Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ostanut uutta autoa? Jos olisit sijoittanut sen summan rahastoihin...

Vierailija
20.08.2024 |

Olisit nyt vauraampi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rahasto, oon varmaan juonut sen verran. Vähintään. 

Vierailija
2/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä rahastoilla ajeta, eikä niillä pääse töihin eikä kauppaan. Hupiajeluista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on köyhyyden alku. 

Vierailija
4/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Sillä autolla oli todella mukava ajella monta vuotta. Jos olisin jättänyt ostamatta, olisin ajellut kotterolla. Mitä sillä rahalla (eli numeroilla sähköisessä palvelussa) tekee, ellei sitä koskaan käytä mihinkään mukavaan.

Vierailija
5/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olisi ajellut 100,000km pitkin Lappia ja Norjan vuoristoja, tai ainakin julkisilla olisi mennyt enemmän rajaa ja aikaa. Pelkkä yöjuna Lappiin maksaa 400e, kun autolla ajaa 100e. 15,000e, ylioptimaalinen 5% tuotto miinus verot vuodessa olisi ollut jotain 3000e voittoa. Siihen verrattuna mitä olen omalla autolla ajat  säästänyt julkiseen liikenteesen verraten, olen kyllä voitolla.

Vierailija
6/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari uutta autoa olen ostanut. Maksoivst osapuilleen 50k€ kappale. Tuottivat minulle viidessä vuodessa reilun puoli miljoonaa ja toki sain niistä vielä muutamat kymppitonnit kun myin. Onko rahastojen tuotto näin hyvä?

Vierailija
7/8 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden takamoottorisen Skodan 80-luvulla, 30 000 markkaa maksoi. Olisi kai sillä ainakin salkunhoitaja jotain tienannut.

Vierailija
8/8 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari uutta autoa olen ostanut. Maksoivst osapuilleen 50k€ kappale. Tuottivat minulle viidessä vuodessa reilun puoli miljoonaa ja toki sain niistä vielä muutamat kymppitonnit kun myin. Onko rahastojen tuotto näin hyvä?

Näin on. Ei auton ostaminen ja omistaminen estä rahastoihin sijoittamista. Auto mahdollistaa töissä käymisen, eli tulee sellainen positiivinen ja tuottava kierre. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan