Mies, Miltä tuntuu nähdä uuden naisen isot rinnat ekaa kertaa?
Kommentit (230)
Musta on ihanaa saada spermaa tisseille!
Haluaisin imeskellä Pikku-Gretan nupputissejä.
Mikä tisseissä kiinnostaa? Ne ovat vauvoille tarkoitetut...ja sinähän et ole vauva vaan aikuinen mies???
Häpeäisit edes.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tisseissä kiinnostaa? Ne ovat vauvoille tarkoitetut...ja sinähän et ole vauva vaan aikuinen mies???
Häpeäisit edes.
Käyttötarkoitukseltaan vauvaa varten, visuaalisuudeltaan miestä varten.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin imeskellä Pikku-Gretan nupputissejä.
Eiköhän ne ole varattu aateveljille.
Kyllähän siinä ottaa vähän pitemmän hetken, että oikein kunnolla katselee, tarkastelee, puristelee ja suukottelee tissejä.
Nainenkin varmaan pitää siitä, kun mies nautiskelee oikein kunnolla naisen vartalosta eikä hätäile.
Kyllä mä ainakin tykkään että mues huomioi mun rintoja,koskettelee,nuolee ja näykkii nänneistä.Mulla on isot rinnat,niin on ne aika eroottiset myös ja tykkään tissimiehistä.
Mullakin on isot rinnat. Tykkään myös, et mies ne huomaa, mutta en ole kovin herkkä nänneistä. Alkaa sattua, jos niitä imee kovaa tai sitten ei tunnu miltään. Tai ehken ole löytänyt vielä oikeaa miestä.
Pitkästä aikaa oli sutinaa yhden baari-illan päätteeksi ja aattelin että mukaan tarttunut mies tykkäisi ja innostuisi mun isoista tisseistä. Mut hän olikin pyllymies ja jätti tissit melkein huomiotta. Perseestä tykkäs kyllä kovasti 😀