Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään jotka kirjoittelitte 20 vuotta sitten?

Vierailija
20.08.2024 |

Mitä kuuluu?

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2001 asti olen palstaillut. Toki välillä vähemmän ja koko ajan vähemmän kun oikeastaan kaikki ihan neutraalitkin keskustelut poistetaan niin aika järjetöntä. Aikanaan oli kyllä tosi kiva, varsinkin öisin kun ei muuta tekemistä. Nykyään ei voi yöllä keskustella joten todella paljon huonontunut.

Vierailija
202/212 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Teen sitä yötä-päivää.

Töihinkään en ole tällä välillä ehtinyt tekemään, kun pitää vahtia ja kuittailla kaikenlaisilla älyttömyyksillä asioihin, jotka ei kuulu minulle tippaakaan.

Voimaannun siitä kun saan hoitaa mielenterveysongelmiani tällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
204/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up 

up Pup, P.uppis palstaili jo 50-luvulla, palstalla viljeltiin perunaa ja herneitä.

Vierailija
205/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Kirjoittelin aktiivisesti, kun nuorimmaiseni oli pieni. Nyt ihan sattumalta joskus luen. Kun tuli kirjautumiset ym. laski moti.

Vierailija
206/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V 2004 löysin tämän palstan. Kolmas lapsi syntyi silloin alkuvuodesta. Hommattiin niihin aikoihin tietokone ja koko netti oli ihan uusi tuttavuus. 

Olin lasten kanssa kotona niin oli aikaa välillä seurata AV palstaa. Jossakin vaiheessa tämä jäi ja meni varmaan 10 v että en käynyt ollenkaan täällä. Nyt taas ehkä vuosi sitten " löysin" uudestaan tänne. 

Joka viikko tulee käytyä. Jotenkin musta tuntuu että silloin aikoinaan täällä oli ihania ja ystävällisiä ihmisiä. Toki tänäpäivänäkin varmasti on mutta kirjoitustyyli on muuttunut ikävämmäksi tai sitten trolleja on pesiytynyt ihan liikaa.

Muistan vieläkin joitakin nimimerkkejä niiltä ajoilta: 

TEMPAKKA, ootko kuulolla 😁

Vierailija
207/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa, minkälaisella tyylillä täällä on kommunikoitu 10 vuotta sitten. Tuli nyt tämä ketju sattumalta mieleen. Vastaukset on mennyt vuosien saatossa ihan väärään järjestykseen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3906838/ketju/kylaily_ja_siivoton_koti?…

Sitä vaan aina täällä vieraillessa toivoo, että meininki olisi palautunut ennalleen, mutta ei ole.

Aloitin tällä palstalla vuonna 2000. Ainakin jo 2004 oli kuukausimaksullinen netti kotikoneella, tuskin oli mikään kallis, kun opiskelijana ja pienten lasten äitinä oli varaa maksaa se.

Oli kyllä hauska ja hyväntuulinen ketju. Nyt jos tuon aloituksen laittaisi, niin ap niitattaisiin kun muka ei saa kotia pysytettyä yksikseen siistinä ja tultaisiin joukolla pätemään, miten siistiä omassa kodissa on. Nyt tuossa ketjussa oli vain muutama pätemisviesti.

Ovatko naiset ruvenneet ottamaan itsensä liian vakavasti? t. nainen 68 v

Vierailija
208/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on. Silloin lapset olivat 2 kk ja 3v9kk, nyt kumpikin jo maailmalla opiskelemassa.

Itse juuri eroamassa 30v pituisesta suhteesta ja suunnitelmissa Oma Elämä 2.0

Eli kiitos kysymästä, ihan hyvin menee.

Menit sitten aika nuorena suhteeseen, kun 30 vuoden yhteiselon jälkeen pystyit tulemaan raskaaksi. Jos parikymppisenäkään menee naimisiin, on 30 vuoden päästä jo vaihdevuodet käsillä.

Vierailija
209/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeä joukko katkeroituneita Martina Aitolehti-vihaajia on ainakin sen 20 vuotta paukuttanut viikotttain avauksia

Vierailija
210/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlinella olin ensin vuodesta 2000. Jalka oli kipsissä ja tekemisen puute. Tyttäreni neuvoi tänne. Online on loppunut ja av:lla näköjään jatkan kunnes kuolema meidät erottaa. Terv. boomeri45

Vierailija
211/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tämä on turha, iloton ja hyödytön. Toista oli silloin 20 vuotta sitten. Oli niin hauskaa, ettei meinannut malttaa lopettaa ollenkaan.

Nyt sitä ongelmaa ei ole. Kiinnostavia keskusteluja ei juuri ole ja ne katoaa äkkiä. Satunnaisesti käyn täällä esim odotellessani jotakin. Mutta nykyään netistä löytyy paljon muutakin missä voi miellyttävämmin kuluttaa aikaa.

Tota samaa mäkin ihmettelen, miks just ne kiinnostavat keskustelut poistetaan ja tylsät ja loukkaavat saa jäädä?

Vierailija
212/212 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mutta olin pois palstalta varmaankin yli 10 vuotta, kunnes tuossa 3-4 vuotta sitten erehdyin tänne takaisin. Ja jäin nalkkiin. Tätä siis tarkoittaa addiktio :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan