UMK 2025 ketju | Virallinen
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (21056)
Vierailija kirjoitti:
Eniten toivon, että tuo imelä Silvennoinen jäisi jo pois selostamisesta. Inhoan sen tyyliä ja tämä on jo liian kauan aikaa ollut siellä mielipiteitään edustamassa. Uusiutumista kiitos. Joku ihana persoona, joka saa hyvän mielen kaikille, olisi kiva.
Opettele käyttämään älylaitettasi. Juonnon saa halutessaan kokonaan pois. On saanut jo vuosia.
Lapset luukutti myös Antti Tuiskun tuotantoa sen suuremmin traumatisoitumatta. Ich Kommekin menee suurilta osin ohi tartu pakaraan kohtaa llukuunottamatta.
Radiosta kuuluu kaikenlaista. Usein vasta aikuisena tajuaa mitä jotkut biisit tarkoittaa. Turhaa tällainen ajatelkaa lapsosia moralisointi. Erikan live tulee niin myöhäänkin että niiden pitäis olla nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien mukaan se yksi ruotsalainen viisuasiantuntija Tobbekin on pyörtänyt mielipiteensä Erikasta. Aluksihan hän ei oikein tykännyt Ich kommesta, mutta nyt kuulemma on ''pieni suosikki''. En sitten tiedä, johtuuko osin vedonlyöntitilastojen parantumisesta, kun ruotsalaiset taas lämpenevät Suomen viisuedustajalle.
Tämä oli odotettavissa, koska livenä tällaisten biisien rakenne tulee esiin. Ja se on hyvin sävelletty eikä siltä osin yhtään kliseinen tai ennalta-arvattava.
Vierailija kirjoitti:
Lapset luukutti myös Antti Tuiskun tuotantoa sen suuremmin traumatisoitumatta. Ich Kommekin menee suurilta osin ohi tartu pakaraan kohtaa llukuunottamatta.
Radiosta kuuluu kaikenlaista. Usein vasta aikuisena tajuaa mitä jotkut biisit tarkoittaa. Turhaa tällainen ajatelkaa lapsosia moralisointi. Erikan live tulee niin myöhäänkin että niiden pitäis olla nukkumassa.
Minäkin luukutin teininä kavereiden kanssa HIMin Join Me in Deathiä, eikä meistä tullut itsetuhoisia. Samoin tuli kuunneltua raskaampaa musiikkia, jossa saattoi olla viittauksia huumeisiin, enkä silti ihannoinut huumeiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka sanotte ettei ole lapsille eikä perheohjelma. Ettekö siis ole katsoneet viisuja kuin vasta aikuisena. Itse olen 3-kymppinen ja katsonut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan.
Samoin olen yli 40v.
Itsekin olen katsonut koko ikäni, mutten muista järkyttyneeni tanssivista naisista tai nahkapukeisista miehistä. Lapset kyllä katsoo viisuja mutta vain aikuiset ylireagoi.
Sepä. Aikuiset järkyttyy ja lapset vaan hihittää. Kaksin käsin juomasta kiinni! Hehehe pakara! Mä lauloin pikkutyttönä Kikkaa täyteen ääneen Prismassa. En ole traumatisoitunut, mut ehkä joku aikuinen siellä paheksui kuusivuotiaan tulkintaa: nyt syöksyy sukkula Venukseeeeeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten toivon, että tuo imelä Silvennoinen jäisi jo pois selostamisesta. Inhoan sen tyyliä ja tämä on jo liian kauan aikaa ollut siellä mielipiteitään edustamassa. Uusiutumista kiitos. Joku ihana persoona, joka saa hyvän mielen kaikille, olisi kiva.
Joo, heikki ja jaana vaikka takas. silvennoinen on ärsyttävä.
Niin on. Aina tulee selväksi Silvennoisen omat mielipiteet ja mieltymykset, jotka ei voisi minua vähempää kiinnostaa. :D
Joo tuo just ärsyttää minuakin, että hänen äänensävystään heti kuulee ketä hän kannattaa ja kenestä hän ei pidä.
Goldiella on hyvä vartalo ja tuo liikkuminen! Bond-vibat tulee videosta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mun mielestä Bond-vivahdetta oli Conchitassa ja Nemon biisin c-osassa. Made Ofista en saa mitenkään kiinni sellaisesta tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka sanotte ettei ole lapsille eikä perheohjelma. Ettekö siis ole katsoneet viisuja kuin vasta aikuisena. Itse olen 3-kymppinen ja katsonut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan.
Samoin olen yli 40v.
Miksi tätä alapeukutetaan. Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin olen yli 40v.
Itsekin olen katsonut koko ikäni, mutten muista järkyttyneeni tanssivista naisista tai nahkapukeisista miehistä. Lapset kyllä katsoo viisuja mutta vain aikuiset ylireagoi.
Sepä. Aikuiset järkyttyy ja lapset vaan hihittää. Kaksin käsin juomasta kiinni! Hehehe pakara! Mä lauloin pikkutyttönä Kikkaa täyteen ääneen Prismassa. En ole traumatisoitunut, mut ehkä joku aikuinen siellä paheksui kuusivuotiaan tulkintaa: nyt syöksyy sukkula Venukseeeeeen!
Nimenomaan, eikö tuo koko tulemisen konseptikaan
Juoksin pitkin cittaria tenavana ja lauloin isoon ääneen OB OB se varma tamppooni... en tajunnut enkä hävennyt.
Mitäs Taylor Swift fanaatikkoja täällä on. Nainen on erinomainen biisintekijä ja bisnesnainen, muttei se oikeasti laulaa osaa. On sanonut itsekin ettei se ole hänen vahvuus, mutta silti menestyy ja pärjää. Erika on parempi laulaja kuin mitä haukkujat kuvittelevat hänen olevan. Pärjäisi vähemmälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm mun mielestä Bond-vivahdetta oli Conchitassa ja Nemon biisin c-osassa. Made Ofista en saa mitenkään kiinni sellaisesta tunnelmasta.
On samaa visuaalisuudessa tuossa kun silhuetit vaan erottuu niissä renkaissa, tulee mieleen lähinnä 60-luvun Bondileffojen alkumusiikkiesitykset.
Upea, rohkea ja tabuja rikkova Erika! Tästä on hyvä lähteä viisuihin!
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta UMK:sta karsiutuneita kappaleita on julkaistu Spotifyssa ja TikTokissa. Viisukuppilassa on myös tästä oma ketjunsa.
Tässä muun muassa sen paljon puhutun Vilma Jään kappaletta, julkaistaan kokonaan myöhemmin tässä kuussa. Vaikutti olevan vähän hapan, kun ei päässyt mukaan kisaan.
Kyllä Erikan pitäs saada tanssijat. Vaikka on freesi ajatus että hän on lavalla yksin niin se toimi UMK:ssa mutta toimiiko Baselissa? Varsinkin kun ovat ketoilleet että nyt on ptöystäilty ja rakennettu niin iso lava että oksat pois.
Tilaa on kahdelle tanssijalle. Mutta en tod tahtoisi nähdä mitään vääntelehtiviä miehiä. Kaksi samalla tavalla stailattua tyttöä olisi hyvä. Kiertelisivät lavan eri osissa lietsomassa yleisöä samalla kun Erika rokkaa. 🤩🤟
Tietysti GL-fanien hulluudella ei olisi rajaa kun on muka kopioitu hänen umk-ideansa (mitä ei itse keksinyt) mutta siitä viis.
GL on muutenkin tyhmänpuoleinen tahi naivi ihminen. Selvästi uskonut oman hypensä ja mainostelee keikkojaan. Reppana ei tajua että kaikki nämä "maailmalla näkyvyyttä saanut uusi megastara" jutut on hullujen suusta ja niiden motiivina kaiken nielevä Erika-viha.
Sitten kun hullujen pitäis oikeasti sinne keikoille lähteä niin onkin jo toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Näitä "upeita, rohkeita ja tabuja rikkovia" vähäpukeisia naislaulajia on nähty viihdeteollisuudessa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä "upeita, rohkeita ja tabuja rikkovia" vähäpukeisia naislaulajia on nähty viihdeteollisuudessa paljon.
Täällä uliseville näyttää olevan hyvinkin erikoista.
Erika on Suomen oma Lady Gaga
Erika vois fianaalissa pukeutua pekoniin
Juuri loppuneella jättikiertueella suuri osa setistä oli nauhalta.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Vain pieni osa oli playbackinä. Taylor ei ole maailman vahvaäänisin laulaja mutta ei hänestäkään valehdella tarvi.