Mitä mun naapurit tekee??? Tulen hulluksi!!
Arhg, asun rivitalossa ja seinänaapuri aloitti sen äsken taas. Olohuoneessaan jonkin ihan ihmeellisen tömistelyn! Meinaan joka ilta saada lähes poikkeuksetta sydärin, kun nuo mekkaloivat.
Ääni kuulostaa seinään hakkaamiselta/siltä että seinään osuu voimalla jotain. Näitä ääniä kuuluu siis iltaisin ja aamuisin. Ja ei, minulta ei kuulu mitään eli ei voi hakata minulle seinää.
Onkohan naapuri sekaisin vai mitä se touhuaa?? On ulkkis, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä, eli oven taakse meneminen ei ole vaihtoehto.
Kommentit (46)
pelaa palloa ,heittelee, muuta jumppaa, potkuharjoituksia. tiettyyn rajaa saa järkevään aikaan tehdä,mutta jos se väliseinä on kohde siitä voi otta yhteyden isännöintiin,jos sieltä joku kielenkääntäjä löytyy. omaan lattiaansa tai ei seinänaapuriseinään treenatkoon. muuten noi lyhenteet oksettavia- ulkkis- mm
Lainaus ei toiminut. Minä olen siis se, joka sanoi, että ns. paremman väen porukka on meillä niitä jotka meluavat. Ja että on sanottu, mutta eivät vaan välitä.
Palstalaisen ehdotus oli kova kovaa vasten. Isännöitsijälle on kerrottu. Hän on ottanut naapureihin yhteyttä, mutta siitä ei ollut mitään apua. Koska me olemme ainoat seinänaapurit heille, niin ei se mökä muille kuulu. Jos me lähdemme kostolinjalle eli mölyämään takaisin, niin häiritsisimme itse meidän toisella puolella asuvia, rauhallisia naapureita.
Ratkaistaan tämä muuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rivarinaapurit kolistaa mutta se ei haittaa. Se haittaa että ne on kaiketi mielisairaita, äijä saattaa huutaa mulle pihalla niin että sen kuola roiskuu mun naamalle ja kun vahingossa rupeen itkeen niin äijä totee että tää keskustelu meni hyvin. Vaimonsa puolestaan valitti mun parveketupakoinnista (meillä partsit limittäin) ja mulla on näköjään sellasta ihmetupakkaa mistä savu ei nouse ylöspäin vaan pomppaa 3 metriä alaspäin ja sitte 3 metrii oikeelle eli sen patiolle. Ruotsalainen sukunimi...
Sullahan ihmetupakkaa todella on, jos se ei haise sen viitisen metrin päähän, minkä tuossa kuvaat.
Laki mainitsee tupakan savun, ei hajua senkin tolvana.
Alapeukuttaja on sitten hyvä ja linkkaa tänne sen kohdan laista, missä mainitaan myös tupakanhaju.
Kannattaa ostaa rautakaupasta erikoispitkä iskuporanterä ja sille teet aukon josta voit pujottaa tarkastuskameran. Hyväläätuisia saa eBayltä ja Amazonista.
Sitten mysteeri valkenee.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä siltä naapurilta. Tänne asti ei kuulu mitään.
Eikö jo aloituksessa jo lukenut ettei ole yhteistä kieltä.
Lukutaidoton idio.otti.
Laki mainitsee tupakan savun, ei hajua senkin tolvana.