Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosiaan, jos haluaa voida paremmin, sen eteen on myös itse tehtävä töitä, on panostettava itseensä

Vierailija
20.08.2024 |

Ei voi vain olettaa, että asiat tulevat. 

1. Nuku hyvin, mutta herää aikaisin, älä nuku puoleen päivään

2. Suorita joku liikunnallinen rutiini samantien aamupalan jälkeen/ennen (luo valtavan onnistumisen olon kun sen tekee aamusta)

3. Syö terveellisesti/Juo vettä

4. Vietä aikaa ulkona. 

5. Haasta itseäsi ja omaa ajatteluasi

6. Pidä asuntosi siistinä

7. Lopeta aikuisviihteen ylikuluttaminen (miehille)

8. Lopeta vihaaminen (tapahtuu henkilökohtaisen kasvun kautta), kaikki ei tule koskaan tajuamaan sua, eikä niiden tarvitse, tee sun omaa juttuas ja keskity siihen, äläkä muihin. 

9. Tee jotain hyvää, myös itselles, eli ruoki omaa sielua

10. Tee oikeita valintoja ja kuuntele sun sydäntä

Voi jatkaa halutessa. Tossa oli jotain mitä tuli mieleen muutaman sekunnin ajattelulla. Jos mikään näistä ei "nappaa", niin turha olettaa, että päivät tulee olemaan kivoja itekseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕

Vierailija
2/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten kun kärsin vakavista mt ja päihdeongelmista en olisi saanut yhtäkään listan kohtaa tehtyä. Tsemppiä kaikille jotka taistelee tälläkin hetkellä omien demoniensa kanssa. Toivoa on, minäkin selvisin vaikka melkein kuolin.

Vierailija
4/6 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastuu jo tuohon ekaan kun ei pyaty nukkumaan kuin lääkkeillä ja sillonkin huonosti. Esim. Tänään heräsin  4.30.

Vierailija
5/6 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu, mä elän ja nautin, ohjeita en tarvii.

Vierailija
6/6 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään sisäistä sankaria tai sosiaalityöntekijää, kiitos vain. Olen ohjelmoinut itselleni elämänparannusprojekteja ihan tarpeeksi. Niistä tuli vain onnettomaksi.