Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jotka kirjoittelitte 20 vuotta sitten?

Vierailija
20.08.2024 |

Mitä kuuluu?

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli netti kotona vaikka oltiin nuoria, varattomia vanhempia

Vierailija
62/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhä täällä luotuja ystävyyssuhteita. Kari-Pekka Kyrö oli kuuminta hottia.

niin ja modeemilla palstailin ja maksoin puhelinlaskut mieheltä salaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyörinyt täällä lähes 20 vuotta. Vuodesta 2005 alkaen ehkä. 😱

Ovatko palstan naiset muuttuneet tänä aikana? Miehistä ei voi sanoa kun tänne on tullut ylilaudan älymystö...

Ennen muinoin täällä kävi vain äitejä.

Niinhän sä luulet :D Se oli muuten hauskaa kun kukaan ei voinut uskoa että kukaan mies kirjoittelisi palstalle.

-M48

Oli erikseen isien palsta. Vähän pervo olit jos äitien joukossa kirjoittelit, kun aiheet oli lähinnä synnytystä, imetystä ja reimateccejä. 

Kai periaatteessa miehiäkin olisi voinut reimatecit kiinnostaa. Sehän oli teknisen kehityk

Yksi Isi- nimimerkki oli mukana.

Vierailija
64/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nimimerkeistä Melban ja Fang-Ann:n

Vierailija
65/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin aloitin täällä v.2000.

Oli oikein tuttujakin ja jutut oli hauskoja. Yhden tapasinkin livenä.

Olin nimimerkki "möykky."

Silloin taisi ollakin jotain livetapaamisia, kun enimmäkseen kirjoiteltiin nimimerkillä.

Vierailija
66/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin samantapaisia "mikä on riittävä munan koko" ja "miten löytää parisuhde" -aiheita oli sielläkin, sukupuolisotia unohtamatta.

No ei täällä kyllä tuollaisia ollut 20 v sitten. Täällähän oli etupäässä äitiyslomalaisia. Keskustelut koski eppareita, imetysongelmia, kantoliinoja yms. Suurin osa jutuista perheaiheita. 

Vierailija
67/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nimimerkeistä Melban ja Fang-Ann:n

Minäkin muistan Melban.

Vierailija
68/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko palstan naiset muuttuneet tänä aikana? Miehistä ei voi sanoa kun tänne on tullut ylilaudan älymystö...

Niinhän sä luulet :D Se oli muuten hauskaa kun kukaan ei voinut uskoa että kukaan mies kirjoittelisi palstalle.

-M48

Oli erikseen isien palsta. Vähän pervo olit jos äitien joukossa kirjoittelit, kun aiheet oli lähinnä synnytystä, imetystä ja reimateccejä. 

Lipsahtiko tässä syy miksi isät eivät mielellään ota selvää synnytyksestä, imetyksestä jne. Jos niin tekee saa pervon leiman.

Vierailija
69/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi syntyi 2001 ja silloin olin jo ollut palstalla. Löysin palstan googlella. Keskustelut olivat pääosin vauvoihin ja raskauteen liittyviä. Kaikki keskustelijat vaikuttivat naisilta. Tunnelma keskusteluissa oli asiallinen ja auttavainen. Raskaustestien haamuviivat olivat yksi toistuvista hittiaiheista. Keskustelijat saivat aitoa tukea toisiltaan.

Muistelen, että Suomi24-keskusteluihin tehtiin joku muutos ja sen seurauksena tänne tuli vuonna xxxx paljon uutta porukkaa ja miesoletettuja. Palsta muuttui siksi mikä se on nyt.

Vierailija
70/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kvin kirjoittelemassa nimimerkillä Karju

Vierailija
71/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin palstailun 2000, kun lapsen hankinta oli ajankohtaista ja oli jo joku hetki yritetty ja vauvaa vaan ei kuulunut, ja hain vertaistukea nyt on kolme lasta, kaksi täysi-ikäistä opiskelijaa ja yksi lukiolainen. Hienoja vuosia, olihan vaan tosi lyhyt aika toi lapisperhe-elämä.

Vierailija
72/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, reimatecciä piti olla, täällä jaettiin vinkkejä, että missä alkaa alet. Hulluja päiviä odotettiin. Legendaarisin ketju oli, jossa kerrottiin isien kommelluksista synnytyksissä ja muutenkin lastenhoidossa. Parhaiten nauratti juttu, kun isä oli tullut kaarimaljat jaloissaan synnytyssaliin! Ehkä isien rooli oli vielä sivurooli eli muutos nykyiseen on suuri. Onkohan näitä juttuja keskusteluissa kukaan tutkinut esim gradussaan tai väitöskirjassaan?

Vierailija
73/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M48

Lipsahtiko tässä syy miksi isät eivät mielellään ota selvää synnyty

Täähän se oli jo silloin.

Vierailija
74/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin samantapaisia "mikä on riittävä munan koko" ja "miten löytää parisuhde" -aiheita oli sielläkin, sukupuolisotia unohtamatta.

No ei täällä kyllä tuollaisia ollut 20 v sitten. Täällähän oli etupäässä äitiyslomalaisia. Keskustelut koski eppareita, imetysongelmia, kantoliinoja yms. Suurin osa jutuista perheaiheita. 

Ja mitään sukupuolisotia en muista että olisi ollut koskaan. Aiheet pyöri tosiaan niin äitiys-  tai vauvakuumekuplassa, ettei miehet tänne juuri eksyneet. 

Vierailija
75/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhä täällä luotuja ystävyyssuhteita. Kari-Pekka Kyrö oli kuuminta hottia.

niin ja modeemilla palstailin ja maksoin puhelinlaskut mieheltä salaa

K-P:stä oli palstalla mahtavia fan fiction -tarinoita. Lääkärilaukku oli aina tärkeässä osassa. :-D 

Vierailija
76/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, että silloin jaksettiin tapella Vikingeistä ja Reimateceistä😂

Vierailija
77/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin odotusaikana ja löysin muutaman ystävän Etsin ystävää palstan kautta joihin vieläkin pidän yhteyttä.

Vierailija
78/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kirjoittanut vasta 9 vuotta. Aloitin saatuani bannit Kaksplussalta.

Mitä teit?

Vierailija
79/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan Kari-Pekka Kyrön! Oli loistavia juttuja meillä! Silloinen poikaystävä ihmetteli miksi olen koko ajan koneella ja hihittelen.

Vierailija
80/212 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M48

Lipsahtiko tässä syy miksi isät eivät mielellään ota selvää synnyty

Ne oli vertaistukikeskusteluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan