Mitä mun naapurit tekee??? Tulen hulluksi!!
Arhg, asun rivitalossa ja seinänaapuri aloitti sen äsken taas. Olohuoneessaan jonkin ihan ihmeellisen tömistelyn! Meinaan joka ilta saada lähes poikkeuksetta sydärin, kun nuo mekkaloivat.
Ääni kuulostaa seinään hakkaamiselta/siltä että seinään osuu voimalla jotain. Näitä ääniä kuuluu siis iltaisin ja aamuisin. Ja ei, minulta ei kuulu mitään eli ei voi hakata minulle seinää.
Onkohan naapuri sekaisin vai mitä se touhuaa?? On ulkkis, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä, eli oven taakse meneminen ei ole vaihtoehto.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos heillä on lapsia niin nykyään näille laitaan ihan sisälle kaikenlaisia liikunta välineitä, puolapuut, ilmajoogakangas... varmasti kun näillä leikkii kuuluu kolinaa ja pauketta naapuriin...
Pihalla tietysti trampoliini ja pomppimiskiljuntaa kesällä saa kuunnella riittämiin.
Rivariasuminen on helvettiä
Mitä se sitten tarkoittaa, että tulet hulluksi? Menetkö siis psykoosiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä osaa sanoa. Tällä on aivan hiljaista niin enpä osaa edes arvailla.
Ehkä voisit mennä soittamaan ovikelloa tai koputtamaan oveen ja kysyä kohteliaasti että anteeksi että häiritsen mutta mitä tömistelet?
Please, älkää koskaan menkö itse oven taakse, sen verran itsesuojeluvaistoa. Vähimmillään saatte vain naapuristanne ikuisen kiusaaja
Minä olen vielä vittumaisempi kiusaaja jos tähän lähdetään. Ujot uusavuttomat eivät uskalla keskustella keskustella naapuriensa kanssa. Uskaltavat vain valittaa netissä mutta ihmisten kanssa keskustelu ei onnistu
Meillä kuuluu lähes ympäri vuorokauden PAM. Puolilta öin kuuluu viimeiset ja sitten taas kuuden jälkeen. Huumorini on loppu mutta vitsillä olen tuumaillut että kai siellä on joku voimamiesten leiri ja Atlas-kiviä nostelevat.
Kuuluu myös muita kummallisia kolinoita, vaikea kuvailla. Kuin imurinputki putoaisi pattereita pitkin. Tätäkin niin monta kertaa päivän aikana, että en ala laskemaan. Huonekalujen siirtelyäänet ja sitten vielä ne elämisen äänet tähän päälle. Juu, olen muuttamassa.
Isännöitsijä on täysin munaton. Ei puutu asiaan jostain syystä. Naapurin kanssa olen keskustellut pariinkin kertaan ja aivan asiallisesti puhunut. Vastaanotto on sitä luokkaa, että ei kiinnosta. Miten voi olla, että mökääjät saa elää miten haluaa ja rauhassa elelevät joutuu muuttamaan.
Yläkerran naapurit selittävät äänten alkuperää: https://www.youtube.com/watch?v=4IRB0sxw-YU
Ehkä joku kaappisänky. Täällä kyllä mainittiin keittiökin. Sellanen makkarin takana on helvetti. Kerran myytiin aivan uutta rivariasuntoa, jossa makkarissa oli naapurin keittiöt molemmilla puolin. Näillä arkkitehdeilläkin pitäisi olla vastuu siitä mitä piirtelevät. Tai sitten oli harvinaisen veemäinen arkkitehti.
Nuo kolinat voivat tulla kuntolaitteesta. Mulla kolisee ja jyskyttää naapuri talviaikaan laitetta iltaisin ja viikonloppuisin puolelta päivin pitkälle aamuyöhön asti. Kesäksi siirtää sen parvekkeelle ja jumppaa siellä.
Sun naapurissa asuu Suomen Jeffrey Dahmer. Tuleeko kalman ja mätänevän ruumiin hajua äänten lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Nuo kolinat voivat tulla kuntolaitteesta. Mulla kolisee ja jyskyttää naapuri talviaikaan laitetta iltaisin ja viikonloppuisin puolelta päivin pitkälle aamuyöhön asti. Kesäksi siirtää sen parvekkeelle ja jumppaa siellä.
Onko hyvännäköinen? Tolla treenaamisella luulis.
Omat naapurini eivät urheile, joten heiltä kuuluvat kolinat on jotain muuta. Joskus mietin että vaikka yrittäisin saada meteliä aikaan, niin se olisi vaikeaa. Pitäisi kaikki tavarat putoilla koko ajan ja kaatuilla huonekaluja päin.
