Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2025 ketju | Virallinen

Vierailija
20.08.2024 |

Tästä se lähtee 🤟

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (21056)

Vierailija
19721/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten toivon, että tuo imelä Silvennoinen jäisi jo pois selostamisesta. Inhoan sen tyyliä ja tämä on jo liian kauan aikaa ollut siellä mielipiteitään edustamassa. Uusiutumista kiitos. Joku ihana persoona, joka saa hyvän mielen kaikille, olisi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19723/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten toivon, että tuo imelä Silvennoinen jäisi jo pois selostamisesta. Inhoan sen tyyliä ja tämä on jo liian kauan aikaa ollut siellä mielipiteitään edustamassa. Uusiutumista kiitos. Joku ihana persoona, joka saa hyvän mielen kaikille, olisi kiva.

Joo, heikki ja jaana vaikka takas. silvennoinen on ärsyttävä.

Vierailija
19724/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan voitto UMKssa oli kuin toisinto Tangomarkkinoiden kuningattaruuden voitosta. Tiesikö Erika kummankin tuloksen ennakolta?

Erikan esityksen epävireinen ääni ja huutolaulu on onneksi korjattu tallenteessa, suu vain ei aina liiku yhtäaikaa äänen kanssa. Toivottavasti pysyy paremmin nuotissa Euroviisuissa. Erikan pitää nyt päättää kiemurteleekö öljyssä, esittääkö rokkimimmiä vai uudestisyntyykö taas.

Miksi kipinäsuihku ei tullut mikrofonin päästä vaan sen jalasta?

Varmaan koska kyseessä on perheohjelma. Nyt peräsuihku ja mikrofonilla lentäminen muuttaa Ich Kommen merkitystä lapsiystävällisemmäksi "täältä tulee täti-Erika! Erika tuli voittamaan laulukisat!"

Kyseessä EI OLE lasten- eikä edes perheohjelma. Myöhäisen illan show jonka artistit eivät ole millään tavalla velvollisia pitämään esityksiään lapsille sopivina. Jos lapset katsovat viisuja, on vanhempien tehtävä jutella nähdyistä esityksistä lastensa kanssa, mikäli aihetta on.

Onhan siellä esiintynyt mm. mies läpikuultavassa bodysuitissa jonka alla vain pikkupikkarit ja lopuksi suudeltiin miestä ja ratsastettiib rodeohärällä. Biisin nimikin oli Stripper. Mites se sopi lapsille sitten?

Vierailija
19725/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei alkuun pitänyt Erikan biisistä, mutta liven nähtyään tykkää!  Minulle kävi samoin. Hyvä reaktiovideo.

Vierailija
19726/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää  tehkää parempia euroviisuja ja osallistukaa UMKhon ensivuonna. Ei taida onnistua, eikä taida taidot riittää, eikä ulkonäkö, eikä uskallus.

Hävettää olla suomalainen eikä syy todellakaan ole Eerika Vikmanin.

Vierailija
19727/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin kertoo Erikan tulevasta menestyksestä mitä kansainväliset Euroviisufanit ovat kommentoineet Erikan esitykseen. Paljonko väliä Vauva-palstan kommentteihin. Nada.

Vierailija
19728/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan voitto UMKssa oli kuin toisinto Tangomarkkinoiden kuningattaruuden voitosta. Tiesikö Erika kummankin tuloksen ennakolta?

Erikan esityksen epävireinen ääni ja huutolaulu on onneksi korjattu tallenteessa, suu vain ei aina liiku yhtäaikaa äänen kanssa. Toivottavasti pysyy paremmin nuotissa Euroviisuissa. Erikan pitää nyt päättää kiemurteleekö öljyssä, esittääkö rokkimimmiä vai uudestisyntyykö taas.

Miksi kipinäsuihku ei tullut mikrofonin päästä vaan sen jalasta?

Varmaan koska kyseessä on perheohjelma. Nyt peräsuihku ja mikrofonilla lentäminen muuttaa Ich Kommen merkitystä lapsiystävällisemmäksi "täältä tulee täti-Erika! Erika tuli voittamaan laulukisat!"

