Onko täällä ketään jotka kirjoittelitte 20 vuotta sitten?
Kommentit (212)
Paljon hyviä vinkkejäkin täällä sai. Tutustuin mm. Bepantheniin, ensin käytin nänneihin, nykyään melkein mihin vaan 😂
Muistatteko tän tissikeskustelun??
https://www.vauva.fi/keskustelu/1435635/ketju/tallakertaa_tissikuvat_ja…
Kotona oli mulla nettiyhteys tietokoneella ja työpaikallakin tauoilla tuli joskus selattua nettiä.
Vierailija kirjoitti:
"repesikö välilihasi synnytyksessä"
Kyllä mulla olis tosta aiheesta paljonkin kerrottavaa, esim mitä kaikkee tehtiin ettei repeis.
M48
No hohhoijaa joo. Ja varmaan voit myös kertoa miltä repeämät tuntui, miten vessareissut sujui alussa ja miten hoidit arpia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin samantapaisia "mikä on riittävä munan koko" ja "miten löytää parisuhde" -aiheita oli sielläkin, sukupuolisotia unohtamatta.
No ei täällä kyllä tuollaisia ollut 20 v sitten. Täällähän oli etupäässä äitiyslomalaisia. Keskustelut koski eppareita, imetysongelmia, kantoliinoja yms. Suurin osa jutuista perheaiheita.
Jestas, että silloin jaksettiin tapella Vikingeistä ja Reimateceistä😂
Jep ja:
Kestovaipat vs. kertikset
Kantoliinat vs. kantoreput
Ne oli ne sodat siihen aikaan. Ei tosiaankaan mitään sukupuolisotia eikä politiikkaa.
Silloin ei ollut jonneja ja setämiehiä riehumassa palstalla.
Muistatteko vielä T2H Ticket to Heaven haalarit, valtava vääntö Reimatecin kanssa. Meillä oli Lassien haalareita 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuo ketju toi miehiä palstalle 😕
Meillä ollut kotona tietokone "aina" eli kotoa palstailin.
-38-
Juu yli 20 vuotta olen palstaillut 😄
Ja monta nimimerkkiä jäi mieleen!
Mutta:
kuka oli se nuori äiti joka asui hienossa kivitalossa (Westendissä?) ja mm laittoi farkut roskiin/kierrätykseen yhden käyttökerran jälkeen mutta kuitenkin keräsi lastensa kanssa tuntitolkulla pulloja ja marjoja metsistä? 😅
Kerro nimimerkkisi! Mulla oli Petronella.
Vierailija kirjoitti:
Ja ilmaiseksi vielä jaettu tisukuvia. Varmaan ne on jollain tallessa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin samantapaisia "mikä on riittävä munan koko" ja "miten löytää parisuhde" -aiheita oli sielläkin, sukupuolisotia unohtamatta.
No ei täällä kyllä tuollaisia ollut 20 v sitten. Täällähän oli etupäässä äitiyslomalaisia. Keskustelut koski eppareita, imetysongelmia, kantoliinoja yms. Suurin osa jutuista perheaiheita.
Jestas, että silloin jaksettiin tapella Vikingeistä ja Reimateceistä😂
Jep ja:
Kestovaipat vs. kertikset
Kantoliinat vs. kantoreput
Ne oli ne sodat siihen aikaan. Ei tosiaankaan mitään sukupuolisotia eikä politiikkaa.
Silloin ei ollut jonneja ja setämiehiä riehumass
Mä en kehdannut edes kertoa että meillä oli Cirafin halpis 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla olis tosta aiheesta paljonkin kerrottavaa, esim mitä kaikkee tehtiin ettei repeis.
M48
No hohhoijaa joo. Ja varmaan voit myös kertoa miltä repeämät tuntui, miten vessareissut sujui alussa ja miten hoidit arpia?
Kyllä minä puolisoni kanssa puhuin asioista. Onko se sulle miten vieras käsite?
Molokids haalarit ja vääntö onko nimi sovelias lasten vaatteisiin
Kyllä, aloitin 24v sitten kun oli tapana puhua OOO eli odotuksen odotuksen odottajat, ja sitten 2001 alusta sain olla oo eli odotuksen odottajat ja aika pian sen jälkeen odottajat jne.
Ahkerin aika oli vuodet 2000-2006 ekojen lasten aikaan. Tää palsta oli siihen aikaan harvoja vastaavia...
Nyt käyn vain ehkä kerran vuoteen. Viime kerrasta ainakin se vuosi.
Vuodesta 2000! Välillä olin vuosikausia poissa, mutta jotenkin taas ajautunut tänne. On av aina ollut aggressiivinen, mutta ennen täällä oli järjellisiäkin keskusteluja seassa. Nyt tätä ei tosiaan montaa minuuttia kerrallaan jaksa.
Myyrmannin pommista muuten kuulin täältä ensimmäisenä. Oli paljon infoa asiasta.
Nytkin usein kirkkaan, onko tällä palstalla jotain tietoa jostain tapahtuneesta, mutta ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
M48
No mitä SINULLE tehtiin? Vertaiskokemuksia, ei neuvoja.
20 vuotta sitten käytettiin näitä AP, AV EV, OV *hihittää hervottomasti*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa missä te käytitte internetiä 20 vuotta sitten? Internet ei ollut tuolloin jokaisessa kodissa. Koska internetistä täytyi maksaa niin se karsi ihmisiä pois.
Kotona tietysti. Muistan jopa ajan kun nettiyhteytemme maksoi 1000mk/kk! Sillä sai jotain 150kb yhteyttä :D
Kotona käytin mutta en muista hintaa. Mies hoiti ne asiat. Meillä oli kannettava tietokone.
Kun kirjoitin tänne yli 20 vuotta sitten, niin kokemuksiani väitettiin jo silloin täällä trollaukseksi. Huomasin siis nopeasti, ettei tänne kannata mitään tosissaan kirjoittaa.
M48