Onko täällä ketään jotka kirjoittelitte 20 vuotta sitten?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Olen pyörinyt täällä lähes 20 vuotta. Vuodesta 2005 alkaen ehkä. 😱
Ovatko palstan naiset muuttuneet tänä aikana? Miehistä ei voi sanoa kun tänne on tullut ylilaudan älymystö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, löysin palstalle vuonna 2000, kun odotin esikoista. Kirjaston täti katsoi kirjastosta lainaamiani raskauskirjoja ja neuvoi, että täällä saa parempaa apua. On tämä muuttunutetenkin viimeisen 5-10 vuoden aikana.
Miten niin muuttunut?
Jotenkin sairaammaksi tämä touhu on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Luoja!
Luoja on hölmö sanonta.
Palsta taitaa olla ns. komeroituneitten kotipesä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2000 alussa kiusaamassa ihmisiä täällä. Välissä oli yli 20v taukoa. Nyt taas kirjoitellut silloin tällöin tänä vuonna. Lähinnä trollannut, se on tämän paikan suola, vaikka se ennen olikin hedelmällisempää kun tosissaan kirjoittajia oli enemmän.
Nyt on vaikea erottautua porukasta kun lähes kaikki kirjoittaa kieli poskessa ja sormi pe....ssä.
Ei ole enää sama paikka. Silloin oli persoonia :)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tämä on turha, iloton ja hyödytön. Toista oli silloin 20 vuotta sitten. Oli niin hauskaa, ettei meinannut malttaa lopettaa ollenkaan.
Nyt sitä ongelmaa ei ole. Kiinnostavia keskusteluja ei juuri ole ja ne katoaa äkkiä. Satunnaisesti käyn täällä esim odotellessani jotakin. Mutta nykyään netistä löytyy paljon muutakin missä voi miellyttävämmin kuluttaa aikaa.
Iloton nimenomaan, silloin ennen tämä oli oikeasti hauskaa välillä.
Onkohan Brand New Mother täällä? Tai isotissinen Taija?
2002 aloitin odottaa esikoistani ja löysin palstalle. Nykyään harvemmin. Ikävä on vanhoja, hyviä palsta-aikoja. Silloin oli hauskoja ketjuja. Nykyään ihmiset pääasiassa trollaavat tai loukkaantuvat ja sitten menee asiattomaksi ja ketjut poistoon. Huumoria ei ymmärretä vaan otetaan tosissaan.
Taisin käyttää sanaa jolla lensi heti sensuuriin. Mut 1999 aloitin ja olin aktiivi. Lähdin siinä suuressa muuttoliikkeessä muualle. Nyt olen pari vuotta käynyt lukemassa tiettyjä aiheita.
Tästä on tullut pahoinvoivien ihmisten kanava purkaa oloaan.
Palsta oli hauska silloin kun ei ollut sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Halpa netti maksoi jotain 44e vuonna 2003-2004. Kuinka moni olisi valmis maksaan 64e /kk netistä?
Vuoden 2004 rahamäärää 44,00 euroa vastaava rahamäärä vuonna 2023 oli 63,93 euroa.
Minä ainakin, lopetettiin kaikki lehdet ja niitä silloin tulikin monta ja siirryttiin vaan nettiin.
Mihin se mahtoi kadota se Amerikan-suomalainen, jonka pappa asui Rantsilassa?
Jep, aloitin v.2001 esikoista odottaessani. Muistan nimimerkkejäkin siltä ajalta, muitakin kuin omani 😁.
Oli hauskaa kommentoida ja saada vasta kommentteja, myöskin kuraa tuli niskaan, kun ei mielipiteet aina kaikkia miellyttäneet, vaikka olisivat olleet todettuja faktoja tmv.
Kyllä ja yhtä vid dumaista porukkaa oli sillonkin ellei pahempaa koska ei ollut sensuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko palstan naiset muuttuneet tänä aikana? Miehistä ei voi sanoa kun tänne on tullut ylilaudan älymystö...
Ennen muinoin täällä kävi vain äitejä.
Punnitseekohan kukaan enää juustoa?
Tai mitä tekee sijaltainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin täällä kävi vain äitejä.
Niinhän sä luulet :D Se oli muuten hauskaa kun kukaan ei voinut uskoa että kukaan mies kirjoittelisi palstalle.
-M48
Olin 2000 alussa kiusaamassa ihmisiä täällä. Välissä oli yli 20v taukoa. Nyt taas kirjoitellut silloin tällöin tänä vuonna. Lähinnä trollannut, se on tämän paikan suola, vaikka se ennen olikin hedelmällisempää kun tosissaan kirjoittajia oli enemmän.
Nyt on vaikea erottautua porukasta kun lähes kaikki kirjoittaa kieli poskessa ja sormi pe....ssä.