Kyseessä EI OLE lasten- eikä edes perheohjelma. Myöhäisen illan show jonka artistit eivät ole millään tavalla vel

Te, jotka sanotte ettei ole lapsille eikä perheohjelma. Ettekö siis ole katsoneet viisuja kuin vasta aikuisena. Itse olen 3-kymppinen ja katsonut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan.

Vierailija
19729/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssi Kela sanoi tänään hyvin nettitrollaajista:

"Niiden agenda elämässä on vain loukata ja aiheuttaa pahaa mieltä, ja he saavat itse voimaa siitä. En usko, että tämä jengi on enää pelastettavissa."

Anssilla pitäisi olla enemmän luottamusta Jeesukseen. <3

Vierailija
19730/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvennoinen saa. Vaan te jotka saatte voimanne vihaamisesta ette kestä näin positiivista ja iloista ihmistä.

Miksi hänet sinun takiasi pitäisi viisuista pois laittaa?

Vierailija
19731/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niiden agenda elämässä on vain loukata ja aiheuttaa pahaa mieltä, ja he saavat itse voimaa siitä. En usko, että tämä jengi on enää pelastettavissa."

Niin osuvasti sanottu.

Harmi vain, että tuo porukka ei edes itse tajua, miten kujalla on.

Mitkä lapsuuden traumat ja elämän pettymykset tekevät ihmisistä kiusaajia?

Toivottavasti Erika nousee kaiken scheissen yläpuolelle ja loistaa Baselissa

Vierailija
19732/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vierailija
19733/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, heikki ja jaana vaikka takas. silvennoinen on ärsyttävä.

Niin on. Aina tulee selväksi Silvennoisen omat mielipiteet ja mieltymykset, jotka ei voisi minua vähempää kiinnostaa. :D

Vierailija
19734/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Vierailija
19735/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osuvasti sanottu.

Se, että kritisoi biisiä ja show'ta ei ole kiusaamista. 🙄 Ketä sinä olet kiusannut, arvostelitko vaikkapa Costeeta, Goldieta...?

Vierailija
19736/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te, jotka sanotte ettei ole lapsille eikä perheohjelma. Ettekö siis ole katsoneet viisuja kuin vasta aikuisena. Itse olen 3-kymppinen ja katsonut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan."

Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Viisut ovat menneet todella kauaksi vanhan ajan rallatteluista oikean orkesterin edessä. Nyt on tosiaan pitsibody-pikkari-miehiä ja lateksinaisia. On toki myös muuta mutta esityksiä ei tehdä lapsille sopiviksi.

On myös eri asia että katsooko lapset kuin että onko kyseessä lastenohjelma tai erityisesti perheille suunnattu. Lapsethan katsoo paljonkin sellaista mikä ei perheohjelmaa ole. Olen itsekin katsonut lapsena myös viisuja, niin että tarvittaessa vanhempien kanssa on puhuttu erilaisista aiheista. Dana International herätti aikanaan voimakasta arvostelua ja nimenomaan ei kuulemma sopinut lapsille. Ja kesyähän sekin oli. Vastuu on vanhemmilla, ei artisteilla.

Vierailija
19737/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin osuvasti sanottu.

Voi Jeesus. Siis kyllä ne tajuaa! Ne ei välitä!

Vierailija
19738/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka sanotte ettei ole lapsille eikä perheohjelma. Ettekö siis ole katsoneet viisuja kuin vasta aikuisena. Itse olen 3-kymppinen ja katsonut joka ikinen vuosi niin kauan kuin muistan.

Samoin olen yli 40v. 

Vierailija
19739/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä mies ei alkuun pitänyt Erikan biisistä, mutta liven nähtyään tykkää!" No tämä oli kyllä paljonpuhuva kommentti. Jos kilpailtaisiin vain musiikilla, niin ei olisi ollenkaan yhtä suosittu. 

Vierailija
19740/21056 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomien mukaan se yksi ruotsalainen viisuasiantuntija Tobbekin on pyörtänyt mielipiteensä Erikasta. Aluksihan hän ei oikein tykännyt Ich kommesta, mutta nyt kuulemma on ''pieni suosikki''. En sitten tiedä, johtuuko osin vedonlyöntitilastojen parantumisesta, kun ruotsalaiset taas lämpenevät Suomen viisuedustajalle.

Ketju on lukittu.