoista kuten vaikka murha sandhamnissa, bonusperhe ja onnenlahti voisi tulla kaikki kaudet vähän kuin maratoneina.

Vierailija
14/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, niiden jälkeen näytetään sit Tappava ase, Die Hard, Poliisiopisto, Harry Potter yms. leffasarjat. 🤮

Nämä ei kiinnosta, toki Tappavassa aseessa hyvä käsis ja hyvät näyttelijät.

James Bondeissa 2010-2021 on jämäkkä ohjaus, aivan huippu käsis, hyvä juoni, mieletön kuvaus ja hyviä näyttelijöitä.

Vierailija
15/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato vaihteeks.

Vierailija
16/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sek siä ennemmin

Vierailija
17/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tulla bonditkin, mutta pistäisivät vaihteeksi beck-elokuvatkin pyörimään alusta asti tai edes nyt siitä saakka kun haber aloitti beckin roolissa ja persbrandt gunvald larssonin.

Ja näistä tv-sarjoista kuten vaikka murha sandhamnissa, bonusperhe ja onnenlahti voisi tulla kaikki kaudet

kuin maratoneina.

Beck on hyvä. Sandham paranee koko ajan, uuden kauden uusimmat tosi hyviä. Siis ne jotka on tulleet tänä keväänä Ylellä.

Vierailija
18/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näistä tv-sarjoista kuten vaikka murha sandhamnissa, bonusperhe ja onnenlahti voisi tulla kaikki kaudet vähän kuin maratoneina.

Murha Sandhamnissa on mielenkiintoinen jo pelkästään maisemoen vuoksi. Sanasta syystä muuten Bondit on hyviä. Ihana kun näkee Italiaa, Sveitsiä ja Saksaa.

Vierailija
19/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä Mallory vai onko jotain vanhempia? Olen kuolannut sitä ukkoa viime kesästä asti.

Vierailija
20/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä! Johan näitä on odotettukin.

Vielä kun tulis Bridge Jones, johnny English, Mies ja alaston ase ja se Hei, mä olen kaunis. Vois laittaa myös kauan kaivatun Neljät häät ja yhdet hautajaiset sekä Notting Hillin.

Näitä ei ole pitkään aikaan nähty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä