UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Ahdistaa jos ei ookaan yhtään omaa lempparia, kun on liput ja reissu jo maksettu.. Ihan sama voittaako vai ei, on se silti parempi kokemus kuin lässähtänyt tunne.
Jes! 100 sivua keskustelua ennen yhdenkään artistin julkaisua! Onneksi olkoon, kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Jes! 100 sivua keskustelua ennen yhdenkään artistin julkaisua! Onneksi olkoon, kaikki!
Hyvä me🤗
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko palata Matulaan, miksi olemme varmoja että on mukana?
2. vihjekuvien perusteella
- suolakurkku > Nelli rakastaa suolakurkkuja, on tehnyt videoits, joilla testaa eri suolakurkkuja
- dinosaurus > Nellin biisi "Sukupuuttoon"
- punaiset verhot > käynyt Kallion ilmaisutaitolukion, jossa tullut kokemusta näyttämöltä
-Jupiter-planeetta > biisinkirjoittajatiimissä mahdollisesti Leo Jupiter
Nelli Matula ja suomenkielinen dance-pop joko tanssittava ja itkettävä biisi tai dance-bängeri sopii hyvin perjantaina julkaistavalle artistille eli radiosoittoon ja striimauspalveluihin.
Costee voisi olla ihan kiva ehdokas, niin kuin joku oli ehdottanut. Olen perheen nuorison suosituksesta tutustunut Costeen tuotantoon ja olen itsekin alkanut tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa jos ei ookaan yhtään omaa lempparia, kun on liput ja reissu jo maksettu.. Ihan sama voittaako vai ei, on se silti parempi kokemus kuin lässähtänyt tunne.
Voihan se silti olla kiva kokemus. Itselläni oli kyllä viime vuonna yksi suosikki, mutta epäröin silti viime hetkeen, että ketä äänestän, kun ei ollut kukaan ylivoimainen. Olin kenraalissa ja liput on taas sinne, kun onnistuu päiväreissuna. Tietty kurjaa, jos ei mistään pidä yhtään, mutta toivottavasti niin ei käy.
Ajattele Renataa espot-podista, joka tekee väikkäriä aiheesta eikä vielä tiedä, keitä on osallistujina : D.
Vierailija kirjoitti:
Hah, Suomen Euroopan-valloitus. Edustaako jo kolmea maata yhtaikaa?
Mikä ettei!
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin todella kovat odotukset? Taasko tässä saa pettyä 😭😂
Ei ole. Viimeistään liveissä hyvä biisi ja esitys kuitenkin pilataan jollain typerällä koreografialla ja tanssijoilla... Tai sitten saa jännittää laulajan laulutaitoa...
Vierailija kirjoitti:
Kuka piru on Miriam Bryant?
Ruotsinsuomalainen artisti, joka on suosittu Ruotsissa, mutta on alkanut tehdä viime aikoina myös suomenkielistä musiikkia ja sai näkyvyyttä viime vuoden lopulla esiintymällä Isac Elliotin kanssa TTK-kisassa ja linnan juhlien jatkoilla.
Tämä ketju on kyllä mainio. Osa on asiaan vihkiytyneitä experttejä ja osa ihan pihalla.
Terveiset muuten kilpailijoille jotka käy stalkkaamassa jopa tätä foorumia 😇
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannattaisi, sen verran kovaa kritiikkiä varmaan taas tulee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin todella kovat odotukset? Taasko tässä saa pettyä 😭😂
Ei ole. Viimeistään liveissä hyvä biisi ja esitys kuitenkin pilataan jollain typerällä koreografialla ja tanssijoilla... Tai sitten saa jännittää laulajan laulutaitoa...
Toisaalta uuden luovan johtajan Sergio Jaenin (Irlannin Bambie Thugin viisuesityksen tekijä ja videon ohjaaja) mukaantulo nostattaa toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudessa on oltava paksu nahka, kaikkia ei tarvitse miellyttää muutenkaan. Jos ei herätä keskustelua, olet kädenlämpöinen artisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudessa on oltava paksu nahka, kaikkia ei tarvitse miellyttää muutenkaan. Jos ei herätä keskustelua, olet kädenlämpöinen artisti.
Kyllä, kunhan kritiikki on asiallista eikä mitään ulkonäön haukkumista.
Viime vuonna kyllä ketjussa oli paljon asiatonta ulkonäön ruotimista. Onneksi voi välillä mennä muihinkin paikkoihin, mutta muissa euroviisukeskustelupaikoissa asiantuntijuus menee välillä niin korkealentoiseksi, etten kymmenen vuotta euroviisuja fanittaneena jaksa ihan innostua. Mutta joo, välillä ärsyttää toisten sivistymättömyys vaikka niillä on yhtä suuri äänioikeus. Kuten esimerkiksi silloin kun työkaveri kertoi miehensä aikovan äänestää eduskuntavaaleissa Sebastian Tynkkystä koska vihaa ulkomaa..laisia ja ho....moja. Kyllä, luitte oikein, Sebastian Tynkkystä kaikista ihmisistä ja näillä perusteilla.
Vierailija kirjoitti:
mua ei kyllä Poetsia lukuunottamatta kiinnosta yksikään noista väitetyistä mukana olevista joten jos ne on noita 'vuodettuja' olen pettynyt
Minua kiinnostaa nähdä ja kuulla Goldielocks ehkäpä eniten. Poetseilta toki voi odottaa varmaa laatua. Myös Business City on kiinnostava, koska olen varma, että itse en tykkää yhtään, mutta pelkään pahoin, että kreisiparty lähtee taas edustamaan meitä viisuihin.
Nelli Matulaan, Miriam Bryantiin ja Erika Vikmaniin suhtaudun neutraalisti. Katsotaan ja kuunnellaan, mitä tulee. Kansainvälinen viisufandom on innoissaan Erikasta. Hän on heille UMK Queen, ja tulee iso pettymys, jos ei olekaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit, jos niin paljon ahdistaa tietämättömyys tai ettei mahdollisesti ole omia lempiartisteja mukana.
Jos POTF on nelosena, niin silloin tuottajayhteistyö ei ole välttämättä ollenkaan merkittävä tekijä, koska silloin sopisi ensimmäisistä sanallisista vihjeistä hyvin "yksi UMK-historian hienoimmista balladeista".