Jos sillä on siellä vanki kahleissa, ja iltaisin hakkaa sitä.
Soita heidän ovikelloa ja kysy. Google kääntäjän kanssa voitte keskustella oli kieli mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Soita heidän ovikelloa ja kysy. Google kääntäjän kanssa voitte keskustella oli kieli mikä hyvänsä.
Kenellä on toiminut naapurin häiriköintiin se, että joku käy siitä sanomassa?? Nämä itsekkäät mölyäjät ei välitä hevonhuttua jonkun naapurin mielipiteestä. Isännöitsijätkään eivät halua puuttua, koska silloin he joutuisivat kuuntelemaan sitä vastaanväittämistä ja uhoamista.
Mun rivarinaapurit kolistaa mutta se ei haittaa. Se haittaa että ne on kaiketi mielisairaita, äijä saattaa huutaa mulle pihalla niin että sen kuola roiskuu mun naamalle ja kun vahingossa rupeen itkeen niin äijä totee että tää keskustelu meni hyvin. Vaimonsa puolestaan valitti mun parveketupakoinnista (meillä partsit limittäin) ja mulla on näköjään sellasta ihmetupakkaa mistä savu ei nouse ylöspäin vaan pomppaa 3 metriä alaspäin ja sitte 3 metrii oikeelle eli sen patiolle. Ruotsalainen sukunimi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on toiminut naapurin häiriköintiin se, että joku käy siitä sanomassa?? Nämä itsekkäät mölyäjät ei välitä hevonhuttua jonkun naapurin mielipiteestä. Isännöitsijätkään eivät halua puuttua, koska silloin he joutuisivat kuuntelemaan sitä vastaanväittämistä ja uhoamista.
Joka ikinen kerta on keskustelu tuottanut tulosta kerrostalossa. Mikäli asuu normaalien työssäkäyvien talossa niin ei yleensä ongelmaa. Ihmiset eivät yleensä tiedä edes että häiritsevät muita kun kukaan ei mainitse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mun rivarinaapurit kolistaa mutta se ei haittaa. Se haittaa että ne on kaiketi mielisairaita, äijä saattaa huutaa mulle pihalla niin että sen kuola roiskuu mun naamalle ja kun vahingossa rupeen itkeen niin äijä totee että tää keskustelu meni hyvin. Vaimonsa puolestaan valitti mun parveketupakoinnista (meillä partsit limittäin) ja mulla on näköjään sellasta ihmetupakkaa mistä savu ei nouse ylöspäin vaan pomppaa 3 metriä alaspäin ja sitte 3 metrii oikeelle eli sen patiolle. Ruotsalainen sukunimi...
Sullahan ihmetupakkaa todella on, jos se ei haise sen viitisen metrin päähän, minkä tuossa kuvaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen kerta on keskustelu tuottanut tulosta kerrostalossa. Mikäli asuu normaalien työssäkäyvien talossa niin ei yleensä ongelmaa. Ihmiset eivät yleensä tiedä edes että häiritsevät muita kun kukaan ei mainitse asiasta.
Meillä tietävät häiritsevänsä. Korkeakoulutettuja, hyvässä asemassa olevia. Ulospäin oikein mallikelpoisia. Heitä vaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tietävät häiritsevänsä. Korkeakoulutettuja, hyvässä ahyvässä asemassa olevia. Ulospäin oikein mallikelpoisia. Heitä vaan ei kiinnosta.
Miksi et laita kiinnostamaan? Kovaa kovaa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku kaappisänky. Täällä kyllä mainittiin keittiökin. Sellanen makkarin takana on helvetti. Kerran myytiin aivan uutta rivariasuntoa, jossa makkarissa oli naapurin keittiöt molemmilla puolin. Näillä arkkitehdeilläkin pitäisi olla vastuu siitä mitä piirtelevät. Tai sitten oli harvinaisen veemäinen arkkitehti.
Arkkitehdit eivät monesti ymmärrä rakennustekniikasta hölkäsen pöläystä, menevät aina ulkonäkö ja näyttävyys edellä. Sitten rakennussuunnittelijat yrittävät paikkailla arkkitehtien hölmöyksiä minkä kykenevät, monesti kun arkkitehdit eivät suostu kompromisseihin.
Miten huonosti rakennettu talo teillä oikein on, asun rivarissa, naapurista ei ole kuulunut pihahdustakaan 21 vuoteen, vaikka siellä ajoittaa yöpyy naapurin villit lapsenlapset. Villeiksi lapset tiedän kun kaupassa ole joskus nähnyt heidät, niin juoksevat edestakaisin.